-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Vzhledem k dotazům do SZ můžu konstatovat, že mám najeto od založení tohoto vlákna cca 100tis km s cuknutím na druhý rychlostní stupeň. Vše je stále stejné a, nic se nezměnilo... Předpokládám tedy, že je to SW problém v regulaci EGR ventilů, viz. můj příspěvek z února 2020. Už neřeším a jezdím. Pokud bych někdy v budoucnu na něco přišel, napíšu. Pokud někdo problém vyřešil, ať napíše, ale mám dojem, že kdo vyřešil, jednalo se o jiný problém cukání během jízdy a ne při dvojce kolem 40 km/hod, kdy dochází přestavení EGR ventilů.
- Svolávací akce
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Má někdo informace k té svolávačce? Nějakou definici proč a co se tím mění?
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Bohužel nic. Zatím žádné nápady.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
To sice nesouvisí s naším problémem, ale první co mě napadá je vzduch v palivové soustavě. Pokud by byla nějaká netěsnost na palivové soustavě, trochu spadla nafta, tak by bylo logické že si po nastartování může trochu "pokuckat".
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Promiň, měl jsem na mysli řešení výměny přestavovače, které jsem uváděl dříve Dnes jsem se koukal na skříň přestavovače a mám 1 03L 109 096 B, podle toho co uvádíš je to tedy ten bez zásobníku. Starty bez ohledu na teplotu vždy okamžitě.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Bohužel jsem nikam nepokročil, řešení by bylo evidentně finančně náročné a výsledek nejistý :-(
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Zřejmě mám vyřešeno na teoretické rovině. Můj autorizovaný servis přišel na možnou závadu přestavovače vačkového hřídele, teoreticky by tato závada zapadala do problému s úhlem počátku vstřiku, který jsem uváděl v prvním příspěvku. Stále jsme se nedomluvili na termínu výměny, vzhledem k současné situaci na to moc netlačím. Pokud se výměna realizuje, určitě opět doplním informace a postřehy.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Řešení zatím nemám, ale zjistil jsem další souvislosti. Při rozjíždění na dvojku se ve chvíli cuknutí změní několik dalších parametrů, nejen úhel počátku vstřiku. Jeden z nich je EGR ventil a tlak paliva, následující dva snímky zachycují rozjed na dvojku zhruba z 1200 ot/min do 2500 ot/min. Jsou to věci na sobě závislé, ale stále jsem nezjistil co dá pokyn k této změně. Při plynulé jizdě na trojku nebo čtyřku se občas objeví také lehké cuknutí, zaregistroval jsem, že cuknutí je spojené s omezením fuknce obou EGR ventilů a krátkému dávkování následného vstřiku. Toto cuknutní není tak intenzivní, ale na rovné silnici je cítit. Na následujícím obrázku je modrou barvou vidět následný vstřik. Budu hledat dál.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Po jedné nádrži bez VIFu můžu tvrdit, že se nic nemění. Ještě dodám, že dlouhodobě tankuji na Benzině naftu EFECTA DIESEL.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Také pravidelně používám VIF, můžu zkusit příští nádrž vynechat, jestli se také změní. Pokud budu chipovat, dám vědět výsledek.
-
Regenerace DPF každých 150km
Já jsem s CRMB cca na 115tis a regenerace také cca 150km, jezdím kombinace všecho, dálnice, mimo město a město.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Doposud nikdo na nic nepřišel. Vzhledem k tomu, že to při regeneraci DPF úpně zmizí, myslím si, že to bude problém v software, napádá mě zkusit od někoho přehrát na zvýšení výkonu.
-
Převodový olej - originál?
Konzultoval jsem s panem Sixtou a od konce týdne 45/2013 se z důvodů technických změn v převodovce musí použít pouze polosyntetický olej G 052 527 A2. Je drahý a zatím žádná náhrada, údajně pro VW vyrábí Shell. Měnit vždy po 120 000 km.
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
Měl jsem auto jednou v autorizovaném servisu, prý srovnali vačku co nejvíce na nulu a vymazali veškeré adaptace, takže jednotka by měla zapomenout všechny odchylky, které se naučila za dobu provozu vozidla. Bohužel jen jsem vyjel ze servisu a pořád stejné. Na úterý jsem objednaný znovu, tak doufám, že na něco příjdou.
janhubner
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva