MilanHos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 653
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    9

MilanHos naposledy zvítězil 28. Června

MilanHos nejvíce like obsah!

Popularita

383 Výborná

O uživateli MilanHos

  • Hodnost
    Veterán
  • Datum narození 4.11.1990

Návštěvy profilu

1 410 zobrazení profilu
  1. No tak technický stav těžko odhadneš jen podle vzhledu zevnějšku
  2. Starej jí řekl ať to nebrzdí ručkou aby tolik netrpěla, bohužel zapoměla i zařadit zpátečku Ten svah je celkem prudkej, je celkem jedno že to není žádná dálka co muselo auto urazit.
  3. ne
  4. Jo no ty když potkáš tak je spotřaba tatam
  5. 1.4i mám na předchozí F2 a nějaký ty problémy se studeným startem a nenastartování za horka jsem měl, ale celkově to nijak nenarušovalo celkový dobrý dojem z motoru. V podstatě až na výměnu rozvodů a nových vlnovců na výfuku ksem na motor neměl žádný výdaje. Trochu aji ke kultivovanosti pomohl aditivovaný benzín. V zimě jsem měnil baterku která byla po 8 letech kaput, třeba hodně případů způsobila ona. Bohužel s ní už nejezdím abych řekl verdikt, ale z rodiny s ní občas někdo vyjede a nikdo si zatím na tyto problémy nesťežoval.
  6. Tak to potom nechápu jakým stylem jezdíš. Já se do práce zvládnu vlést do 5,1 ikdyž se nijak nesnažím, ale zpátky se horkotěžko dostávám pod 6
  7. To jezdíš stále po rovince?
  8. S těmi odborníky bych byl trochu opatrný, zde se dozvíš pouze názory několika lidí a co člověk to jiný názor. Nakonec se budeš muset rozhodnout sám. Já osobně bych první výměnu nechal na garančku po 2 letech a přitom to pak změnil na pevný interval a jezdil už každý rok. Pokud máš své auto hodně rád a chceš mu dopřát to nejlepší, tak ti jistě někdo poradí do garančky jednou výměnu provést pro výplach bordela který vzniká zajetím nového "surového" motoru. Ale s tím si nejsem úplně tak jistý, takže jakobych to nenapsal
  9. Zbytečně to komplikuješ a akorát všechny mateš!
  10. Jako tohle si nanýtovat na auto jo? Stejně se strefujou za letu, když třeba vlaštovka vylétá z hnízda nebo el. drátu, větve tak si přitom uleví aby netáhla takovou váhu
  11. Já ikdyž se třeba snažilm tak níž jak 5,9 dlouhodobě jsem se ještě nedostal
  12. Nemůže to být voda sražená ve výfuku?
  13. Včera jsem se byl mrknout u OMV na ten jejich maxxmotion no ale 3kč navrch bych za to pravidelně nechtěl dávat!!! Ale placebo efekt to má za ty prachy dobrej.
  14. A pokud by byla nějaká poptávka. Pokud škrtnou combi tak už je asi jedno jestli koupit Polo nebo Fabii. A pokud chci combi tak nevím co bude mé příští auto, asi jetá Octa. @mp390 Popsal jsi to perfektně, nevěděl jsem že to řešíš až tak do hloubky. A stejně jako @Maverick i já se ve většině s tebou shodnu, ty rány jsou opravdu někdy o strach, že jsem někde ztratil kolo. Pokud to někde v esíčku přeženu tak je to uhnutí nepříjemný, stejně tak prohrab při rozjezdu, ale já to nikdy moc nepřeháním a protiprokluz do toho hrábne jen nepatrně. Ale v 90% času při jízdě se do těchto situací nedostanu, hodně lidí třeba i jen zanedbatelně. Pokud potřebuješ nezdit jako závodník tak pro tebe nižší třída prostě není. Já jsem možná trochu oblblbnutej z F2 a 16", že mě teď přijdou 17" na F3 jako jízda po peřinkách, ale ani výraznej rozdíl v komfortu jsem nepostřehl u 15" zimních. Na ten sportovní podvozek ti Maverick neodpověděl. Myslím že tam jde jen o kratší pružiny a maximálně jiné tlumiče na jedné z náprav. Jinak tam není nic odlišného od standartu. Pokud chtějí na FL 18" tak se to možná neobejde nez naladění.
  15. @mp390 Nikdo nikoho nenutí zůstat u Škody nebo celkově v koncernu. Já už jsem výš taky psal o tom motoru, ale trochu se to rozporuje s tvou cenou do 350 000 max. Nebo jsi ochoten dát za Fabii 1.5 přes půl míče? Byť by měla i pro tebe dokonalý podvozek.