Jump to content

62 topics in this forum

  1. Koupě ojetého SIII 1 2 3 4 9

    • 220 replies
    • 33.4k views
    • 167 replies
    • 32.1k views
    • 34 replies
    • 24.3k views
    • 676 replies
    • 117.4k views
    • 161 replies
    • 38.1k views
    • 371 replies
    • 92.8k views
  2. Superb III 1 2 3 4 55

    • 1.4k replies
    • 195.8k views
  3. Combi Scout

    • 16 replies
    • 4.6k views
    • 51 replies
    • 25.3k views
    • 44 replies
    • 23.2k views
    • 0 replies
    • 6.4k views
    • 9 replies
    • 452 views
    • 0 replies
    • 185 views
    • 77 replies
    • 15.5k views
  4. Slevy na nový vůz 1 2 3 4 18

    • 447 replies
    • 74.6k views
    • 26 replies
    • 2.6k views
    • 25 replies
    • 7.5k views
    • 33 replies
    • 11.7k views
    • 8 replies
    • 1.3k views
  5. Podtlak v nádrži

    • 5 replies
    • 1.1k views
    • 95 replies
    • 20k views
  6. Zápach benzinu v zadním prostoru auta

    • 3 replies
    • 1.2k views
    • 73 replies
    • 22.5k views
    • 10 replies
    • 2.3k views
  7. Technická data ŠKODA Superb FL

    • 0 replies
    • 1.7k views


  • Aktuální příspěvky

    • To je hodně zajímavé...ten zvuk co to dělalo asi byl jiný, než ten, co jsem postnul já? V dnešní době je těžké vybojovat nějakou slevu na cokoliv, ale záleží jestli o tom byla škodovka vůbec servisem informována, že by se alespoň minimálně také podílela, nebo to jen bylo takové, máte tam problém a zaplatíte si to? Byl jsem v autorizáku a za komplet spojku si daly předběžnou cenu 26k, přitom když bych si to sehnal sám tak sada by mne vyšla na 6k + práce. Klepání mám od 94k km a nyní mám 100k a zvuk je víceméně stále stejný a jen když se auto ohřeje. Už bych to taky rád vyřešil.   Každopádně super, že máš auto nyní v cajku, ta cena už moc v cajku není 😁.
    • Není to tak, že by mělo auto se zvláštním lakováním samostatnou linku. Jde jen o jinak nalakovanou karoserii (a některé díly, jako kliky, nárazníky, zrcátka)
    • Pánové tak se taky přidávám. Superb 2 FL, 2014 combi, 2.0 TDI. Kola 17” a ať ojeté nebo nové pneu tak auto táhne doprava. Pokud jedu pomalu tak se celkem drží. Pokud ovšem rychle akceleruji nebo jedu na tempomat 130-140 po dálnici tak auto hodně táhne doprava. Kdybych pustil ruce z volantu tak za 3-4 sekundy jsem v příkopu. Zatím měněno horní uložení, vnitřní i vnější klouby na poloose, a silentbloky nám přední nápravě. Před koupenim byly prý dělané brzdy ale už při testovací jízdě to táhlo doprava. Podle měření laku byla znovu lakovaná karoserie kolem předního kola a na právem předním kole byla jiná pneu než na ostatních. Něco se tam nejspíš stalo ale kdo ví co. Karoserie lícuje dobře.  Nekolikrat dělaná 3D geo, test na brzdě jestli kolo nepřidzďuje a na STK na třasadlech kontrola vůle v nápravách. Vše se zdá být OK. Ovšem vždy krátce ok geo se volant lehce stočí do strany. 3x se stočil doleva a teď naposledy doprava. Pokud jedu po rovině tak musím volant pořad lehce korigovat aby auto jelo rovně. Už pomalu dochází nápady co měnit.  Nejvýraznější je to ale při té akceleraci.  Kdyz jedu po rovině. Auto nastavim tak aby jelo doleva, pustím volant a sešlápnu plyn tak stejně se hned tlačí doprava.    Napadá nekoho něco ?
    • Takže jsem včera zaplatil skoro 33t Kč za kompletní generálku převodovky. List náhradních dílů se sotva vešel na list papíru A4... Od té doby jsem s autem najel cca 100 km a vše je v pořádku. Mám ale takovou divnou pachuť, jak je možné, že převodovka, její ložiska + ostatní, vydrží pouze nájezd 86 000 km, auto je staré necelých 5 let. To se mi tedy ještě u žádné škodovky (a že jsem jich za celý život už měl x) nestalo...
    • Bylo i víc verzí před poslední změnou. Pamatuju si na to, že i visely Na Karmeli na zdi. Tohle by byl pěkný průšvih. Je to jak zničenej otvírák na konzervy.
×
×
  • Create New...