Zdravím borci,
moje zkušenost s Fobií 3 r.v. 2015 1,2 66kw.
Najeto 48 000+km, před 500km olejový a inspekční servis vše Ok podle autorizaku.
Po celou dobu tankováno jen na Shell, přidávání aditiva a olej měněn po 15 000km/1rok.
Aktuálně svítí kontrolky EPC, motor, auto jede na nouzak.
Načteno svoji diagnostikou - kod P0011
- označuje součásti VVT (variabilní časování ventilů) nebo VCT (variabilní časování vačkového hřídele.
Nesprávné načasování vačkového hřídele Problémy se zapojení (kabeláž / kabeláž) v elektromagnetickém systému řídicího ventilu časování řídicích ventilů sání Průběh průtoku oleje do komory pístu VCT Chybný ovládací ventil časovacího ventilu (otevřený)
Při objednání auta do servisu v zaruce, nemají teď čas, nejdříve za tři týdny. Přezouvají zimní pneu. =D
Uplatnění mobility + , servisní technik se tvářil jak kdyby nikdy nic takového neslyšel.
Strašně se divil, že je na autě najeto 48000+, jak kdyby to auto mělo být po smrti snad.
=D
Po vyšumneni do mobilů, technik změnil názor a jednání. Okamžitě auto přivezte.
Bohužel naivně jsem si myslel, že koncern za něco stojí, ale je to opravdu tragédie, když tady čtu ty příspěvky. Tohle opravdu není motor.
Známý mi rozmlouval ať do tobo nejdu a já marně věřil, že nové auto něco vydrží, když se o něj člověk stará.
Dnes mi měl volat servisní technik, nezavolal.
Takže jsem zvědavý s čím ti chytráci z Porsche Smíchov přijdou.