Tak jsem smazal auto z garáže, odinstaloval app, znovu vložil do garáže podle návodu, zadal kód z app v nastavení v autě a vypadá to, že je to funkční.....aktuální data, dálkově jsem nastavil topení....pokud to vydrží, servis a reset jednotky řešit nebudu.
Díky za tento návod.
Tak app už asi měsíc nefunguje. Po kontaktování infolinky a naposílání všech možných screenů telefonu i stavu km z auta pro porovnání , jsem dostal odpověď :
......po provedené analýze jsme dostali informaci, že s Vaším vozem je třeba navštívit Vašeho vybraného servisního partnera – reset příslušné jednotky....
A v servise mi na to řekli, že auto tam musí stát 2-3 dny. A náhradní auto si musím zaplatit.... Je to vůbec možné? Máte s tím někdo zkušenost? To budou dělat kompletní rozborku - sborku?
Díky za radu
Nedalo mi to a na konfigurátoru PEWAG mi to vyhledalo následující produkt.
pewag servo sport RSS 76
Ve VTP jsem žádné omezení k řetězům nenašel.
Na druhou stranu toto uvádí návod
:
Tak fakt nevím :-(
Aha.... a to jsem četl, že Wireless MirrorLink představila škoda už v roce 2016....
Například:
https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/bezdratovy-prenos-dat-ze-smartphonu-skoda-predstavuje-wireless-mirrorlink/
Máte někdo zkušenosti s nastavením ML bezdrátově? A lze to vůbec? Rád bych ML využíval, ale nechce se mi neustále připojovat a odpojovat telefon.
SIII LK, 2019, před FL, Columbus,
Díky za info, Ideálně radu, jak to zprovoznit :-)
Dnes odpoledne info z telefonické podpory (velmi zjednodušeně): u online služeb máme výpadek. Víme to. Řešíme to. Přesný termín , kdy budou služby funkční bohužel nevíme....snad do několika dní....
Tak čekám.... :-(
Nepočkal - prodejci strašili se zdražením, omezeným výběrem, z jiného zdroje (mechanici v autorizovaném servisu) pak přišla informace o nevyzkoušených úpravách v motorech....
Tak jsem šel do končící verze. Jsem si ale jistý, že litovat nebudu ?