Přejít na obsah

Gandi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Gandi

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Week One Done

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. @dettektorr- To ja mam taky rad rezim plachteni, za studena a pri odberu proudu krasne vyrazuje a plachti s motorem. U nafty ale nevypina motor za jizdy uplne a tady casto ano, pokud neni velika zima, je maly odber apod. Motor vypne za jizdy uplne a hladce se zase nahodi pridanim plynu. Neni to poznat funguje to dobre. Nekdy je to vyborny, ale treba ve meste je to nekdy lepsi vypnout protoze vypinani na par vterin po sundani nohy z plynu mi prijde casto zbytecny. @ČudlR- To je pravda, volicem by to melo jit. Ja mam neradsi individual. Nastaveno v nem mam rezim sport ale rizeni mam nastavene na lehci. Jediny u toho sportu co mi vadi pri dojezdech podrazovani. Proto ty rezimy stridam podle potreby. I ten rezim ECO neni spatny. Kdyz jedu na tempomat a vyjedu mimo obec tak se rozjizdi uspornejsi a jemnejsi. Sport a normal kopne hodne do vrtule a to taky pokazde nepotrebuju pri rozjezdu na tempomat.
  2. Tak pokud to je mildhybrid e-tec, tak za mne jsou rozdily propastne. Hlavne v tom, ze by nemohl nijak zabranit vypinani motoru a rezimu plachteni treba ve meste kdyz nechce. V rezimu sport se motor nevypina. Po sundani nohy z plynu brzdi motorem, rekuperuje treba s kopce a dobiji i lip baterii.
  3. Gandi

    Octavia IV FL

    Na mě po cca 500 ujetých km mrkla chyba pohonu nebo tak něco. Myslím že jsem si to zavinil sám, protože po ujetí 90km jsem se stavil v obchodě a jak jsem odjížděl, tak jsem odjížel jinak než jindy. Jen co naskočil motor jsem šoupl D a začal se hned rozjíždět - dřív než naskočil 13" tablet. A v ten moment se to objevilo. Jelo to dál pěkně, ale nebyli dostupně jízdní režimy a svítil oranžový trojuhelník, nedostupný nějaký asistent a ikona toho pohonu. Možná v nouzovém režimu. Pomohlo zastavit, zamknout aby se auto uspalo a hned jsem odemkl, nastartoval a bylo to ok. Jel jsem taky hned, na nic jsem nečekal, vše se načetlo rychle. Ptal jsem se v servisu protože to mám 1.5km a řekli že se nemuseli před rozjedem načíst konfigurace-cidla apod. Rovněž by na to mohl mít vliv i flasdisc v usb portu který tam mám. Sotva to chytilo a už jsem se rozjížděl tak nějak skoro zároveň. Na diagnostice mi řekli že tam našli nějaký zápis sporadické chyby na motoru kterěmu nerozuměli. Tak to poslali do Škody a poslali jim zpátky do dvou dnů nějaký postup a doporučily softwarové konfigurace. Nemuselo to vůbec souviset s tou chybou pohonu stalo se mi to jen jednou. Ale před kodováním i po, jsem nepoznal v ničem žádný rozdíl. Jen řekli že většina věcí jde vzduchem, ale některé úpravy a aktualizace musí udělat oni. Takže asi už to řešily když hned měli řešení. SW infoteimentu na to neměl vliv, ten zůstal stejný. Takže kdo to má v záruce, alespoň před koncem bych tam doporučil zajet. Otázkou je, jestli vám to načtou, pokud se neobjeví žádná chyba. Já bych tam za necelé 2 roky chtěl jet na kontrolu jestli se něco ještě nenajde at se vše vyřeší na záruku. Zatím vše funguje dobře, nevypínám ani asistenty nijak neruší ani mi nevadí.
  4. Gandi

