Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

seetr

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. seetr odpověděl na ferda25's téma v Elektrika
  2. Pánové, v této souvislosti mě napadlo řešení v podobě nestmívatelného zrcátka na straně spolujezdce. Tedy pokud jsou oboje zrcátka stejná, levé a pravé, dalo by se objednat stmívatelné jako díl z Anglie, protože tam to mají přesně naopak:) Otázka je, kolik by ta sranda vyšla. No, taky mě to ze začátku trápilo,ale už jsem si zvyknul ..a nechává mě to čím dál více chladným :))
  3. Čtení značek se zapíná v nastavení navigace....
  4. Dobrý den, musím se vámi také podělit o zkušenosti se službou Connect. S autem jezdím již desátý den a ještě se mi nepodařilo sebe nastavit jako hlavního uživatele. Tak jak píše Joscer, ano prodejce předpřipravuje prodávané vozy s již nastaveným účtem, tedy ale pokud to jde. V mém případě však nikoli, ne snad, že by to tady u nás fungovalo jinak, než třeba u vás, ale jednoduše proto, že to prostě nešlo :). Jak zde již někdo psal služba Connect, jak přes mobil, tak přes web, funguje opravdu doslova sporadicky a když už se mi tam podaří přihlásit, nevidím tam třeba vůbec vůz, jen jakousi "0". Asi za 3 hodiny, nebo až ráno, kdy se k účtu vrátím, je služba dostupná jako dříve. Šílené :(. No a jak píše pan Tvrdík..Prodejce předal auto s tím, že budu zkoušet tedy já. Zkusil jsem vše možné v koordinaci hlepdesku Škodovky, ovšem bez výsledku. Prodejce tvrdil, že se s tím ještě nesetkal. A toto byla poslední rada helpdesku: Vyzkoušejte prosím tento postup. 1. Smažte vozidlo z účtu na webovém portále. Nesmí být na žádném z účtů. 2. Proveďte tovární nastavení systému. MENU – NASTAVENÍ – TOVÁRNÍ NASTAVENÍ 3. Vypněte motor a zamkněte vozidlo na 15 minut. 4. Po 15 minutách běžte zpět do svého vozu a proveďte registraci přímo ve voze. Nemusíte používat aplikaci nebo portál. Jen zadejte emailovou adresu a heslo ve voze. MENU – NASTAVENÍ – ŠKODA CONNECT. Nic z uvedeného mi nepomohlo se dobrat k vytvoření mne jako hlavního uživatele a to asi víte, že pokud toto neproběhne, je celá služba Connect dostupná opravdu jen částečně. Pokud se mi už podaří dobrat se ke stisknutím obou klíčků , které jsou potřeba k aktivaci hlavního uživatele, celý proces skončí obrazovkou: Aktivaci nelze provést. Obraťte se na servis. Jsem zvědavý, jestli se panu Tvrdíkovi se SW156 podaří aktivaci dokončit, vlastně bych si to i přál :) Tedy, obracím se na servis, já už takové základní věci věnoval tolik času..... Ale jinak auto je to krásné, to se musí nechat :)))

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.