Přejít na obsah

Daniel36

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Daniel36

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Přepínač mám z Aliexpressu a po roce v provozu žádný problém. Světelný senzor jsem měl od výroby.
  2. Ahoj, díky za pomoc, už mám dokončeno a funkční. V mém případě bylo řešení takové, že jsem objednal 4-polohový vypínač s funkcí auto a následně aktivoval ve VCDS. :-)
  3. Zdravím, Tak mám vyřešeno, Pokud by se někomu podařilo zasáhnout do byte 18 níže poznatky, které mohou pomoci protože na internetu a hlavně na českých stránkách jsem téměř nic nápomocného nedohledal. Snad nějakému nešťastlivci pomůže.. :-) Prvotním impulsem pro zásah do dlouhého kódování bylo automatické přepinání denních/potkávacích světel při poklesu intenzity okolního světla s vypínačem AUTO, což skončilo s chybou a právě rozhozenými hodnotami na bytu 18. Od té doby nesvítilo v žádné z poloh vypínače denní svícení. (2. žárovka v mlhových světlech) Úprava/oprava prováděna na Octavia II rv. 2012, výbava elegance, jednotka BCM PQ35 H 110 0651 , VAG NUMBER 1K0 937 087 Q. Použitá verze VCDS 17.1.3. 1. Pokud přes VCDS na hodnotách byte 18 naleznete 00, jedná se o skrytí reálných hodnot. Přepsání hodnot na 00 je tedy vhodné z mého pohledu pouze, pokud se Vám pomocí nových hodnot podaří nakódovat co potřebujete a tuto hodnotu následně chcete skrýt. 2. V příloze uvádím soubor byte18-OctaviaSuperb.pdf ve kterém jsou vypsané různé kombinace hlavně pro Octavii a Superb o něco podrobněji a přehledněji než v následujícícm dokumentu. 3. V příloze uvádím soubor byte18.xlsx ve kterém naleznete všemožné různé kombinace pro různé modely nejen Škoda ale i VW, Audi, ... kde pro jednotlivé modely naleznete x kombinací s různými výbavami. (halogeny, xenony, led, ...) Pro mě nakonec TA správná hodnota na bytu 18 byla 38. Podotýkám, že mám halogenové světla a v mlhovce 2 žárovky - mlhové a denní. byte18-OctaviaSuperb.pdf byte18.xlsx
  4. Tak jsem přišel na příčinu, která byla v použitém VCDS. Z nějakého důvodu verze 17.8.1 měla v 09 - Cent. Elect. na položce dlouhé kódování pod jednotlivými byty úplně jiné hodnoty (bity). No a při použití původního kódování to vždy uložilo nesmysl. Nakonec jsem použil VCDS 17.1.3 a už se hodnoty ukládaly v pořádku. Jen jedna chyba přetrvává, pravděpodobně díky rozhozenému řetězci kódu z verze 17.8.1 se mu na bytu 18 uložili jiné hodnoty a nyní po navrácení původních hodnot nefunguje denní svícení přes žárovky denního svícení v mlhových světlech. Mohl bych zapnout denní svícení přes žárovky mlhových světel, ale takto bych to nechat nechtěl když v mlhovkách jsou 2 žárovky. Na bytu 18 jsem zkoušel nastavit doporučenou hodnotu 5A což ve výsledku způsobilo svícení levého zadního světla zpátečky. Dokázal by mi někdo poradit? Na ostatních bytech mám denní svícení aktivováno, na maxidotu mám možnost přepínat ale bohužel nefunguje - buď nesvítí nic, nebo to světlo zpátečky. Naopak aktivace potkávacích světel při poklesu intenzity světla už je funkční, ale bez denního svícení je mi tak trochu k ničemu.. :-)
