Jump to content

Subforums

  1. 43
    posts
  2. 501
    posts
  3. Motor 36,8 kWh - 1° Automat

    Lithium-iontová baterie s kapacitou 36,8 kWh zajišťuje dojezd 225–274 km v cyklu WLTP

    2
    posts

15 topics in this forum

  1. Převodovka ASG

    • 20 replies
    • 14,095 views
    • 0 replies
    • 6,263 views
    • 6 replies
    • 2,888 views
    • 3 replies
    • 2,737 views
  2. Citigo převodovka - hluky 1 2

    • 42 replies
    • 11,648 views
    • 4 replies
    • 3,543 views
  3. Spojka ? 1 2 3

    • 70 replies
    • 17,302 views
  4. Problém s řazením

    • 4 replies
    • 3,955 views
  5. Vrtule chlazení

    • 1 reply
    • 1,629 views
    • 7 replies
    • 3,151 views
    • 11 replies
    • 5,869 views
    • 2 replies
    • 4,784 views
  6. 0,8 TDI ?

    • 5 replies
    • 6,471 views
    • 6 replies
    • 4,806 views
    • 23 replies
    • 11,164 views


  • Aktuální příspěvky

    • Kdo je z Prahy a má zájem se svézt u je možnost https://www.tipcars.com/skoda-citigo/hatchback/elektro/skoda-citigo-iv-style-36-8kwh-47680677.html  
    • Zdravím,  prosím, máte někdo zapojení konektoru u škrtící klapky? Rád bych proměřil, zda do ní jde to co by mělo. Případně schema elektroniky škrtící klapky není někde uveřejněné? Děkuji
    • S mým španělským repidem 1,2 MPI s lichým počtem válců taky nejsou žádné problémy :-)
    • No to víš, je tu několik lidí, kteří mají svojí metodu, jak ochránit baterku před její EU degradací. Každý hájí tu svojí a rádi se pochlubí. což jiným vadí.   1) Ti, co to neřeší a za 3 roky koupí baterku novou. ještě je tu podsorta, která používá i SSS a zbytečně tím zatěžuje motor/statrét. 2) Další (ti co mají koule a vezmou to vlastních rukou a s ničím se neserou). vytáhnou kablík a hotovo. Je to rychlé a udělají to sami. Autu je to fuk. Jen je třeba si pohlídat, jestli vyřazený systém regulace nepřebíjí. Jinak to může fungovat dobře. 3) Tito si rekuperaci nechají potlačit od odborníka. V motorovém prostoru není nic rozpojeného a v paměti ŘJ není chyba (mě by tedy nevadila, no a co? Tak tam je) 4) Jedinec vytrvalec, co to dobíjí aby mu pak auťák baterku vysál.   Ještě jsou tu z mého pohledu psychopati, kteří se pořád něčeho bojí. Že odpojením něco způsobý a vlastně aní neví co. Hlavně aby si auto nerozbili něčím co se nedělá.  Nebo, že softwarovým zásahem na potlačení rekuperace přijdou o záruku, či co.... Psychopati se yznačují tím, že si na autě nic sami neudělají, protože se to přece nesmí, nemá, nedělá a od toho jsou autorizované servisy, kterým věří. Přitom zrovna tam jsou mnohdy diletanti nejrůznějšího ražení a kolikrát za svůj diletantismus ani nemůžou.  Jiní se bojí o planetu a rači si huntují auto vším možným, včetně podtáčení motoru, ovšem s ekologií to nemá   nic společného. Těmto psychopatům vadí všechno. Ptotože všechno je defakto nestandardní řešení a to se v nich ekluje. AS jim s tím nepomůže, protože to neumí, nebo nesmí. Tak tu vše hejtují a ani neví co chtějí a neumí si vybrat způsob jak problém vyřešit. Jsou ve frustrujícím bludném kruhu.  
×
×
  • Create New...