Přejít na obsah

martasva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení martasva

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli. Automatika to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné.
  2. Tak tedy vážení, máme tu rozuzlení. Auto po nátlaku odvezeno do Kvasin do Škody auto. A VÝSLEDEK : Současný stav- auto má nastavený sklon 1%, tedy 1cm na metr vzdálenosti tzn. světlo svíti na cca 65 m. Při naložrní se tento klon zvýší na prakticky dvojnásobek cedy cca 2% tedy světla svíti na ccca 32 m. Vyjádření škodovky po měření - Jedná se o stav techniky , který je v souladu s platnou legislativou ( EHK R48-06.12) Sklon mezi -0,5% a 2.5% - závada nezjištěna . Dohledal jsem patřičný předpis a je to tak Vozidlo musí mát v základním nastavení 1-1,5% - pak je možný rozsah -0,5% a 2.5%. To znamená, že když vam nastaví světla v servisu na 1% a vy auto zatížíte můžou vaše světla svítit od cca 130m max a nejméně nějakých 26m. a vše je v pořádku. No není co dodat .
  3. Tak vás zdravím. Předem se omlouvám ale rychleji to nešlo. Tak tedy výsledek po výměně čidla. Světla poměrně rychle reagují na změnu zátěže. Tedy když je puštěné zapalování, naložíte kufr a světla se během 3-5 vteřin seřídí. což předtím trvalo a někdy se tak ani moc nedělo. Co se zcela změnilo je to že po vypnutí a znovu zapnutí se světla vždy seřídí do stejné výšky i při zatížení. ( předtím se ztáhly výrazně dolů). Ale bohužel stále při zatížení svítí níž, zdaleka né o tolik dřív to dělalo tak 15 cm na zdi která byla vzdálená tak 5m. Teď je to tak 10-15 cm na cca 18m. V servisu nejdřív opět zkoušeli , že prý to dělají octávky s motorem 14 tsi, protože prý je motor lehký. Tak jsem jim oznámil , že v tom případě chci oficielní zamítnutí reklamace s vyjádřením, ( že toto špatné chování nivelace je v pořádku) . Tak mi dnes volal, že tu opravu tedy nezavrhli a budou se snažit dál.
  4. Zdravím , můžu se zeptat v kterém servisu vám tuto opravu udělali. mám stejný problém.
  5. Pánové co vám mám povídat. Dal jsem to tam v úterý a ještě to nemají. Prý jim něco nedodali. Prý to bude zítra po o. Zítra pak pojedu odpoledne na Moravu , tak to prověřím a napíšu.
  6. Tak jsem se nedal, vše v servisu opět za tmy ukázal , vytáhli jinou octávku a ejhle. Tu ať jsme zatěžovali či odlehčovali svítila stále stejně vysoko. technik vše nafotil. poslal do škodovky. ta doporučila výměnu senzoru na zadní nápravě. Takže auto je dnes v servisu. uvidíme jak to dopadne .
  7. Mohu se zeptat, kda světla nastavili správně. Díky
  8. jen pro představu, o kolik se světla zvednou při vyložení vozu. Auto je tak 5m od zdi . Hrana tyčky byla na při naloženém autě na hraně světla. Je to nějakých cca 13 cm dolů.
  9. To je právě zajímavé , když nechám auto nastartované, světla se při nakládání dorovnávají, i když se přeci jen sklápí trochu více než by měly. Po vypnutí a znovunastartování auta se sklopí k zemi a je hotovo.
  10. Bohužel je to tak, seřizovali dvakrát, ale při tak výrazném sklopení je to na nic.
  11. Zdravím, Momentálně řeším problém se servisem. Ledková světla svítí krásně, ale když auto naložím sedne si pět lidí a naložím kufr světla se sklopí na mějakých 10 -12 m před auto . Jezdit se s tím nedá a škoda se furt snaží blafovat . Prý všichni musí být připoutaní . (vyzkoušeno , poutání nemá vliv) Prý musím být auto v pohybu - asi jezdím a přitom stojím. No masakr. Jsem z chování škody - se kterou to řeší autorizovaný servis znechucen. Vše jsem jim natočil, nakresli a už to komunikují 3 týden. Neměl jste někdo podobný problém?
  12. Zdravím , mám úplně stejný problém. Tlumené klepání při přejezdu nerovnostína zadní nápravě . Auto 1.5 roku staré r.v 2018 najeto 30 tis . 1.4 CNG multilink. V servisu nic nenašli. Řeší to se škodovkou , prý zadní brzdiče , za cca 10 dní se ozvou co dořešili se škodovkou.
×
×
  • Vytvořit nový...