  5. Zdravím, na O2 rv 2012 jsem přes dlouhé kódování měl v úmyslu zapnout automatické rozsvěcení světel při poklesu intenzity světla s novým 4-polohovým vypínačem, kde jsem udělal botu a nyní se mi nedaří vrátit na původní hodnoty. Původní hodnoty 40000AB8E00508C040080080110001E4430000AE522085605C8440000040 se mi po zadání změní na 00508C040080080110001E4431000AE522085605C844000004000 což jsou v podstatě první 2 znaky z původních hodnot přesnuty na konec řetězce. No a teď díky mému rejpalství nefunguje podsvícení budíků, stěrač, atd. Kdy už jsem neměl moc co ztratit, zkoušel jsem různé možnosti a podařilo se mi dostat do různých stavů, kde něco bylo funkční a něco ne. Kód jednotky je 1K0 937 087 Q. Dokázal by mi někdo prosím poradit?
  6. Díkec mrknu na to. :-)
  7. Zdravím, pročetl jsem mnoho témat a není mi jasné kódování pro automatické rozsvěcování světel při poklesu intezity světla. Na O2 rv. 2012 jsem vyměnil původní vypínač za 4-polohový, samostmívací zrcátko mám z výroby a ve svazku vodičů vedených k vypínači jsou všechny kabely. Pochopil jsem, že přes VAG bych měl light assist zprovoznit, ale postup jsem nenašel. Byl by někdo ochotný mi poradit co konkrétně nastavit? Díky
  8. Ahoj, vlastním OII FL rv 2012 s dešťovým senzorem a samozatmavovacím zrcátkem. Lze dodělat automatické rozsvěcení světel v případě setmění, mlhy apod? Vypínač světel mám 3-polohový bez polohy auto. Dokáže někdo poradit? Díkec
  9. Měnil jsem v autorizovaném servisu dorazy na zadní nápravě při příležitosti výměny ložiska, za dorazy to bylo takto. 715 Kč tlumič demontáž montáž 110 Kč demontáž montáž doraz 165 Kč zkušení jízda 539 Kč 2x Doraz Ceny vč. DPH
  10. Tak před chvíli jsem přebíral auto ze servisu a bohužel bez přesného vysvětlení. Při kontrole mechanikem se tento zvuk nepodařilo navodit.. možná jestli to nebude tím, že dnes bylo venku 10°C a já jsem to zpozoroval při teplotách kolem nuly. :-) Prý by se mohlo jednat o některý z řemenů a pokud to budu chtít řešit, musím auto předat zavečer aby ho mechanik ráno za studena kolem 0°C nastartoval a zjišťoval kde co a jak. Až se doberu výsledku dám vědět.
  11. Zítra mě čeká návštěva servisu na výměnu ložiška, tak mrknou i na toto. Jak budu vědět víc, dám vědět. :-)
  12. Ahoj, Chtěl bych se zeptat, před nějakou dobou jsem po nastartování auta zaznamenal zvláštní zvuk. Podařilo se mi ho zachytit na video - https://www.youtube.com/watch?v=etMCRIePXts&feature=youtu.be . Mám odkoukané, že je to takto pouze když není motor zahřátý, respektive ráno jak nastartuji zvuk je přesně takový. Po příjezdu do páce (50km) zvuk bez toho zvláštního zvuku. Napadá někoho, kde může být problém? Mě napadla napínací kladka, ale nejsem odborník. Octavia II 103 KW CR, rv 2012 Díkec
  13. Daniel36

    Výběr motoru

    Všem Vám moc děkuji za rady, vážím si Vaší ochoty! :-)
  14. Daniel36

    Výběr motoru

    Ahoj chlapi, Díky za rady a postřehy, vážím si toho a více než dost mi to pomůže s rozhodováním! :-) @Hunterkyjov Ve firmě na služební cesty vyjíždím s O3 a zde jsem se setkal se stavem park. senzorů které taky jen hvízdaly a to při nájezdu 70tis. Ono možná čím víc basic výbava, tím míň se toho může pokazit = šťastnější život. :-)
  15. Daniel36

    Výběr motoru

    BKD 16V je bez DPF filtru, podle mě velké plus.. :-) Co se týká nájezdu, reálně za rok to je 30-35tis km. Připadá v úvahu O2 CR 103KW rv 2012, ale uvidíme. Dnes jsem hovořil podruhé s pánem z autorizovaného servisu a dle VIN byl na autě pravidelný servis každých 30 000km, automobil jezdil z velké částky dálnice a dlouhé trasy do okolních států, což by mohla být také výhoda. Chlapi, velký dík za rady!
×
×
  • Vytvořit nový...