- Klimatizácia - zápach
-
Rezervní kolo
teď mi ještě napadá, že je rozdíl u 4x4 je menší ten prolis v kufru na kolo, si myslím. Měl jsme i předokolku S3 a tam byla normální rezerva na 16", ne ten dojezdovej hnus. V TP byly jen 17". Ale nevzpomenu si na rozměr pneumatiky.
-
Rezervní kolo
jedině si pujčit od někoho 205/55/16 co jsou na Superbovi 2 nebo Oktávce a vyzkóšet esli tam padne, pak koupit 205/65/16 jinak 195/70/16 +1,2% takže bacha na radary pojede to rychlejc P.S.: ted si uvedomuju, že jenom na jedno kolo, takže se auto bude točit furt dokola. Tak jestli to nevadí...
- Rezervní kolo
-
Rezervní kolo
ještě bych se kouk co tam vlastně vadí, polyst. může taky vadit, pokud není orig k 16"
-
Rezervní kolo
řeším ted podobny problem, ta dojezdovka original je na nic, navic je mensi. Asi by tam slo 205, cák je to jeden centimetr. 205/60/17 +1% 205/65/16 +0,3% 205/70/15 -0,4% edit:(tohle ne!) 135/80/18 +0,3% sragora od Škody 125/70/18 -5,8% ta 205 jde na 6J, to je taky údaj jinak díky, že vím , že tam ta 215 nevleze ?
-
Infotainment Columbus Superb III
DVBT-2?
-
Neoriginální rádio
- Klimatizácia - zápach
- Adaptivní tempomat - dodělávka
ACC minimálně potřebuje: - jinej volant včetně páček - jiný senzor (více než jeden!) - software - aktivní prvek brzdění (prý jde o jiný než FA) - protaženou kabeláž všude možně možná protože neznám schema ACC muže klidně potřebovat i jiný setrvačník upgrade na ACC je možný, ale za cenu prakticky dostavby auta z dílů = cena jak blázen
FilipZ
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva