Přejít na obsah

MirekJ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    77
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MirekJ

  1. Ahoj, po zmienených aditívach a znovu-adaptácii, ubehol cca 3/4 rok, a DSG necuká, radí hladko, ani to nepostrehnem. Za mňa to bolo najskôr adaptáciou, ktorá asi nebola úplne dobre poriešená po tej výmene, a to kvôli časovému stresu (na aute sa v tú dobu robilo viac vecí). Takže momentálne som spoko.
  2. MirekJ

    Autobatéria

    Nemas presny odkaz?
  3. Ahoj az teraz pozeram, nevsimol som si, ze si pisal, ze sa to da odkodovat (tj. vypnut automaticke zapnutie ambient lightningu v paneloch po otvoreni dveri). Nevies ako konkretne? Mam origo VCDS.
  4. Nakoniec som toto vyriesil vymenou baterky. K tomuto kroku ma nakoniec dokopali problematicke starty z nedavneho obdobia pred Vianocami. Klakson i tempomat od tej doby funguju. A je zaujimave, ze to "vyriesilo" aj resetovanie nastaveni pre Lane-Assist, co mi robilo uz dlhsiu dobu. Netvrdim, ze spominany podvolantovy kruzok nemoze byt tiez problem (v kombinacii s pomaly-KO baterkou), ale za mna je toto dufam do buducej vymeny baterky vyriesena vec.
  5. Diky. Vie niekto cislo dielu toho podvolantoveho kruzku?
  6. Nie som si istý, či je problém primárne v autobaterke. Nechal som nabíjat od včera rána do dnes skoro 24h, a chová sa to stále rovnako. Naviac, je to strašne divné, keď klaksón funguje pri vypnutom motore a nefunguje pri zapnutom. Ako workaround áno, podržím dlhšie naštartovaný motor, vypnem, zapnem zapaľovanie a zapnem tempomat a naštartujem motor, tak v jednom z 5 prípadov klaksón nabehne aj pri naštartovanom motore - ale robiť toto pri každom štarte je fakt mimo.
  7. Ahojte, robí mi to tiež posledné dve zimy/čiastočne podzim, je to úplne na prd, už som zažil docela dosť nebezpečných situácií keď som potreboval trúbiť a kde nič tu nič 😞 Dosiaľ mi fungoval trik, že som vypol motor, počkal, znovu naštartoval a klaksón potom fungoval v pohode. Teraz to už nejde ani takto. Nemáte niekto TPI na toto? Mám ešte Superba rok v predĺženej záruke, tak by som na nich v autorizáku vyrukoval rovno s TPI. Keď nič, tak asi poriešim novú baterku, ale tú som menil pred 2 rokmi na jar. Ach smutné, serie sa ten Superb čoraz viac a viac...
  8. Tak som bol s tým radšej na diagnostike v servise ktorý sa dlhodobo venuje len prevodovkám, pred chvíľou som sa vrátil. Takže - sú tlaky prevodovky a tlaky spojok. Ja som ráno zmeral tlaky prevodoviek, ale nemeral som tlaky spojok - a tie sú dôležité. A servis meral práve tlaky spojok 1 a 2 a tie sú našťastie OK, takže mechatronika je v poriadku. Kontrolovali olej, ten je tiež v poriadku. Ponúkli mi urobiť znova adaptáciu a či nechcem pridať wolframové aditíva - súhlasil som. Sú toho názoru, že je to čisté a nič viac pre tú prevodovku nemôžem v tejto chvíľi urobiť. Takže mám po adaptácii a budem situáciu sledovať, keď tak napíšem.
  9. Ahojte, potrebujem poradiť. Pred cca 4tis. km / mesiacom a pol (konkrétne v nájazde 59,5tis. km) som nechal vymeniť olej + filter v DSG (mám DQ381, S3FL 140kW TDI 4x4 MY2020). Pred výmenou mi bolo sľubované, že to bude radiť lepšie a hladšie, že také sú vraj skúsenosti ostatných. No opak vyzerá byť pravdou. Už po výmene som pozoroval, že cukanie a škubanie je začínať cítiť akosi viac než obvykle, no nechcel som sa po výmene hneď unáhliť, hovorím si že DSG sa asi ešte adaptuje, tak som tomu nechal ešte ten +/- mesiac. A cukanie a škubanie je práve teraz viac a viac zreteľné, a všímam si to, že niečo nie je v poriadku. Prejavuje sa to hlavne na 1-2-3-4, a