Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    37 topics v tomto fóru

    1. Brzdy

      • 189 odpovědí
      • 27 493 zobrazení
    2. Zimní pneumatiky

      • 364 odpovědí
      • 37 971 zobrazení
      • 139 odpovědí
      • 11 586 zobrazení
    3. Rozmer pneu v Technicaku

      • 146 odpovědí
      • 18 043 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 264 zobrazení
    4. Znacka pneu z vyroby

      • 55 odpovědí
      • 5 725 zobrazení
    5. bouchání od podvozku

      • 104 odpovědí
      • 18 340 zobrazení
    6. Litá kola

      • 51 odpovědí
      • 5 684 zobrazení
    7. Sportovní podvozek

      • 73 odpovědí
      • 13 500 zobrazení
      • 92 odpovědí
      • 10 132 zobrazení
    8. Husteni pneu

      • 48 odpovědí
      • 4 663 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 2 458 zobrazení
    9. Fotky podvozku

      • 55 odpovědí
      • 12 076 zobrazení
      • 43 odpovědí
      • 9 349 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 648 zobrazení
    10. Loupání do řízení

      • 15 odpovědí
      • 2 789 zobrazení
    11. 16" vs. 17"

      • 42 odpovědí
      • 7 034 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 3 212 zobrazení
    12. Piskani brzd

      • 13 odpovědí
      • 1 614 zobrazení
      • 31 odpovědí
      • 7 569 zobrazení
    13. Paket pre zle cesty

      • 28 odpovědí
      • 8 250 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 2 117 zobrazení
    14. Alu 17"

      • 6 odpovědí
      • 2 513 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 818 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 831 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.