Přejít na obsah

Triplseven

Uživatel
  • Počet příspěvků

    800
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Triplseven

  • Narozeniny 05/15/1984

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1500 zobrazení profilu

Oznámení Triplseven

  1. Bouřka, pprvní fotka to musel být blesk jak kráva
  2. Proto jsou o trochu lepši kontejnery, že to do nich naskládaji v hale a pak se to v klidu naloží do mašiny. Bohužel 737 má maximalně posuvný koberec což je fajn, protože to cargo je neuvěřitelně dlouhé!
  3. Není dobře dobře že hazeji s kuframa, ale když si vemu kolik kilo denně jim projde rukama, taky bych hazel. Plus když si k tomu veme že na to maj jen určity čas a když letadlo ještě přileti pozdě a má odletě ná čas, tak jim nic jiného nezbýva. L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. www.planes.cz airliners.net jsou fakt nej fotky na světě.
  4. Tak pro zajímavost, co si myslite o tom včerejším "pruseru" ČSA v Ostravě kdy ta A310 neodletěla s lidmi na dovču?
  5. http://technet.idnes.cz/nebojte-se-letat-a...ec_technika_kuz Něco málo o udržbě: http://technet.idnes.cz/jak-se-rozebira-do...c_reportaze_NYV
  6. Swiss je v Star Aliance do které patři např. Lufthansa, LOT, Air China, ANA, Singapor Airlines, SAS, UA, Air Canada, Thai Airways International atd. ČSA, KLM-Air France, Delta, Aeroflot, Korean Air, Aero Mexiko atd, to je Sky Team Aliance Pak je One World Aliance. Nepletu li se tak čas odletu se počíta od zavřeni dveři a odtaženi od gatu, než od samotneho vjezdu na RWY a startu. Tim pádem to letadlo třeba už při pojižděni má jakoby na startu jako by 15 min sekeru.Kor ve špičce a to jsme v Praze. A na letištích typu Frankfurt, Heathrow, Shipool, jsou strarty plynule,ale zas musí letadlo jet třeba 4-5 km na start a před nim je dalších 6-8 letadel. ČSA se řidí heslen šetřit a vydělávat. Sám si myslím že ty ceny by mohli byt trochu jinde, ale zas nejsem ekonom. Ale troufám si tvrdit že udržba letadle je jedna z těch nejlepších v evropě i s tím co tam máme či nemáme!!!!
  7. Taky se už stalo u dekomprese že piloti zampoměli nastavit spravný tlak a v nějakych 4000m vypadli kyslikový masky.Samo to byl omyl tak piloti otočili a letelo se domu a museli sklesat. Jinak stači aby by měl jeden vyviječ kysliku propadlou expiraci, tak je letadlo uzeměněno dokavad se to nevyměni. Da se to řici prakticky všech nouzových vybaveni.
  8. Nepoznáš ani když letadlem proletne blesk nebo když do letadla narazi pták.A když je nouzový stav, tak na po kabině svití nouzové světla, nouzové východy atd.
  9. Radku, taky mám 2.0 TDI rok 08 a vše v pořadku. Mám najeto sice jen 41 000km.
  10. Piloti se učí celý život.Chodi na trenažery kde se učí ruzné postupy pro různe události co se mohou stát v za letu.Hlavně to musej znát pokud možno z paměti a ne listovat v manualech( taky jsem o tom slyšel a to mu vysadil jen motor). Woody: Ovládat letadlo není tak těžky, ale člověk to musí pochopit, postupy, procedury a pak umět řešit krizové situace to je to nejhorší. Když jsem dělal tyovku na ATR, tak jsem si řikal jak je to těžky atd,ale postupně jsem si uvědomoval logiku a byla to hračka. A když vemu Airbusi ( A320 family, A330, A340, A380) Tak tam je to vše plus minus stejne jan se měni vzhled latadla. Když člověk chce zapnout APU, zmačkne příslušné tlačitko a zbytek udelá počítač, to same motory atd. Ta 330 nespadla kvůli rychosti neba aspon já si to nemyslim. Jak psal P.T. Je to vše zalohováne a ne jednou.
×
×
  • Vytvořit nový...