začalo cukať aj v R, čo mi predtým nerobievalo. Pri tom cukaní je počuť taký jemný kovový zvuk, nedokážem to popísať, najviac sa to podobá na akési (za)cvaknutie, ktoré neprebehne hladko. Hľadal som, veľmi podobné prejavy ako ja niekto zmieňoval na Passat forách, ale čo som našiel ďalej - viď. odkaz dolu. Kolega zmieňuje, že sa mu to začalo diať po výmene oleja. U mňa to isté len oproti nemu rozdiel, že chyby senzorov resp. akékoľvek chyby v jednotke DSG tam zatiaľ vyslovene nemám. Software mám verziu 2405. Otázka čo s tým - bojím sa, že je to časovaná bomba a rozoserie sa to úplne. Auto zatiaľ jazdí na všetky kvalty, ďalej otázka, či bola "spúšťačom" výmena oleja a mám to reklamovať kde som to menil (neautorizák), alebo je to vada z výroby a skusiť Škodu / AS - predĺženú záruku mám tuším do leta 2025. Fakt neviem. Volal som aj do jedného pražského servisu prevodoviek a pýtal som sa na ceny výmeny čidiel resp. celej mechatroniky DQ381 - no, vyšších pár desiatok tisíc Kč. Čo myslíte?
  10. Ahoj, neviete niekto, či sa dá pomocou VCDS úplne kompletne vypnúť/odkódovať Ambient Lightning? Mám to samozrejme vypnuté v menu, pretože to počas jazdy nepoužívam, ale keď auto stojí a otvoria sa dvere, spustí sa to defaultné modré. Dôvod prečo to chcem vypnúť je ten, že po 4 rokoch sa rôzne na viacerých miestach "vypálili" ledky a vypadá to neskutočne hnusne jak je to nerovnomerne podsvietené - výmena je panel za panel a to neprichádza v úvahu. Je to fakt hnus velebnosti a mrzí ma, že to odišlo tak brzo. Na nete som hľadal ale nič relevantného som nenašiel. Díky vopred za akékoľvek rady.
  11. Takze to ocividne pojde "nastavit". U sluzobneho to chapem, asi kvoli evidencii v knihe jazd. No uvidime, zatial to riesim rucne, ale stve ma to. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
  12. Dopadlo to tak, ze staru baterku som nerozchodil, podaroval som ju tchanovi ako zalozny zdroj na kotol, vyuzitie nasla :-) Zacalo mi to totiz ten proces obnovenia starej baterie celkom dost pozierat cas, a cas su peniaze, tak som zohnal za dost dobre peniaze novu 70Ah a vymenil + nakodoval vsetko sam za cca 3h. Hotovo.
  13. To je mi jasne a preto to aj sam rucne nulujem. Kazdopadne keby to slo nastavit nejakou adaptaciou, bolo by to super.
  14. Ahojte, riesil niekto adaptaciu "pocitadla" udajov (spotreba, cas cesty, pocet km) po kazdom nastartovani? Potreboval by som, aby to auto bralo kazdy start ako uplne novy a nezapocitavalo do toho pocitadla predchadzajuce starty podla nejakeho uplynuleho casoveho intervalu medzi nimi. Stava sa mi dost casto napr., ze rano idem do prace a potom o dve hodiny potrebujem odbehnut autom niekam a "pocitadlo od startu" zapocitava aj hodnoty z rana, co mi nepride uplne logicke - pre mna je to nova cesta a nechapem, preco by to malo vyhodnocovat ako jednu spolocnu cestu to, co som jazdil rano plus to co jazdim v danej chvili. Mozno je v tom nejaka logika, ktorej nerozumiem, ale mna zaujima vzdy v danej chvili to co je od startu a nie nejake korelovanie. Myslite ze sa to da urobit cez VCDS?
  15. MirekJ

    Letní pneu

    Po kradezi vsetkych kol (bohuzial) pred 2 rokmi som si nechal v servise vymenit vsetky pneu z P7 Cinturato na Continental PremiumContact 6. Rozdiel v hlucnosti v prospech Continental pre mna osobne v mojej konfiguracii Supa neskutocny, Pirelli uz jedine v kvalitne odhlucnenom Porsche :-) Ine parametre neviem porovnat, ale jazdi sa mi s nimi velmi dobre (sucho + mokro). Dezen zatial obstojne drzi, nepozorujem nejake znacne opotrebenie, a to jazdim kazdy den na Vysocine.
×
×
  • Vytvořit nový...