40 topics v tomto fóru

    • 184 odpovědí
    • 30 882 zobrazení
    • 178 odpovědí
    • 22 489 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4 586 zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 10 069 zobrazení
  1. Superb III

    • 1 341 odpovědí
    • 145 558 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 9 379 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2 060 zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 1 811 zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 5 054 zobrazení
  2. Zvláštní lakování

    • 61 odpovědí
    • 11 623 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 9 417 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 2 696 zobrazení
  3. Koupě ojetého SIII

    • 3 odpovědi
    • 968 zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 10 904 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 7 011 zobrazení
  4. Škodovka na Marsu

    • 0 odpovědí
    • 217 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 251 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 836 zobrazení
    • 301 odpovědí
    • 32 499 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1 531 zobrazení
  5. Přední sklo - antiradar

    • 18 odpovědí
    • 3 035 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2 538 zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 14 965 zobrazení
  6. Príplatková výbava....

    • 3 odpovědi
    • 1 203 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2 218 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?