Jump to content

Hkubes

Uživatel
  • Content Count

    633
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

101 Excellent

About Hkubes

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    To by. Me zajimalo s čím jezdiš ty? A pak mi ukaž auto co neni dle tebe sunt!
  2. Zajímavé čtení. Proto jsem se tomu motoru vyhnul obloukem. Nemám zájem aby škodovka zkoušela moji trpělivost. Už jsem si sní užil dost.
  3. Byla mu provedena výměna spojky a přítlačáku a zatím se neozval ,že by mi to znovu blblo .Já to tam vezu 8 ledna a snad do pátku by to mělo být hotové
  4. Hkubes

    1.0 TSI vs 1.5 TSi

    Pokud by jsi měl 1,0TSi věřím, že po zajetí budeš mít spotřebu okolo 6litrů a možná i těch 5,5l. Pokuď budeš mít na popojíždění 1,5 TSI budeš výše. Vždy je to i o tvé noze. Tak ať si dobře vybereš-
  5. Hkubes

    1.0 TSI vs 1.5 TSi

    Jel jsem s 1,0TSi 70KW a automat a nikdy bych to nechtěl automat podtáčí motor atd. S 1,5TSI jsem jel ve Scale taky automat a opět mě to nepřesvědčilo. Pak jsme měli 85KW Kamiq na 4 dny a já byl s jízdou a manuálem spokojený. A věř, že jsem žádnou práci neměl se spojkou. Auto bylo pocitově živější jak ta 1,5TSI. Ale to je můj názor a někdo může mít jiný. Ale na každém autě se dá vždy něco negativního najít.
  6. Hkubes

