Jump to content

Hkubes

Uživatel
  • Content Count

    621
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

98 Excellent

About Hkubes

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Tak opět jen pro zajímavost, dnes jsme vrátili KAMIQ a za víkend jsme sním najeli 300 km. s průměrnou spotřebou 6,6l. Myslím, že to jde na auto které mělo najeto 2566km. Jinak za mě jak jsem psal, byl jsem odpůrcem tříválců ale musím přiznat, že mě auto překvapilo. Jeden den jsme jeli v 5 dospělých a ani nebylo na autě poznat, že by byl nějaký problém s výkonem, až na místo vzadu kde se shodli na tom, že to pro tři není a víc místa je prý v TIGUANU z roku 2015. Zkoušel jsem předjíždět a stačilo přidat a auto jelo aniž bych musel ze 6 podřazovat. Prostě nemá cenu to popisovat podrobně ale auto s 1,0TSI 85kw manuál jede vážně dobře. Problém který jsem měl bylo zaseknutí infotainmentu a nepomohl ani reset. Takže když auto stálo delší dobu tak to naběhlo a jakmile jsem zařadil zpátečku opět výpadek. Jakmile byl infotainment seknutý nešla ani couvací kamera. Psal jsem již o tom, že mi prodejce sdělil ať s tím počítáme, že škodovka pracuje na odstranění této chyby, ale kdy to bude nevěděli. Další co bylo nepříjemné v tomto voze byl nepříjemný zvuk od zadního sloupku kde něco dost drnčelo a pak skřípání plastů okolo volantu. Dnes když jsem se ptal technika co to je řekl ,že o tom ví ale nevěděli odkud to zezadu jde. A ten zvuk okolo volantu, že si myslí, že to nejsou plasty ale digitální budíky. Že si tohoto všimli i u Octávií a Karoqu kde jsou zrovna tyto budíky. U klasických, že to nedělá. Takže nevím, mě to fakt na nerovné silnici připadalo jako, že to jsou ty plasty u volantu. No a pak hned první den co jsem sním jeli tak si syn všiml i já ,že v zatáčkách nám zadek auta uskakuje. Silnice nebyla špatná ale záplaty na vozovce byli. Možná i proto zadek ujížděl. No a vliv na tom bude mít zřejmě i výška auta a jednoduchá zadní náprava. S Octavií tam můžu jet podstatně rychleji a sedí jak přikovaná. Jinak vážně KAMIQ dobrý. No a teď záleží na ženě co si vybere a asi ještě chvíli počkáme až budou již vychytané chyby, které jsou vždy při prodeji prvních kusů. Já osobně bych ale chtěl 1,5TSI a teď řešíme jestli manuál a nebo automat. Dnes se žena svezla ještě ve SCALE 1,5tsi automat, ale za těch pár km neví. Takže to nechám na ni. A na otázku jestli 1,5 TSI stále škube při rozjezdu mi technik řekl, že si u jejich vozu SCALA 1,5TSI přehráli nový soft a skáče dál. Tak jen doufám že u KAMIQA to bude vychytané ale to je spíše otázka pro nové majitele s tímto motorem. Já si zkusím SCALU s motorem 1,5 a automatem ještě půjčit abychom ten automat pořádně vyzkoušeli.
  2. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    ,,Martab" Ano, to chápu co jsi napsal, ale pokud za něco chtějí peníze a dostanou zaplaceno, mělo by to být odzkoušené a v pořádku Za infotainment a navigaci připlácíš 35 tisíc Kč což není málo. A když to zaplatím, chci aby to šlapalo a nezajímá mě že to nejde. Tak buď ať sleví na minimum a napíšou že kupuješ auto s vadou infotainmentu a nebo ať to ani neprodávají ! Hlavně, že mají všude reklamu co to vše dokáže, ale nikde není napsáno, že to je nedodělek. Kolik prodejců asi tak,na tuto chybu upozorní zájemce o tento vůz!!! Myslím, že kdybych tam neměl známe, že bych o tom ani já nevěděl. Já žasnul, když mi to prodejce sdělil a jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit. Bohužel s tímto jsem se setkal u Fabie a za 4 roky to škodovka neuměla opravit a vyladit. A můžu napsat, že když pak jedeš na delší trasu a ono se ti to sekne takže nemáš možnost si pustit rádio ani použít handsfree je to fakt hnus. A i když jsem vše vypnul apod., tak to nešlo a druhý den to naskočilo. A teď bych mě dát přes půl mega za auto kde to opět zlobí a čeká se jestli to nový soft odstraní ? Prostě si myslím, že zákazník je moc nezajímá jen jde o to na tom vydělat a lhát při prezentaci výrobku. Toto považuji to za sprosťárnu. A navíc vím co to obnáší hádat se servisem a škodovkou aby to dali do pořádku!!! A chtít po nich slevu to už je k smíchu.
  3. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Ještě doplním jen to, že když mi auto předávali byl jsem upozorněn na to, že se mi může zaseknout infotainment. Prý škodovka o tom ví a čeká se na nový soft, který by to snad, snad měl vyřešit.Tento problém jsem měl již v trojkové Fabii a škoda to za 4 roky nedokázala opravit. Takže jak vidím pokračuje v této lumpárně dál a prodává vozy i když ví, že infotainment má vadu. No co bychom po škodě chtěli když věděla, že 1,5TSi skáčou a přesto dokud na to neupozornili zahraniční testy tak by to snad ani nepřiznala hlavně zákazníku PLAŤ!!! Prostě tohle je lumpárna dát za auto něco přes půl mega a vědět, že mi prodávají nový vůz který má problém. Zajímalo by mě jestli noví majitelé aut, kteří si již KAMIQ zaplatili byli na toto upozorněni!!
  4. Hkubes

    Škoda KAMIQ

    Tak se pokusím něco málo přidat. Jelikož se blíží výměna auta u manželky , tak jsem se rozhodl vyzkoušet KAMIQ. Předváděcí jízdu jsem jel asi před 14 dny a to KAMIQ 1,0 TSI 85KW automat. Popravdě, nejsem zastáncem automatu ani 3 válce a navíc mě motor v kombinaci 7 stupňový automat zklamal. Nebudu rozepisovat co a jak ale jedu 60km/h a na automatu zařazen 7 stupeň pak chci předjet nebo zvýšit rychlost a KAMIQ škubne podřadí za 4 a jede. S automatem je motor neustále v nízkých otáčkách a jedině snad přepnutí do módu sport by mohlo pomoc, ale mě tato kombinace nepřesvědčila. Dokonce jsem našel i testy, kde tuto kombinaci kritizují. Samozřejmě nebudu tu o něčem přesvědčovat ty co hlásají jedině automat. Za mě, prostě automat ne!!! No a dnes, jelikož ještě neměli na salónu 1,5TSI jsem si s manželkou vyzvedl na víkend a až do úterka KAMIQ 1,0TSi 85KW ale manuál. Jízda s manuálem je úplně o něčem jiném. Při rozjezdu jde sice poznat, že pod kapotou jsou jen tři válce, motor je hrubý ale pak již ne a motor je tichý. V Neděli se chystáme, že někam zajedeme na oběd a tak KAMIQ bude obsazen 5 osobami jsem zvědavý jak se na Vysočině popere s kopci. Dnes jsem zkoušeli se synem jen ve dvou našli jsem táhlý kopec a KAMIQ se ani nezadýchal a jel na 6 stále 130 a nebylo znát že pod kapotou jsou jen 3 válce. Jediné co nám vadilo, že se auto dost houpalo. Po příjezdu domů jsem změřil tlak v kolech ,tím čím si měřím svá kola a místo 2,5 jsem naměřil 2,8. Není možné že se kola tak zahřáli na těch pár cca 20 km a tak zítra až tu bude stát tak je opět zkontroluji a nechám je na 2,5. Dle mého jsou kola přefouknutá a proto auto v zatáčkách zřejmě odskakuje. No poznám zítra. Jinak měřák na kola mi ukazuje to co měřák na pumpě a tak si myslím, že ho mám v pořádku. No nic pak se pozná. Jinak za pár dní by měl být KAMIQ v 1,5TSI tak zkusím a pak poznáme co si manželka vybere. Ale myslím a musím i uznat, že ten 3válec jede fakt dobře a určitě nebude brzda provozu a při předjíždění to nebude až tak špatný. Ta síla tam prostě je. Na to, že bude jezdit do práce apod., je to dostačující a na dovolenou stejně jezdíme Octávií, i když bych i s tímto klidně jel na dovolenou.
  5. Hkubes

