-
Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
V červnu jsem byl na chipu u PowerTec, včera jsem jim volal a ptal se jestli nemůže ta častější regenerace být větší kouřivostí díky chipu, podle nich je to spíš způsobem jezdění a tankováním Vervy, která je přeaditivovaná a tím dochází k větší kouřivosti a doporučil mi čistou naftu od Eurooilu. Nicméně jezdím celou dobu jen na Vervu.
- Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
- Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
-
joemikes změnil svou profilovou fotografii
-
Rozvody 1.4 TSI CAXA / řetěz, napínák, přestavovač / přeskočené, výměna
Asi vyženu pavouky ze starého spolehlivého Peugeotu v dieselu Chudák Golf, dnes jsem ho pěkně prohnal po celém Německu, stěžuje si jen po snídani, pak ticho po pěšině. Nebudu asi riskovat a nechám ho umytýho stát za domem :-)
-
Rozvody 1.4 TSI CAXA / řetěz, napínák, přestavovač / přeskočené, výměna
Nedávno jsem koupil tohoto fešáka (Golf 1.4 TSI, 90 kw, 2009, CAXA). Motor při studeném startu chrastí asi 5 sekund, najeto 140 tis, navštívil jsem tedy VW, udělali mi ohledně stavu řetězu diagnostiku, poté se pan mechanik tvářil jak Alenka v říši divů, odpověděl jen, že je napnutý, přečasovaný. Ptám se jestli ho mám vyměnit, opět čučel jako bych mluvil čínsky. Pak řekl, že on by ho vyměnil a zase se tvářil velmi šalamounsky. Na 20.2 mám již domluvenou výměnu OEM dílů u mechanika. Jezdím velké vzdálenosti, čeká mně cesta do Maďarska, tak se nabízí otázka zda s tím jet, nebo si vzít do té opravy jiné auto. A teď babo raď