Armyk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    829
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

71 Výborná

1 Sledující

O uživateli Armyk

  • Hodnost
    Profesional

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

511 zobrazení profilu
  1. Sourozenci to su... to, ze kodiaq ma natiahnuty razvor, neznamena, ze to nie je takmer 1:1 tiguan Konieckoncov tiguan allspace je toho jasnym dokazom Uz len podla uvedenoho vidno, ze hlavny rozdiel je skutocne v bezpecnostnych asistentoch. Kodiaq samozrejme moze mat vsetko to, co ma tiguan, ale nema to v zaklade.
  2. Netuším ako dopadol tiguan, predpokladám však, že podľa toho, čo píšeš, tak asi lepšie ako kodiaq... ak tomu tak naozaj je, tak len preto, lebo tiguan má v základe viac elektronických asistenčných systémov Bezpečnosť SUV je stále diskutovaná a každý má na to nejaký iný názor. V každom prípade sa jedná o veľké auto, ktoré minimálne dáva pocit bezpečia a keď to porovnám s malými autami, tak logicky viac materiálu a väčšia hmotnosť by skutočne mala lepšie ochrániť posádku. No z mojej skúsenosti má pre mňa SUV jedno iné veľké plus vzhľadom na bezpečnosť a to akýsi kľud za volantom. Aby som vysvetlil... najviac má podľa mňa na bezpečnosť jazdy vplyv sám vodič a aspoň mňa osobne SUV vôbec nepobáda k nejakej športovej riskantnej jazde. Nie že by som za volantom vždy riskoval, ale keď proste cítite, že auto vám pod zadkom sedí poriadne na ceste a pýta sa prejsť zákrutu rýchlejšie alebo si pýta prevetrať ho trochu, tak je to stále na obyčajnej ceste risk. V dobe, kedy napr. aj obyčajná fabia má taký podvozok, že vám dovolí naozaj veľa a dokonca vie byť zábavná, tak som možno pre niekoho nepochopiteľne rád, že existuje typ auta, kt. takéto chúťky vo mne potláča a naopak rozvíja iný typ užívania si cestovania, ktorý je bezpečnejší pre všetkých zúčastnených. Ospravedlňujem sa, ak je to mimo témy, ale prišlo mi ako vhodné vyjadriť môj názor k tomu, prečo je SUV bezpečným autom.
  3. Ako vravim, je v tom chaos. Zrejme sa im uvolnili kapacity tym, ze sa prestal vyrabat yeti a preto vyrobili nejake auta skor, ale o tom predsa dopredu musia vediet a obratom povedzme do tyzdna by mohol byt zakaznik informovany o vyrobnom tyzdni. Teraz to bude horsie, nabeh Karoqa a este predtym celozavodna dovolenka... Dnes ma predajca informoval, ze cca po 1-2 mesiacoch od objednania mi vie povedat info ohladom vyrobneho tyzdna. 4-8 tyzdnov cakat len na info o predpokladanej vyrobe je zvlastne :/
  4. kedy bolo auto objednane a aka vybava? edit: tak uz som si to nasiel, objednavka marec, style a cakacka cca 7 mes
  5. Ahojte, vie mi niekto poradiť, kedy môžem cca čakať doručenie auta? Pripadá mi, že je v tom obrovský chaos. Nejde ani tak o to, či človek čaká rok alebo 2 mesiace, ale divné je to, že proste po objednaní auta neviete kedy aspoň približne bude vaše auto vyrobené. (To má následky: neviete kupcovi vášho súčasného auta tiež nič sľúbiť, neviete kedy vypovedať napr. termínovaný účet atp.) Môj prípad: objednané: 25.5., výbava Active 1,4Tsi 92Kw, cappuccino, nejaké príplatky za cca 3000€, avšak nič také ako ťažné alebo PSD. Informácie od predajcu: na tento rok máme vyčerpané kvóty. Dodanie auta odhadujeme 4-12 mesiacov. Tzn, predajca netuší, či auto zaradia do výrobného programu až s novými kapacitami pre rok 2018 (tzn. výroba niekedy februar / marec) alebo či ho vďaka nižšej výbave a rovnomernému rozplánovaniu nezaradia do výroby ešte tento rok. Vraj potvrdiť mi to vie dva týždne pred zaradením do výroby, čo je takmer to isté ako info 4-12 mes. Vie mi niekto prosím poradiť, alebo je v tom naozaj takýto chaos? Ďakujem