    Motor 1.5 TSI

    Vím, že to byl celý koncern VW a psal jsem to takto, že se tu píše o škodě. A pokud mi auto cuká apod. tak bych neřekl, že motor a spojka netrpí. Ale to je každého názor!! A, že to to trvalo tak dlouho, že to prodávali tak dlouho a věděli, že to blbne to je už drzost ze strany koncernu. A není to jediný problém, Já si užil s infotainmentem svoje se škodovkou a nedokázali to vyřešit za 4 roky.
  6. Hkubes

    Motor 1.5 TSI

    Od začátku škodovka věděla, že ty motory cukají a prodejci o tom mlčeli jen aby byl zisk. A navíc nebrala ohled na zákazníky co si na to stěžovali. Až se o tom začalo psát na internetu, že auta osazená tímto motorem cukají a uvedl to autosalón tak to škoda přiznala. Ale už je nezajímá, jak vlastně trpěl motor, spojka a další . Navíc škodovce nevadilo, že majitelům prodává předražená auto s vadou, bezva. Ale co taky od škody čekat, hlavně, že se za každou blbost připlácí. Jsem zvědav kdy dojde na to, že motoru škodí vypínání válců.
  7. Já mám najeto 18 tis.km a klepe mi to stejně i když je venku teplo
  8. Zajimalo by mě, jestli vadí při vyměně toho difuzoru tažné.
  9. Dík za odpovědi.Bohužel u mě to bude něco jiného. Já měl v tu chvíli před autem tmu a bylo to dost nepříjemné. Shodou okolností jsme to po té nahráli na mobil a je jen škoda, že se mi to nepodařilo natočit ze předu. Zkoušel jsem to doma asi po půl hodině a ostřikovače stříkali dost a svítilo to. Kdežto za jízdy to bylo jakoby jsi ostřikovače zapnul a v tu chvíli světla vypnuli.
  10. Zdravím .Opřidám jeden postřeh mám O3 r.v.2018 Full Led. Dnes jsem jel večer a když jsem ostřikoval přední sklo tak po několikátém ostřiku zřejmě vyjeli ostřikovače předních světel a v tu chvíli mi světla pohasli a jel jsem jako bez nich, tak si říkám čím to je ? Že by to bylo tím, že povyjedou ostřikovače a ty jakoby přeruší paprsek světla či co? Dík za odpověď.
  11. Píšeš odblokování obrazu na Amundsen! jak to teda udělat aby mi amundsen přehrával filmy

