Ja ji kupoval před měsícem, ale říkal mi, že od nového roku. Takže teď pouze 70KW, ale už by to mělo být EVO.Co jsem četl, tak tam bude nový systém turba.Ale do Fabie 4 by měli možná dávat 1.5 TSI.Ale jsou to jen dohady.
Dneska jsem sedl do Scaly a všiml jsem se, že brzdový pedál má vůli do stran.Nic drastickýho ale pár Cm jo.Asi 2 týdny jsem v ní neseděl a nevím jestli to bylo i před tim, nebo jestli je to závada.Nevšiml se někdo?
Zdravim, tak ani za boha ten asistent nezapnu.mam F3 Style Plus předevčírem koupenou.a podle navodu to proste nezapnu.Co dělám špatně?nechci jet hned do servisu.
Můžete mi poradit kde je chyba?mam 2 dny F3 vybava style plus, ale podle navodu prostě ten asistent dálkových světel nezapnu.mám to aktivovaný, páčku dávám dopředu, ale prostě nic. Díky
Martab díky, je vidět, že o tom víš dost.Já mam 1.0 tsi 85kw. Se spotřebou jsem nadmíru spokojenej.Doslova překvapenej. Každým dnem by měla dorazit Fabia s 81 KW motorem, tak sem zvědavej jestli to bude znát.
Jako ono to brzdí super, ale ten stav těch kotoučů nic moc, proto jsem zvedavej jestli to dá těch 100000 km jako v tom testu.Jo a furt řešim co je lepší při jízdě z kopce s timto motorem. Jestli tam nechat 6 nebo se může i na neutral?Jde mi o ty otáčky.
V testu ve SM dělali dlouhodobý test 1.0 tsi, ale uz nevim jestli Rapid, nebo Fabia, ale brzdy právě chvalili, tak jsem čekal, že u Scaly to bude stejné.Ale uvidíme.
Tak je po záhadě.někdy když pustím ruční brzdu při rozjezdu sešlápnu brzdový pedál a tím pádem to hned funguje.Jinak ty zadní brzdové kotouče nic moc po 20 tis.km.