  6. Zdravím, má alebo nemá Kodiaq v základnej výbave XDS+ ? V cenníku o tom nie je žiadna zmienka, ale na stránke medzi bezpečnostnou výbavou sa XDS+ uvádza. Ďakujem
  7. Dakujem, uz mi to potvrdil aj predajca, ze komfortne telefonovanie s BT bolo skratene len na BT, nedava to logiku, ale je to tak. Evidentne niekto na marketingu nevie, ze BT neznamena automaticky telefonovanie. V tomto pripade som si dal tu namahu a zistil som si to, kedze je pre mna Skodovka najzaujimavejsia, ale ked som sa pozeral do cennikov konkurencie, tak automaticky ak nevidim uz v zakladnej vybave Handsfree, tak zatvaram cennik.
  8. Super dik.. o to mi islo, ci je to rovnake ako na inych koncernovych autach. Su totiz auta, kde sa sklopia zrkadla az po zamknuti vozidla.
  9. Zdravím vás, vedel by mi niekto poradiť, ako fungujú v kodiaqu el. sklápané zrkadlá? Moja predstava: počas cúvania do úzkeho priestoru si po zrovnaní auta a pred definitívnym zacúvaním, sklopím počas jazdy zrkadlá alebo minimálne po zaparkovaní a zastavení ich viem sklopiť ešte predtým, ako otvorím dvere na aute. Popisujem prax odskúšanú na funkčnosti takéhoto systému u passatu CC. Dovod pouzitia: tesne parkovanie k stene a potom parkovanie do boxu, kde su dva stlpy, ktore by vadili pri otvarani dveri zrejme prave v mieste zrkadiel. Dakujem za rady.
  10. super, Ďakujem
  11. Zdravím, vedel by mi niekto poradiť, či základný swing má funkciu handsfree telefonovanie? Podla cennika má bluetooth, ale nikde som nenasiel či má HF. Podľa fotiek som nikde nevidel ani tlačítko PHONE, ako mám napr. na BOLERE vo fabii. Ďakujem vopred
  12. Mas pravdu, je to OT, lebo sme predsa v segmente B a nie C Inak to OT nie je.. zacali sme porovnavanim bezpecnosti aut v segmente. Len som to prirovnal, ze to zmysel nema, ak ide niekomu primarne o bezpecnost, kupi si vacsie auto. To plati vzdy. Ked by som to totiz prehnal a povedal, ze to stare auto bude mat niekolko nasobne vyssiu hmotnost, napr. nejaky lahsi nakladak. Tak z pohladu tela si vodic vo vacsom nemusi ani vsimnut, ze do niecoho vrazil. Takze urcite hmotsnost hra svoju rolu.
  13. Neviem kolko z nas tu jazdi na indickych/cinskych zazrakoch. Samozrejme ze pevnejsia karoseria je urcite pozitivna vec, ale aj tak by som sa nechcel zrazit s nejakym 2 tonovym terenakom vyrobenym kludne 15 rokov dozadu. Testy su fajn, ale vacsinou sa auta zrazaju navzajom a nevrazaju do pevnych prekazok s presnym prekrytim Obcas niekto urobi nezavisly test zrazky maleho a velkeho auta. Je logicke, ze takymi vysledkami sa nikto chvalit nebude.
  14. Všeobecne by malo asi platiť, čím novšie, väčšie a ťažšie vozidlo, tým bezpečnejšie. Fabia v tomto asi nebude žiadna hviezda. Celkovo modely škody sú ľahké autá. Čo kategória, to necelých 100kg navyše, takže ani superb nie je zrovna ťažký.
  15. Losky 83: podla mna ma, pretoze ak v nejakom parametri aj v crash testoch vychadza nieco zle, tak v realite to bude este horsie.(vacsinou) houmr: no jo, je to tak..