
-
1,2 TSI - cukání motoru
Moje zkušenost s obcasnym cukanim 1.2 TSI 63kW 245tis km, které se projevovalo predevsim (ale nejenom) při studeném motoru při první jízdě dne, nejvíce po deštivých nocích a při větší akceleraci (bylo snadné shodit auto do nouzaku s půlkou rozsvícené palubky): Zapalovací cívka. Cena Bosch 2tis. Další možné příčiny ve vašem pripade: zapalovaci kabely cca 1300Kc. Odvzdusnovaci ventil (ve skutečnosti prisavaci) v pravé horni části motoru může být ulomeny nebo jeho průchodka zpuchrela-kolem moji byl olej-zpusobuje nasávání falešného vzduchu- cena 500Kc. Svíčky, popř. Pokud nějaký chytrak dá vazelínu na kontakt svicky a kabelu. V mém případě to vyřešila až cívka
-
Cukání při prudké akceleraci (1.2 TSI 77 KW)
Moje zkušenost s obcasnym cukanim 1.2 TSI 63kW 245tis km, které se projevovalo predevsim (ale nejenom) při studeném motoru při první jízdě dne, nejvíce po deštivých nocích a při větší akceleraci (bylo snadné shodit auto do nouzaku s půlkou rozsvícené palubky): Zapalovací cívka. Cena Bosch 2tis. Další možné příčiny ve vašem pripade: zapalovaci kabely cca 1300Kc. Odvzdusnovaci ventil (ve skutečnosti prisavaci) v pravé horni části motoru může být ulomeny nebo jeho průchodka zpuchrela-kolem moji byl olej-zpusobuje nasávání falešného vzduchu- cena 500Kc. Svíčky, popř. Pokud nějaký chytrak dá vazelínu na kontakt svicky a kabelu. V mém případě to vyřešila až cívka
-
Zámek kapoty - přetržené lanko
Protože jsem to googlil jak blázen a tenhle chat je jediné co vypadlo. A všimni si, že se tu už i Fabia řešila. Nakonec, není ten zámek stejný? Omlouvám se za nekoncepcnost. Snad by to admin mohl rozkopirovat do správné sekce.
-
Zámek kapoty - přetržené lanko
Až to někdo bude potřebovat pro Fabii 2 2010 a novější, přes masku se tam nedostanete, musíte zpoza chladičové stěny, a zatáhnout dolů za tento háček na fotce - rozebral jsem to pro nešťastníky. Mě osobně pomohlo přitlačit kapotu dolů a lomcovat trochu do stran (důležité) (pomocník) za současného tahání za lanko v kokpitu kleštěmi (já) (předtím jsem zlomil uchycení plastové páky), tudíž jsem za chladičovku nemusel. Pojistka západky má dva háčky, jdoucí vodorovně na lanko (tahá se k řidiči), a na stejné páce jdoucí dolů (tahá se dolů) pro nouzové odjištění zpoza chladičové stěny, vstup do zámku zesdola. Snad to někomu pomůže.
-
Dílenská příručka a Učební pomůcky Fabia II + Roomster
Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) odkaz byl smazán, prosím o upload :-)