    1.0 TSI vs 1.5 TSi

    Cappsi,co napsat! Sám píšeš, že jsi měl již 1,5TSi tak víš jaký ten motor je. Já jsem ho manželce z kraje taky objednal ale pak jsem vše přehodnotil a objednal 1,0TSi 85KW a manuál. V pěti lidech to jelo jak z praku a ani nebylo znát za jízdy, nebo v kopcích, že by ten motor nestíhal. Předjíždění v pohodě a já nepřítel 3 válců jsem musel změnit pohled na tento motor a myslím, že litovat nebudeme. A to jsem okolo toho dost zjišťoval. mrkni na jeden test a řidiči ani nepoznali jestli to je nafta nebo 1,0 nebo 1,5 TSi. Nehledě na to, že ani v servisech neví jak by jednou měli něco opravovat na 1,5TSI!!! Ale stačí vyzkoušet a každý se musí rozhodnout sám. Lepší investovat do výbavy i když fůru věcí člověk nemusí ani mít. https://www.youtube.com/watch?v=ZNp1KhiiaDk
  7. Dnes jsem byl s klepáním v servisu , technik si to poslechl a řekl, že tam májí úplně stejný problém u jiné škodovky. Taky 1,4TSI 110KW najeto 40tis.km Poslali do ŠKODA s tím, že čekají na odpověď co a jak. Mám se zastavit bud v pátek nebo pondělí a podle toho co jim odpoví mi dají vědět. Jsem zvědavý, já si osobně myslím, že to bude ložisko spojky. Doufám že to uznají a bude klid.
  8. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    No tak po dlouhém uvažování , jsem udělal změnu a do 1,5TSI nejdeme. I když už jsem byl rozhodnutý pro tento motor, rozhodl jsem se nakonec,že objednáme 1,0TSI 85KW. Prostě jsem začal více přemýšlet, schánět informace o motoru 1,5TSI a myslím si, že to, že motor cukal byl spíše začátek problémů který ten motor může mít. Už dnes prosakují informace o problémech s časováním rozvodů, carbonem, konstrukce pístu apod. A i v servisech neví jak to budou jednou seřizovat apod. jelikož je to konstrukčně složitý motor .Možná za rok, dva až to bude vychytané konstrukčně jako dříve u 1,2TSI tak se pozná. .Ať si kdo chce píše, prostě po určitých zkušenostech si říkám, že ta 1,0TSI jezdí dobře a i ten výkon se tam najde a zatím ani v servisech s tímto motorem problémy nejsou. Jak jsem již psal ani v 5ti lidech jsem nepoznal, že by měl motor málo výkonu a nějak ze zadýchával a to ani v kopcích. Takže raději ty peníze dám do něčeho jiného. Zítra jedem konfiguraci ještě upravit a pak už jen čekat až bude. Jedině o čem ještě přemýšlím jestli tam nechat dát ostřikovače světel nebo ne.
  9. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Někdy v polovině března.
  10. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Tak dnes jsme objednali nový Kamiq Style 1,5TSi, manuál. Teď sedím a říkám si, jestli jsem neměl objednat spíše 1,0TSi 85 KW, který jsem měli zapůjčený a i v 5 lidech to jelo dobře. Auto je pro manželku. A v tom případě přidat něco na výbavě.
  11. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Tak opět jen pro zajímavost, dnes jsme vrátili KAMIQ a za víkend jsme sním najeli 300 km. s průměrnou spotřebou 6,6l. Myslím, že to jde na auto které mělo najeto 2566km. Jinak za mě jak jsem psal, byl jsem odpůrcem tříválců ale musím přiznat, že mě auto překvapilo. Jeden den jsme jeli v 5 dospělých a ani nebylo na autě poznat, že by byl nějaký problém s výkonem, až na místo vzadu kde se shodli na tom, že to pro tři není a víc místa je prý v TIGUANU z roku 2015. Zkoušel jsem předjíždět a stačilo přidat a auto jelo aniž bych musel ze 6 podřazovat. Prostě nemá cenu to popisovat podrobně ale auto s 1,0TSI 85kw manuál jede vážně dobře. Problém který jsem měl bylo zaseknutí infotainmentu a nepomohl ani reset. Takže když auto stálo delší dobu tak to naběhlo a jakmile jsem zařadil zpátečku opět výpadek. Jakmile byl infotainment seknutý nešla ani couvací kamera. Psal jsem již o tom, že mi prodejce sdělil ať s tím počítáme, že škodovka pracuje na odstranění této chyby, ale kdy to bude nevěděli. Další co bylo nepříjemné v tomto voze byl nepříjemný zvuk od zadního sloupku kde něco dost drnčelo a pak skřípání plastů okolo volantu. Dnes když jsem se ptal technika co to je řekl ,že o tom ví ale nevěděli odkud to zezadu jde. A ten zvuk okolo volantu, že si myslí, že to nejsou plasty ale digitální budíky. Že si tohoto všimli i u Octávií a Karoqu kde jsou zrovna tyto budíky. U klasických, že to nedělá. Takže nevím, mě to fakt na nerovné silnici připadalo jako, že to jsou ty plasty u volantu. No a pak hned první den co jsem sním jeli tak si syn všiml i já ,že v zatáčkách nám zadek auta uskakuje. Silnice nebyla špatná ale záplaty na vozovce byli. Možná i proto zadek ujížděl. No a vliv na tom bude mít zřejmě i výška auta a jednoduchá zadní náprava. S Octavií tam můžu jet podstatně rychleji a sedí jak přikovaná. Jinak vážně KAMIQ dobrý. No a teď záleží na ženě co si vybere a asi ještě chvíli počkáme až budou již vychytané chyby, které jsou vždy při prodeji prvních kusů. Já osobně bych ale chtěl 1,5TSI a teď řešíme jestli manuál a nebo automat. Dnes se žena svezla ještě ve SCALE 1,5tsi automat, ale za těch pár km neví. Takže to nechám na ni. A na otázku jestli 1,5 TSI stále škube při rozjezdu mi technik řekl, že si u jejich vozu SCALA 1,5TSI přehráli nový soft a skáče dál. Tak jen doufám že u KAMIQA to bude vychytané ale to je spíše otázka pro nové majitele s tímto motorem. Já si zkusím SCALU s motorem 1,5 a automatem ještě půjčit abychom ten automat pořádně vyzkoušeli.
