Přejít na obsah

Mirek_golf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Mirek_golf

  • Narozeniny 05/20/1985

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mirek_golf

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Myslím není. Dá se udělat akorát test ,ale ten mi vychází OK, ale to neznamená že je ko
  2. Zkus znovu dat rozvody na přípravek. Ale povol ty kola jak se to opravdu má dělat. Někteří to jenom aretuji a nasadi řemen a napnou kladku
  3. -1.86 nebude hrozná hodnota. Mně ukazuje +2.77 a nic mi to nesvítí. Ja se taky potřebuju dostat do mínusu a nechce se tomu. 😄
  4. To by mělo bejt OK ten rozdíl vs požadavek. A aretoval jsi i tu sací vačku přes to horní víko ventilů? Při dotahovani olejového ventilu?
  5. Dát rozvody na přípravky, aretovat kliku a kolo vačky. Plastové víko ventilu vlevo má zátku, vyšroubovat a musí jít vsunout další přípravek 6 mm. Pokud nejde, tak povolit olejový regulační ventil a zaaretovat,pak dotahnout ventil. Teď nevím kolik nm už. Možná je, ale vadný ten nastavovač nebo ventil
  6. Kouknout v diagnostice na nastavení úhlu váčky kolik je tam stupňů. Teď jsem si to sám seřizoval. Měl jsem pohnutou váčku kterou nastavuje nastavovač vačky na právě straně motoru
  7. Tak malý poznatek. Dnes jsem to měl shozené a samozřejmě po dotažení olejového ventilu závada nesprávný poměr Vaček . A hrozný traktor. Rozvody na přípravky a na ventil víku zaslepka a druhá Vacka otočená asi o 3 mm. Znovu povolit olejový regulátor, vačku zaaretovat a pote znovu dotáhnout regulátor v nastavovači. A je klid a ticho. Nejspíš to byla jenom vůle mezi zuby.
  8. Zdravím. Neřešil prosím někdo tenhle problém? Motor je na volnoběh dunivý a celkově tvrdý chod. V nižších otáčkách to po přidání plynu cvaká. Mam zkušenosti, že paseku umí dělat vstřiky,ale ty mam fungl nové a samozřejmě kódované. Rozvody jsem zkoušel dát na přípravky a krásně sedí. Už mi zbývá jen tenhle nastavovač. Údajně by nemusel fungovat správně a je pořád v poloze "výkon " Neřešil někdo něco podobného?? Díky 😊
  9. Asi vím o čem mluvíš. Já když jedu do mírného kopce a nechám to jet úplně bez plynu,tak na dvojku cca na 1000ot v té převodovce slušně řechtá. Když jsou opravdu mrazy,tak řazení po třetí stupeň i škubne jemně. Pátral jsem po tom dost,ale i kluk co děla leta ve škodovce se s tím nikdy nesetkal a koulel oči,že vůbec netuší. Přijde mi to jako nějaká vůle na hlavní hřídeli v převodovce. Snad jediný komentář k tomu,že by to mohly dělat spojkové lamely v tom DSG.
  10. Ok,tak to nebudu řešit. Tím pádem i ten starý byl ok. Po výměně se rychlost ohřevu téměř nezměnila .
  11. Taky mám problém na 6st DSG 2012. Nejvíce pozoruji při studenem motoru a klidné jízdě v převodovce jakoby cvakne. Když zařadím zpátečku,tak přídám a zvýší se otáčky a prudce rozjede a cvakne v tom. Celé mně to přijde jakoby byla vůle na hlavní hřídeli :/ jinak funguje úplně normálně
  12. Panové už to tady někdo chtěl zjistit a myslím se to nedozvěděl a mě to teď taky zajímá: Zkoušel někdo pustit studenou vodu do nového thermoregulátoru ??? Jde o to,že jsem pustil do starého studenou vodu a voda normál prochcala tak si říkám áááááá mám vyhráno,ten je mrtvej. Vzal jsem nový a ta voda ním protekla úplně stejně :/ Není sice origo,je to vahler nebo tak nějak,ale znamená to,že je taky mrtvej??? Termostat je od toho aby nepropouštěl přece ne a je blbost aby protékal a kor nový. Může někdo vzít fakt nový a zkusit do něj jenom pustit trochu vody zda proteče???
×
×
  • Vytvořit nový...