Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Motor 1.5 TSI

1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k

    0 témat v tomto fóru

    V tomto fóru zatím není žádné téma.



    • Aktuální příspěvky

      • Trochu OT. V pá nebo so došla aktualizace na SG a MFA+. Takže se okolo těchto SW něco děje.
      • Ak zvysovat rychlost tak jedine spolu s dalsimi opatreniami ako napr. zakaz predbiehania pre kamiony, povinne rozostupy medzi vozidlami.   Moznost predbiehania pre kamiony je hlavnym dovodov pre zlu plynulost premavky v CZ. A rozostupy.... je absolutne nebezpecne ak niekoho mam takmer v kufri, pripadne ide vlacik kamionov, do ktoreho sa potrebujem zaradit a nemozem. Myslim si totizto, ze samotna vysoka rychlost nie je hlavnym dovodom nehod, ale prave nedodrziavanie bezpecnej vzdialenosti a nevenovanie sa riadeniu vozidla.
      • Zdravím všetkých, zamýšlal sa niekto nad tým prečo nieje nejako zaistené ozubené kolo na vačke treba tesným perom či klínkom??  Ak niekto nedodrží moment dotiahnutia toho šrobu može nastat rozhodenie rozvodov?? Hlavne mi nejde do hlavy to prečo je to takto riešené že je tam len šrob na tom kolese od vačky. Jedná sa o trojvalec 6 ventil
      • Tak vše nakodované a multifunkční volant pořád neovládá Amundsena(315).Podvolantovou jednotku teď mám 1K0953549AQ,která normálně původní rádio Amundsen(310) ovládala. Na doporuční mám vyměnit podvolantovou jednotku za 1K0953549CH.Je ještě jiné označení jednotky,která by ovládala multifunkční volant než 1K0953549CH ???
      • Najazdených mám akurát 110k km. Teraz som absolvoval 300 km jazdu a kontrolka žhavenia sa nerozblikala. Ja už naozaj neviem, kedy to robí, za akých okolností, preto podozrievam nejakú malú špinu v EGR, ktorá sem tam spôsobí nepresné otvorenie alebo zatvorenie ventilu. Mohli by ste sa prosím vyjadriť k tejto mojej myšlienke? Či by také niečo mohlo spôsobiť moje problémy... Chip tuning ani výkon riešiť nemusíme, videl som výsledky na vlastné oči, čipovalo sa pri 100k km.
    ×