  12. peters7 - v pohodě ti to vyjede servis. Někde za to chtějí zaplatit a někde ne. Po mě nic nechtěli a vytiskli mi celou historii.
  13. Jen pro zajímavost, koukal jsem teď na ŠkodaPlus-roční auta a 1,4TSi skoro vymizeli, našel jsem pouze 2, jinak prodáno.1,8TSI je tam pár a 1,5TSI těch tam je nejvíc.
  14. ZbyšekSU- ano i on má pravdu vyzkoušet jak sám, tak se zatížením a pak se rozhodnout. Jinak ano, auto v dnešní době pochybuji, že vydrží 10 let. Bohužel jsou pryč doby, kdy se doopravdy vyráběli kvalitní auta. Dnes je to spotřební zboží no a výrobce nepotřebuje aby to vydrželo 10 let,bohužel on potřebuje vydělávat. Takže v tichu mohu závidět synovi, který má Octavii 2 facelift z roku 2010 a má najeto 450 tis km bez větších oprav, pouze výměna spojky 1x, výměna brzd, klasika olej apod, a teprve teď před týdnem měnil zadní tlumiče. No a snacha má Octavii 1 z roku 2000 a má natočeno půl milionu a to auto ji mohu také závidět. Já osobně auto po záruce a jde pryč jelikož dnešní ceny za opravy jsou nehorázné a občas si myslím že ani servis neví co s tím.
  15. Ono nechat si radit jaké koupit auto nemusí být vždy to nejlepší. Každý by si měl sám uvědomit, co od auta očekává a co chce. On totiž každý má to své a toho názoru se nechce vzdát. Proto se řídím svým pocitem a myslím že vím co chci. Kdybych si měl nechat radit a rozhodovat se po přečetní různých příspěvků asi bych nevzal žádné auto. Ano najezdil jsem již dost a měl jsem několik aut ale vrátil jsem se ke škodovce i když si myslím, že to je předražený plech. Ale vím jedno, že na každém rohu , městě, vesnici je servis na škodu. Bohužel u ostatních aut to takto není. A co se týká motorů? Jsem zastáncem klasiky a to 4válců. Měl jsem možnost se svézt s mnoha auty a tak mám o tom svou představu. Pro někoho kdo je kliďas a jezdí jen z bodu A do bodu B může klidně stačit i 3válec. Když jsem do něj sedl ať to byla Fabie nebo Octávie auto v pohodě jelo a já neměl nic proti. Dokonce Octavie 1,0 TSI mě na rovince na 6 stupeň zatlačila do sedačky ale to je vše. Jakmile jsem byl naložen bylo poznat že dynamika je pryč a v kopci pokud jsem za někým zpomalil a pak se chtěl rozjet musel jsem podřadit na 2 a teprve pak se to trochu dalo. A to je to co mě osobně vadí. Dnes je na silnici dost silných rychlých aut a já potřebuji předjet v pohodě a bezpečně a to mi bohužel 1,0TSI nesplní. Dcera měla slabé auto a zrovna toto ji vadilo, že když předjížděla trvalo to apod. Dostala 1.2 TSI 81kw a je spokojená. Když potřebuje tak to jede. No a pak mi jeden servisní technik řekl na což nezapomenu, že byl na školení ve škodovce a když si koupím 1,0TSi a budu jezdit každý rok 10tis.,km tak mám auto na 10 let. Když by si ho vzala firma co najíždí 100tis za rok má ho na rok. Jestli se dá tomu věřit nebo ne ukáže čas. Ale problém 3válců co se pomalu dostává napovrch tak něco o tom asi napovídá. Stačí si občas přečíst něco na netu, např. FORD a další. A pak tu píšete co KIA. Osobně jsem s tímto autem skončil, jelikož jsem ho vlastnil a docela často bylo v servisu. Ona Kia je napohled dost pěkná a tak se libí. Ale opět to co slyším, v servisech je neustále plno. I když od doby, kdy jsem měl KIA CEED v plné výbavě už uběhlo několik roků. Přesto nový majitel po necelých deseti letech ji rychle prodal protože co mohlo to odešlo. Ať to byla klimatizace , chladič atd., takže investice docela velká. Měl kliku, že to od něj koupili AAA a lituji toho co to od nich koupil. Já osobně mám teď 1,4TSi a dynamika je fakt dobrá a stačí i na to předjíždění. Takže rozdíl mezi 1,4 a 1,8 už fakt není takový.Takže každý ať si rozmyslí co chce a pak jedná, aby toho později nelitoval. Ale toto je jen můj názor.
×
×
  • Create New...