Přejít na obsah

Hamr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Hamr

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
  2. Po aktualizaci mně teď taky padá AA mnohem více. Předtím na 130 km cestě to spadlo jednou, vždy v místě kde jsou radary. Dnes na stejné cestě 6x úplně na jiných místech. Ale mnohem rychleji se to vzpamatuje. Verze z 1941 na 1985, H61.
  3. Hamr

    Octavia IV FL

    Je to trochu ostuda, ale cenovka sedí, budou to ty akustická skla. Hlavně že to už jde naklikat i s muzikou, potřebuji objednat nového služebáka. Škoda že není dostupné 2.0 tsi, ale čekat do konce února nebudu.
  4. Hamr

    Octavia IV FL

    Psal jsem na infolinku, dostal jsem tuto odpověd: děkujeme za Váš email. Dle údajů, které máme dostupné na infolince Škoda Auto by opravdu tyto prvky měly být součástí mimořádné výbavy u výbavového stupně Sportline. Doporučujeme Vám konfiguraci vyplnit pro tuto chvíli bez těchto prvků s tím, že poté přímo u Vámi vybraného autorizovaného prodejce můžete konfiguraci pozměnit, aby vůz odpovídal Vaší požadované podobě. My mezitím informaci o chybějící mimořádné výbavě předáme na kompetentní oddělení Škoda Auto, zda se jedná o chybu v konfigurátoru nebo má věc jiné odůvodnění. S pozdravem a přáním hezkého dne
  5. Hamr

    Octavia IV FL

    Akustická přední skla jsou v ceníku uvedena jako mimořádná výbava pro 130 let, Top Selection a Sportline, ale v konfigurátoru je nikde nemůžu zvolit. To mne celkem mrzí.
  6. Hamr

    Octavia IV FL

    O existenci ceníku jsem nevěděl, tam už je to přehlednější. Díky.
  7. Hamr

    Octavia IV FL

    Ano zkoušel jsem Top Selection, Exclusive Selection, Sportline a RS. Na konci když to vyplyvne souhrn výbavy tak tam kamera není. Zároveň tam pak jsou odkazy na skladové vozy se stejným výbavovým stupňem, zkoušel jsem projít tři kusy, nikde není uvedena zadní kamera. Narozdíl od Karoqa a Superbu kde ve stejném souhrnu kamera uvedena je.
  8. Hamr

    Octavia IV FL

    Dával jsem Sportline a ve výčtu výbavy kamera není uvedena. Tak budu doufat že tam je.
  9. Hamr

    Octavia IV FL

    Chtěl jsem objednat O4 FL, ale v konfigurátoru není v žádné kombinaci dostupná zadní kamera a v souhrnu na konci není uvedena. To snad je chyba, přece není možné aby taková základní věc nebyla dostupná. U Karoqu i Superbu kamera je. Nevíte někdo v čem je problém?
  10. Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus.
  11. Včera jsem byl na přehrání software s O3 manuál 1/2019. Nahráli tam verzi 9692, předtím byl sw 6xxx. Včera jsem s tím odjel 150 km po okreskách, dneska ráno krátké jízdy po městě. Za mne velké zlepšení, už se stím dá celkem normálně rozjíždět. Motor i znatelně líp jede, předtím to bylo hlavně na dvojku dost přidušené, teď když dám plný plyn, tak dvojka celkem solidně táhne. Svolávačku jsem neměl, objednal jsem se na přehrání a nahlásil, že mám problém s rozjezdy.
  12. Ahoj, našel jsem tohle fórum, protože se potýkám s podobnými problémy. Vyfasoval jsem novou O3 1.5tsi s manuálem. Při rozjezdech motor cuká a musím laborovat se spojkou. Když je moto studený a jedu plynule okolo 1800 otáček třeba na tempomat, tak motor lehce poškubává, to se dá zkousnout. Jak se ale přepne na dva válce v nižších otáčkách za studena, tak vydává nepříjemný vibrační zvuk, trochu jako když máte pootevřené jedno okno vzadu. Po ohřátí zmizí to lehké poškubávání, vibrace na dva válce se zmírní ale stále je tam. Rozjezdy jsou opruz i po ohřátí. Po odjetí 500 km je to zpátky u dealera na reklamaci, neustále něco cvaká (chrastí) po přístrojovku, což štve všechny co s tím jeli. Dali mi zpět mojí starou O2 FL 2.0tdi, rozjezdy neskutečný luxus, nic nemusím řešit a táhne téměř z volnoběhu, samozřejmě je motor hlučnější. 1.5 tsi jak se dostanete pod 1400 otáček tak je to mrtvola. Někde jsem četl článek s že 1.5 tsi umí jet spotřebou jako 2.0 tdi, to je úplný nesmysl, jsem o 2.5l výše. Za mne motor 1.5 tsi neskutečné rozčarování poté co jsem na něj četl opěvné ódy v různých recenzích. Teď mne mrzí, že se mi do nového auta nepodařilo objednat 2.0 tdi.
×
×
  • Vytvořit nový...