sk0d@

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 288
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

sk0d@ naposledy zvítězil 6. Ledna

sk0d@ nejvíce like obsah!

Popularita

380 Výborná

2 Sledující

O uživateli sk0d@

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

2 367 zobrazení profilu
  1. To vyjde jeden pojebany clanok a uz tu ludia stratia rozum. P.S. Minule som sa zastavil v jednom nemenovanom velkom salone na kus reci, a chalani tam prave nabijali Superba s tou lidlackou. Ani som sa nad tym nepozastavil.
  2. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-18 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
  3. Mne sa tiez nedari tu Lochnesku zachytit mam uz plnu (y) logov, a stale sa to chova rovnako. Jedina minimalisticky zaujimava informacia z tej nudnej kopy dat je, ze pri brzdeni motorom napatie nema take vykyvy. Suhlasim s tebou a ked nezabudnem, vratim sa k tomu ked sa otepli. https://imgur.com/a/7Rd9U
  4. Kludne, @Hukoman napis mi spravu
  5. [emoji23] To je asi nejake okno medzi intervalmi liekov.
  6. Sorry mohol som to lepsie sformulovat. Robil som to davnejsie, mam pocit ze control module 19, potom na "coding", a potom "long coding helper", v riadku cislo 3 (prvy screeshot) preklikavas jednotlive Byty.
  7. Mna tie parametre baterii absolutne netrapia , skor ma zaujima co mate podla toho prveho screenu.
  8. Toto som nasiel na Golf7 2016 (originalny VCDS 17.8.1), mate nieco podobne vo Fabiach? + Nejake screeny o baterii, typ aj kapacita sedi, od vyroby mam Exide, no je tam ulozeny Johnson Controls , seriove cislo je usmevne
  9. Jeden "investicny" - Oci, chcem ist do mesta, das mi 10 bitcoinov? - Naco ti je 9?
  10. Ak vies po anglicky, zapoj sa do oficialneho beta testovania.
  11. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-17 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
  12. Za malo [emoji120]
  13. @tonda.cep@seznam.cz ak ste taky dosledny, tak asi viete ze netreba forum prznit citovanim predchadzajuceho prispevku. Pozrite si este raz a pomaly hodnoty v tabulke priamo od asociacie SAE, a odporucam si nastudovat co znamena napr. TBN cislo. Vasi odbornici vam urcite pomozu. Cest.
  14. Mily Tondiku: 1. "Zvláště, pokud má spíše kratší jízdy a časté studené starty, jízda po městě, kdy se motor s řidším olejem LL rychleji promazává." Najvacsia chyba je otvarat temu viskozit a miesat ju s temou specifikacii koncernu, nakolko 50200 je dostupne aj v 0W-40. Preto vase neochvejne trvanie na LL je uplne mylne, nakolko nasledujuca tabulka jasne demonstruje (ne)rozdiely. + oleje 50400 maju bezne TBN okolo 7, pricom oleje 50200 (nie C3) maju aj 12. Tato alkalicka rezerva je obzvlast dolezita pri rezime kratkych/studenych jazd. 2. Preco mylite majitelov Fab3 nejakym 50600?
  15. Nech sa paci https://imgur.com/a/DB7cT