Jump to content

Motor 1.2 TSI


105 topics in this forum

    • 781 replies
    • 260.4k views
  1. Vaše spotřeba 1 2 3 4 33

    • 801 replies
    • 134.9k views
    • 895 replies
    • 188.2k views
    • 63 replies
    • 60.3k views
  2. Svíčky 1 2 3

    • 66 replies
    • 46.3k views
    • 458 replies
    • 152.7k views
    • 28 replies
    • 9.3k views
  3. CHIP Tuning 1 2 3 4 16

    • 387 replies
    • 105.1k views
    • 19 replies
    • 15.2k views
    • 70 replies
    • 25.2k views
  4. Kontrolka oleje

    • 6 replies
    • 4.2k views
    • 6 replies
    • 540 views
    • 0 replies
    • 571 views
    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 10 replies
    • 2.2k views
  5. Škoda Rapid 1.2TSI EPC

    • 5 replies
    • 1.8k views
    • 39 replies
    • 6.1k views
    • 2 replies
    • 1.4k views
  6. dekarbonizace vodikem

    • 1 reply
    • 1.6k views
    • 15 replies
    • 7k views
    • 49 replies
    • 16.7k views
    • 4 replies
    • 2.9k views
    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 13 replies
    • 6k views


  • Aktuální příspěvky

    • Jo, to asi to tak zrobím. Je to nejrozumnější.
    • Moc děkuji za informaci. Ještě by mne zajímalo, kdy byl vůz vyroben? I prodejce mi totiž potvrdil, že dříve vyrobené kusy akustická skla měly. Jde totiž o to, že i ve stávajícím ceníku je výbavová linie Selection BEZ akustických skel. Takže pokud chcete výbavu, která byla při uvedení K2 prezentována jako nejvyšší a stále jako jediná má masážní sedadla, tak ji zkrátka budete mít bez zvukového komfortu. Přijde mi to trochu smutné. V tomto smyslu jsem se snažil kontaktovat i infolinku a zde jejich odpověď:   Popravdě nevím co dělat, protože opravdu nechci auto za 1,5 mio CZK, se kterým nemohu jet rychleji než 110 km/h, protože pak si i mé děti vzadu zacpávají uši 😞
    • Klasický problém platformy MQB, kdy většinu brzdného výkonu obstarávají přední brzdy. Mám to samé, ani ne 2 roky staré auto, najeto 19 tisíc a zadní jsou totál hnus. A parkovací brzdou to není - parkuji na rovině bez ručky (ano, jde to). Velký efekt na stav zadních brzd má využívání adaptivního tempomatu, který při jemném brždění brzdí zejména zadními brzdami, a tak se ten bordel z nich dostane. Kdo tempomat nepoužívá, tomu se zadní brzdy takhle zkazí o to dřív. 
    • Podle stavu toho bordelu to vypadá, že už to tam nějakou chvíli je. Začal bych pořádným odmaštěním všeho a následně zkoumání kde to začne vzlínat. Jinak můžeš přetěsnit půl motoru a trefit se nemusíš.
    • Ziadne rele to nema, signal ide priamo z BCM jednotky  
×
×
  • Create New...