    Octavia IV FL

    Jestli ten displej to udělal jen jednou, těžko se někde hledá chyba. Pokud by se to ale začalo občas objevovat, je to potřeba řešit. Příčin může být několik od slabšího napětí baterie a zakolísání napětí až po SW, případně HW. Každá součástka se vyrábí v nějakých mezích tolerance a někomu se může objevovat nějaká závada a někomu jinému zase jiná na stejném autě. Někdy je to o štěstí na vyrobený kus.
  5. Už jsem to někde četl. že by to mělo jít opravit. Možná by nebylo na škodu dát sem nějaký návod co a jak rozebrat a jak se k tomu voliči dostat a vyndat z toho auta. Co první udělat-sundat v tom autě a jak. U FL jsou nové voliče které by už neměli mít tyto problémy, ale člověk nikdy neví. Stále ale jezdí hodně předface které to taky časem čeká. Pokud by se někdo takový našel, pomůže to i ostatním.
  6. Jak píše Peet95, změnilo se zabezpečení. Nejde tam ani nic kodovat. ale zkusit to můžu. Hlavně by mě zajímalo jak přejít na pevný interval s olejem a jak potom resetovat tu výměnu. Zatím mám čas, ale postup co je na O4 predface na youtube a vynulování servisního intervalu tady tak už nefunguje. Neví někdo jak se to dá udělat? 30K na olej jezdit nebudu, max. 15 nebo po roku ven. Olej si budu měnit sám. Děkuji za info.
  7. Zdravím, mám dotaz. Z minulého auta mi zůstala diagnostická jednotka pro OBD II s Bluetooth ELM327 viz. příloha. Verze čipu tuším 1.5, koupeno na Sunnysoftu před cca třemi lety. Zkoušel jsem ho připojit do O4 Facelift. Mobil se s BT spojil, pak i s řídící jednotkou, ale to bylo asi tak vše. Přes českou aplikaci Car Scanner jsem po připojení zkoušel aktualní data - přístrojová deska, živá data a další a neukazovalo to nic i když to hlásilo připojeno. Když jsem klikl na diagnostické chybové kody tak to dlouho neco načítalo než se zobrazilo spoustu voleb s fajifkou a když po delší době to nabídlo číst, tak se to začalo znovu připojovat a pak jako by něco načítat tak jsem to přerušil, trvalo to dlouho a i kvůli tomu že nefungovala ani ta data - přístrojová deska - otáčkoměr při nastartovaném motoru. Zkoušel jsem i přehodit jiný profil v nastavnení ale moc se to nezmenilo. Má někdo tuto diagnostiku a funguje mu i na O4 po faceliftu? Vím že nové modely mají nové zabezpečení, tak jsem jen chtěl vědět jestli to někomu funguje a dokaže to alespon něco vyčíst - případně smazat, nebo něco dělám špatně. Děkuji za info.
  8. Koupil jsem kameru Lamax C11 a ten jejich dodaný kabel usb-c co jsem zkoušel narychlo u zrcátka funguje. Ale vadí mi že není zahlý, tak budu muset sehnat jiný aby to nešlo obloukem. Nemá někdo typ? Idealné tak z cz obchodu jinak na Ali. Teď ale reším jak kameru připevnit. Přísavka-držák jako příslušenství nebude dlouho dostupná a tak nevím jestli kameru přilepit na statickou folii za zpětné zrcátko a ty černé tečky u zrcátka nebo přímo na sklo? Kdyby napřímo, půjde to pak někdy sundat abych okno nepoškodil? Fólie mi příjde i dost veliká nejradši bych ju ostříhl ale pak by to asi nedrželo. A když tu folii nechám celou aby to nebylo škaredý drží to neupadne? Vím že to musím odmastit a dobře očistit aby tam nebyl prach. Nemáte s tím někdo zkušenost co je lepší?
  9. Jak píše boban1108, když dojdu k autu tak ten spálený benzín smrdí, ale jen u auta ale naštěstí ne ve vnitř. Bude asi záležet co máte natankováno já Vervu 100 a docela smrdí. Stačí vypnout 1 minutu před příchodem a je to ok. Doběh topení není dlouhý. Hluk je ale dost veliký když je ticho a je to slyšet min. těch 30m a u baráku to slyším i doma přes trojsklo 7m od domu že to jede. Ale je to super věc, bez toho bych auto nechtěl.
  10. Gandi

    Octavia IV FL

    @rostak475 - Mám novou O4 130let premium + asistovaná jízda 2.5 a mi toto nedělá. Jezdím po dálnici poměrně dlouho rovně a nestalo se mi že bych musel točit zbytečně někam volantem nebo že by to něco hlásilo. Při zaplém tempomatu a Travel Assist to řídí dokonce samo a jen po nějaké době stačí jemný dotyk na volant aby auto vědělo že nespím. Volant je kapacitní, takže auto to pozná že ho držím a ten snímač tam je. Ale záleží asi i na výbavě auta. Jak to funguje na předfaceliftu nevím ale tady perfekně a žádné asistenty před jízdou nevypínám fungují opravdu dobře. Dám řežim sport a nebo individual a jedu. 🙂
  11. Mam nezávislé topení u nového auta a je tam navíc lepší AGM baterie a jeden dálkový ovladač pro to topení + to jde nastavit a načasovat i v infoteimentu nebo spoustět i přes aplikaci. Topení je docela z venku hlučné ale předehřívá i motor, takže paráda a v autě teplo.
  12. Toto jsou 14 dnů staré údaje. Mám tam novější soft, ale slyšel jsem že je ještě novější. Mám tam o 3 měsíce starší databázi navigace. Musím se podívat možná se už něco aktualizovalo i když nějaké aktualizace už proběhly. Auto nemám dlouho a startuje zatím ok. Edit: Tak jsem se dnes díval a všechno zůstalo stejné, jen databáze navi už mám taky 25.1
  13. Je nějaký způsob, jak se dá resetovat servisní interval výměny oleje na O4 facelift? Na Youtube je video jak se to dá udělat na předfaceliftu, ale po FL stejný způsob už nefunguje. Po záruce bych si chtěl měnit olej sám po jednom roku - roku a půl většinou do 10-15tis km. Nevím jak to tam funguje aby to pak neotravovalo. Děkuji za info.
  14. Gandi

    2.0tsi a 0w20

    Zdravím, chtěl bych si koupit do rezervy 1l oleje 0w20 kdyby bylo potřeba dolít ale rozdíly v cenách na internetu jsou veliké a balení olejů se taky liší. Na jednom litrovém balení je logo Škoda, na dalším WW a na Alze je zase jiná nálepka, na skoda díly.cz zase jiný tvar balení toho jednoho litru oleje. Jak poznám ten originál nebo zná někdo spolehlivý obchod kde by se dal koupit originální za dobrou cenu? Děkuji za info.
×
×
  • Vytvořit nový...