
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
A bouřkové mraky taky vypadaj jinak.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Je to kravina!
-
Landscape, portréty, makra, atd.:
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Proto jsou o trochu lepši kontejnery, že to do nich naskládaji v hale a pak se to v klidu naloží do mašiny. Bohužel 737 má maximalně posuvný koberec což je fajn, protože to cargo je neuvěřitelně dlouhé!
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Není dobře dobře že hazeji s kuframa, ale když si vemu kolik kilo denně jim projde rukama, taky bych hazel. Plus když si k tomu veme že na to maj jen určity čas a když letadlo ještě přileti pozdě a má odletě ná čas, tak jim nic jiného nezbýva. L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. www.planes.cz airliners.net jsou fakt nej fotky na světě.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Tak pro zajímavost, co si myslite o tom včerejším "pruseru" ČSA v Ostravě kdy ta A310 neodletěla s lidmi na dovču?
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
http://technet.idnes.cz/nebojte-se-letat-a...ec_technika_kuz Něco málo o udržbě: http://technet.idnes.cz/jak-se-rozebira-do...c_reportaze_NYV
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Swiss je v Star Aliance do které patři např. Lufthansa, LOT, Air China, ANA, Singapor Airlines, SAS, UA, Air Canada, Thai Airways International atd. ČSA, KLM-Air France, Delta, Aeroflot, Korean Air, Aero Mexiko atd, to je Sky Team Aliance Pak je One World Aliance. Nepletu li se tak čas odletu se počíta od zavřeni dveři a odtaženi od gatu, než od samotneho vjezdu na RWY a startu. Tim pádem to letadlo třeba už při pojižděni má jakoby na startu jako by 15 min sekeru.Kor ve špičce a to jsme v Praze. A na letištích typu Frankfurt, Heathrow, Shipool, jsou strarty plynule,ale zas musí letadlo jet třeba 4-5 km na start a před nim je dalších 6-8 letadel. ČSA se řidí heslen šetřit a vydělávat. Sám si myslím že ty ceny by mohli byt trochu jinde, ale zas nejsem ekonom. Ale troufám si tvrdit že udržba letadle je jedna z těch nejlepších v evropě i s tím co tam máme či nemáme!!!!
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Taky se už stalo u dekomprese že piloti zampoměli nastavit spravný tlak a v nějakych 4000m vypadli kyslikový masky.Samo to byl omyl tak piloti otočili a letelo se domu a museli sklesat. Jinak stači aby by měl jeden vyviječ kysliku propadlou expiraci, tak je letadlo uzeměněno dokavad se to nevyměni. Da se to řici prakticky všech nouzových vybaveni.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Nepoznáš ani když letadlem proletne blesk nebo když do letadla narazi pták.A když je nouzový stav, tak na po kabině svití nouzové světla, nouzové východy atd.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Tak poznáš že neběží motor ne?
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
-
2.0 TDI PD (103 kW)
Radku, taky mám 2.0 TDI rok 08 a vše v pořadku. Mám najeto sice jen 41 000km.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Piloti se učí celý život.Chodi na trenažery kde se učí ruzné postupy pro různe události co se mohou stát v za letu.Hlavně to musej znát pokud možno z paměti a ne listovat v manualech( taky jsem o tom slyšel a to mu vysadil jen motor). Woody: Ovládat letadlo není tak těžky, ale člověk to musí pochopit, postupy, procedury a pak umět řešit krizové situace to je to nejhorší. Když jsem dělal tyovku na ATR, tak jsem si řikal jak je to těžky atd,ale postupně jsem si uvědomoval logiku a byla to hračka. A když vemu Airbusi ( A320 family, A330, A340, A380) Tak tam je to vše plus minus stejne jan se měni vzhled latadla. Když člověk chce zapnout APU, zmačkne příslušné tlačitko a zbytek udelá počítač, to same motory atd. Ta 330 nespadla kvůli rychosti neba aspon já si to nemyslim. Jak psal P.T. Je to vše zalohováne a ne jednou.
-
Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy
Ale jsou to vše jen spekulace a doměnky.