  12. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    ,,Martab" Ano, to chápu co jsi napsal, ale pokud za něco chtějí peníze a dostanou zaplaceno, mělo by to být odzkoušené a v pořádku Za infotainment a navigaci připlácíš 35 tisíc Kč což není málo. A když to zaplatím, chci aby to šlapalo a nezajímá mě že to nejde. Tak buď ať sleví na minimum a napíšou že kupuješ auto s vadou infotainmentu a nebo ať to ani neprodávají ! Hlavně, že mají všude reklamu co to vše dokáže, ale nikde není napsáno, že to je nedodělek. Kolik prodejců asi tak,na tuto chybu upozorní zájemce o tento vůz!!! Myslím, že kdybych tam neměl známe, že bych o tom ani já nevěděl. Já žasnul, když mi to prodejce sdělil a jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit. Bohužel s tímto jsem se setkal u Fabie a za 4 roky to škodovka neuměla opravit a vyladit. A můžu napsat, že když pak jedeš na delší trasu a ono se ti to sekne takže nemáš možnost si pustit rádio ani použít handsfree je to fakt hnus. A i když jsem vše vypnul apod., tak to nešlo a druhý den to naskočilo. A teď bych mě dát přes půl mega za auto kde to opět zlobí a čeká se jestli to nový soft odstraní ? Prostě si myslím, že zákazník je moc nezajímá jen jde o to na tom vydělat a lhát při prezentaci výrobku. Toto považuji to za sprosťárnu. A navíc vím co to obnáší hádat se servisem a škodovkou aby to dali do pořádku!!! A chtít po nich slevu to už je k smíchu.
  13. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Ještě doplním jen to, že když mi auto předávali byl jsem upozorněn na to, že se mi může zaseknout infotainment. Prý škodovka o tom ví a čeká se na nový soft, který by to snad, snad měl vyřešit.Tento problém jsem měl již v trojkové Fabii a škoda to za 4 roky nedokázala opravit. Takže jak vidím pokračuje v této lumpárně dál a prodává vozy i když ví, že infotainment má vadu. No co bychom po škodě chtěli když věděla, že 1,5TSi skáčou a přesto dokud na to neupozornili zahraniční testy tak by to snad ani nepřiznala hlavně zákazníku PLAŤ!!! Prostě tohle je lumpárna dát za auto něco přes půl mega a vědět, že mi prodávají nový vůz který má problém. Zajímalo by mě jestli noví majitelé aut, kteří si již KAMIQ zaplatili byli na toto upozorněni!!
  14. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Tak se pokusím něco málo přidat. Jelikož se blíží výměna auta u manželky , tak jsem se rozhodl vyzkoušet KAMIQ. Předváděcí jízdu jsem jel asi před 14 dny a to KAMIQ 1,0 TSI 85KW automat. Popravdě, nejsem zastáncem automatu ani 3 válce a navíc mě motor v kombinaci 7 stupňový automat zklamal. Nebudu rozepisovat co a jak ale jedu 60km/h a na automatu zařazen 7 stupeň pak chci předjet nebo zvýšit rychlost a KAMIQ škubne podřadí za 4 a jede. S automatem je motor neustále v nízkých otáčkách a jedině snad přepnutí do módu sport by mohlo pomoc, ale mě tato kombinace nepřesvědčila. Dokonce jsem našel i testy, kde tuto kombinaci kritizují. Samozřejmě nebudu tu o něčem přesvědčovat ty co hlásají jedině automat. Za mě, prostě automat ne!!! No a dnes, jelikož ještě neměli na salónu 1,5TSI jsem si s manželkou vyzvedl na víkend a až do úterka KAMIQ 1,0TSi 85KW ale manuál. Jízda s manuálem je úplně o něčem jiném. Při rozjezdu jde sice poznat, že pod kapotou jsou jen tři válce, motor je hrubý ale pak již ne a motor je tichý. V Neděli se chystáme, že někam zajedeme na oběd a tak KAMIQ bude obsazen 5 osobami jsem zvědavý jak se na Vysočině popere s kopci. Dnes jsem zkoušeli se synem jen ve dvou našli jsem táhlý kopec a KAMIQ se ani nezadýchal a jel na 6 stále 130 a nebylo znát že pod kapotou jsou jen 3 válce. Jediné co nám vadilo, že se auto dost houpalo. Po příjezdu domů jsem změřil tlak v kolech ,tím čím si měřím svá kola a místo 2,5 jsem naměřil 2,8. Není možné že se kola tak zahřáli na těch pár cca 20 km a tak zítra až tu bude stát tak je opět zkontroluji a nechám je na 2,5. Dle mého jsou kola přefouknutá a proto auto v zatáčkách zřejmě odskakuje. No poznám zítra. Jinak měřák na kola mi ukazuje to co měřák na pumpě a tak si myslím, že ho mám v pořádku. No nic pak se pozná. Jinak za pár dní by měl být KAMIQ v 1,5TSI tak zkusím a pak poznáme co si manželka vybere. Ale myslím a musím i uznat, že ten 3válec jede fakt dobře a určitě nebude brzda provozu a při předjíždění to nebude až tak špatný. Ta síla tam prostě je. Na to, že bude jezdit do práce apod., je to dostačující a na dovolenou stejně jezdíme Octávií, i když bych i s tímto klidně jel na dovolenou.
  15. Hkubes

    Motor 1.5 TSI

    Vím, že to byl celý koncern VW a psal jsem to takto, že se tu píše o škodě. A pokud mi auto cuká apod. tak bych neřekl, že motor a spojka netrpí. Ale to je každého názor!! A, že to to trvalo tak dlouho, že to prodávali tak dlouho a věděli, že to blbne to je už drzost ze strany koncernu. A není to jediný problém, Já si užil s infotainmentem svoje se škodovkou a nedokázali to vyřešit za 4 roky.
×
×
  • Create New...