-
Mapy google, Waze na VC a Head up display...
Projel jsem v květnu Nemecko,Rakousko,Itálii pouze na mapách ŠKODA. Vše bez zásadních problémů. Pouze v městě Lucca mi nenašlo číslo popisné . Jinak při občasné kontrole vestavných map s Google maps tyto navigovaly stejně. Souhlasily trasy, časy příjezdů a přepočítavaly se trasy dle aktuální dopravní situace. Jediná co mně vadilo,že v Itálii někdy nesouhlasily kruhové objezdy na kterém výjezdu sjet. Nevím ,zda-li se započítávaly do počtu i sjezdy ,které měly zákaz vjezdu.
-
Kožené sedačky
Používám českého výrobce Colourlock. Na jejich stránkách jsoou kartáče,čističe ,impregnace.....Za super cenu velké balení. Colourlock Česko
- Tlaky R19
-
Škoda Superb 4
Subjektivně jsem ten rozdíl nějak nevnímal. Je nutno podotknout, že jsem na letních najel 400 km a pak jsem měl auto měsíc v servise. Po opravě jsem vyjel na 18 zimních. Náhradní vozidlo bylo na zimních 17, ale po přesednuti jsem rozdíl mezi 17-18 nijak nevnímal. Co bylo znatelné, tak to byl hluk od podvozku . Kombík na 17 byl hlučnější než lift. na 18. Nevím kdy byl kombík vyroben.
- Škoda Superb 4
-
Škoda Superb 4
Na zimu 18 Modus vč. pneu a na léto 19 Veritate . Rozdíl v komfortu minimální.
-
Výběr motoru
Měl jsem Superba III 1,8 TSI o výkonu 132 kW. Auto bylo slušně silné pro předjíždění, svižnou jízdu po dálnicích... Teď mám 2,0 TSI o výkonu 195 kW a auto jede jak z praku. Jak jsem objednával, tak ještě 150 kW verze nebyla k dispozici. Dnes bych asi volil 2,0TSI 150 kW. Jinak jsem mile překvapen spotřebou. Po 1300 km jsem na 9,2 l/100 km a jde to pořád dolů! Spotřeba pod 9 l může být reálná. S SIII jsem dlouhodobě jezdil za 9,3 l/100 km.
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Kombi "bubnuje" více. Může to být rozdílem sedan - kombi, kde v sedanu je přenos hluku menší. Dále může být rozdíl i v pneu letní-zimní, ,neboť na sedanu jsem nestihnul ani přezout. Rovněž jsem u kombi nekontroloval tlak.
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Mohu rovněž porovnat. Po dobu opravy mám nahradni Superb, kombi v dieslu. Ten tluče oproti mému nesrovnatelně.
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Auto vyrobeno 17.10.2024 a tlumiče se jeví v pořádku. Žádné bouchání jsem zatím nezaznamenal.
- Android Auto
-
95 vs 98 oktan
Já jezdil na N95 +VIF ,ale loni škubání motoru cca 3 měsíce. Kontrola i autoriz. servis,. Začal jsem lít OMW MaxxMotion a auto opět OK. Takže teď už čepuji jen 100. Asi byl i problém ve větším nájezdu ve městě. Že řepka je prevít jsem viděl letos na tryskách sekačky. Zanesené totálně.
-
Ošetření kůže
Někdo na fóru tady dával odkaz na https://www.colourlock.cz/produkty/detail/lederreiniger-mild a na ošetření https://www.colourlock.cz/produkty/detail/leder-protector Po vypotřebování Dodo,jsem zakoupil ty od Colourlocku. Hlavně čistič s pěnovačem je skvělý. Dělám 4x ročně. Přípravky používám i na ošetření kůže v domácnosti. Dodo je rovněž skvělý,ale cena je vyšší.
-
Nekomfortní podvozek
@jta- ano.
-
Nekomfortní podvozek
SIII- 2016, DCC,alu 18, v rámci záruky jsem měnil na zadní nápravě dorazy- v servise o tom problému věděli. Ustal hluk,klepání při přejezdu přes příčné nerovnosti,kostky.... Loni v rámci záruky vyměněny přední silenbloky,neboť auto vrzalo ,houpalo. Servis rovněž bez problému. Teď vše OK. Je otázka, zda-li tyto závady jsou relevantní pro SIII r.v.2018?
kapitan9
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva