MirekJ
Uživatel-
Počet příspěvků
70 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení MirekJ
-
Tak som bol s tým radšej na diagnostike v servise ktorý sa dlhodobo venuje len prevodovkám, pred chvíľou som sa vrátil. Takže - sú tlaky prevodovky a tlaky spojok. Ja som ráno zmeral tlaky prevodoviek, ale nemeral som tlaky spojok - a tie sú dôležité. A servis meral práve tlaky spojok 1 a 2 a tie sú našťastie OK, takže mechatronika je v poriadku. Kontrolovali olej, ten je tiež v poriadku. Ponúkli mi urobiť znova adaptáciu a či nechcem pridať wolframové aditíva - súhlasil som. Sú toho názoru, že je to čisté a nič viac pre tú prevodovku nemôžem v tejto chvíľi urobiť. Takže mám po adaptácii a budem situáciu sledovať, keď tak napíšem.
-
Ahojte, potrebujem poradiť. Pred cca 4tis. km / mesiacom a pol (konkrétne v nájazde 59,5tis. km) som nechal vymeniť olej + filter v DSG (mám DQ381, S3FL 140kW TDI 4x4 MY2020). Pred výmenou mi bolo sľubované, že to bude radiť lepšie a hladšie, že také sú vraj skúsenosti ostatných. No opak vyzerá byť pravdou. Už po výmene som pozoroval, že cukanie a škubanie je začínať cítiť akosi viac než obvykle, no nechcel som sa po výmene hneď unáhliť, hovorím si že DSG sa asi ešte adaptuje, tak som tomu nechal ešte ten +/- mesiac. A cukanie a škubanie je práve teraz viac a viac zreteľné, a všímam si to, že niečo nie je v poriadku. Prejavuje sa to hlavne na 1-2-3-4, a začalo cukať aj v R, čo mi predtým nerobievalo. Pri tom cukaní je počuť taký jemný kovový zvuk, nedokážem to popísať, najviac sa to podobá na akési (za)cvaknutie, ktoré neprebehne hladko. Hľadal som, veľmi podobné prejavy ako ja niekto zmieňoval na Passat forách, ale čo som našiel ďalej - viď. odkaz dolu. Kolega zmieňuje, že sa mu to začalo diať po výmene oleja. U mňa to isté len oproti nemu rozdiel, že chyby senzorov resp. akékoľvek chyby v jednotke DSG tam zatiaľ vyslovene nemám. Software mám verziu 2405. Otázka čo s tým - bojím sa, že je to časovaná bomba a rozoserie sa to úplne. Auto zatiaľ jazdí na všetky kvalty, ďalej otázka, či bola "spúšťačom" výmena oleja a mám to reklamovať kde som to menil (neautorizák), alebo je to vada z výroby a skusiť Škodu / AS - predĺženú záruku mám tuším do leta 2025. Fakt neviem. Volal som aj do jedného pražského servisu prevodoviek a pýtal som sa na ceny výmeny čidiel resp. celej mechatroniky DQ381 - no, vyšších pár desiatok tisíc Kč. Čo myslíte?
-
Ahoj, neviete niekto, či sa dá pomocou VCDS úplne kompletne vypnúť/odkódovať Ambient Lightning? Mám to samozrejme vypnuté v menu, pretože to počas jazdy nepoužívam, ale keď auto stojí a otvoria sa dvere, spustí sa to defaultné modré. Dôvod prečo to chcem vypnúť je ten, že po 4 rokoch sa rôzne na viacerých miestach "vypálili" ledky a vypadá to neskutočne hnusne jak je to nerovnomerne podsvietené - výmena je panel za panel a to neprichádza v úvahu. Je to fakt hnus velebnosti a mrzí ma, že to odišlo tak brzo. Na nete som hľadal ale nič relevantného som nenašiel. Díky vopred za akékoľvek rady.
-
Takze to ocividne pojde "nastavit". U sluzobneho to chapem, asi kvoli evidencii v knihe jazd. No uvidime, zatial to riesim rucne, ale stve ma to. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
-
Dopadlo to tak, ze staru baterku som nerozchodil, podaroval som ju tchanovi ako zalozny zdroj na kotol, vyuzitie nasla :-) Zacalo mi to totiz ten proces obnovenia starej baterie celkom dost pozierat cas, a cas su peniaze, tak som zohnal za dost dobre peniaze novu 70Ah a vymenil + nakodoval vsetko sam za cca 3h. Hotovo.
-
To je mi jasne a preto to aj sam rucne nulujem. Kazdopadne keby to slo nastavit nejakou adaptaciou, bolo by to super.
-
Ahojte, riesil niekto adaptaciu "pocitadla" udajov (spotreba, cas cesty, pocet km) po kazdom nastartovani? Potreboval by som, aby to auto bralo kazdy start ako uplne novy a nezapocitavalo do toho pocitadla predchadzajuce starty podla nejakeho uplynuleho casoveho intervalu medzi nimi. Stava sa mi dost casto napr., ze rano idem do prace a potom o dve hodiny potrebujem odbehnut autom niekam a "pocitadlo od startu" zapocitava aj hodnoty z rana, co mi nepride uplne logicke - pre mna je to nova cesta a nechapem, preco by to malo vyhodnocovat ako jednu spolocnu cestu to, co som jazdil rano plus to co jazdim v danej chvili. Mozno je v tom nejaka logika, ktorej nerozumiem, ale mna zaujima vzdy v danej chvili to co je od startu a nie nejake korelovanie. Myslite ze sa to da urobit cez VCDS?
-
Po kradezi vsetkych kol (bohuzial) pred 2 rokmi som si nechal v servise vymenit vsetky pneu z P7 Cinturato na Continental PremiumContact 6. Rozdiel v hlucnosti v prospech Continental pre mna osobne v mojej konfiguracii Supa neskutocny, Pirelli uz jedine v kvalitne odhlucnenom Porsche :-) Ine parametre neviem porovnat, ale jazdi sa mi s nimi velmi dobre (sucho + mokro). Dezen zatial obstojne drzi, nepozorujem nejake znacne opotrebenie, a to jazdim kazdy den na Vysocine.
-
Cau, tiez mam Sup fl rok 2020. Vypalovanie DPF poznam uz uplne bez problemov, ked na volnobeh su otacky okolo 1000rpm a spusti sa ventilator - podla tohto to uz poznam velmi spolahlivo, ze sa vypaluje DPF. (Naviac este ked spolujazdci si vsimnu, ze sa nieco extremne vypaluje :-)) Ked si to vsimnem a nahodou zaparkujem, vacsinou 5 minut staci na to, aby regeneracia DPF dobehla - poznam to podla toho, ze otacky velmi ale velmi jemne klesnu na cca 900-950 a zvuk ventilatora sa tiez zmeni (ako keby sa zacal pomaly vypinat). Radsej necham regeneraciu dobehnut (niekde som cital, ze je to vraj lepsie nechat dobehnut, ale kto vie), a po tomto stave ked vypnem motor, a potom hned nastartujem, uz ziadna regeneracia DPF neprebieha - otacky su nizsie a ventilator nejde, proste klasicky stav bez regeneracie. Ked si to nevsimnem a ponahlam sa a zaparkujem hned, proste kaslem na to a regeneracia pokracuje pri dalsom nastartovani, neda sa nic robit. Myslim ze je to v pohode, tak ci onak :-)
-
@Krosta Vdaka. Ano, v jednotke 36 je to takto nakodovane ako pises. Co sa tyka toho dalsieho, to su adaptacie v jednotke infotainmentu alebo nieco ine? Mam VCDS.
-
Ahojte, nevie niekto ci sa da adaptaciou alebo kodovanim zapnut v MIB (Amundsen) zobrazenie polozky pre obecne nastavenie sedadiel? Mam Sup3FL L&K MY2020. Ide mi vo finale o moznost nastavenia Easy Entry (ON/OFF) cez MIB, ktore mam nakodovane a existuje aj kodovanie pre moznost nastavenia Easy Entry pre sedadlo sofera cez MIB. Lenze - bez zobrazenia obecnej polozky pre nastavenie sedadiel v Car Settings sa to v MIB samozrejme nezobrazi. Jeden clovek mi potvrdil, ze by to zobrazenie obecnej polozky pre sedadla malo ist nakodovat a potom sa zobrazi aj moznost nastavovat Easy Entry, ale uz si nepamata presny postup. A na nete som zatial nic zmysluplneho nenasiel.
-
Mam smart nabijacku Optimate, kupoval som podla recenzii. Ta mi hlasila po 24h nabijania/udrzovania 50-60% percent kapacity a potvrdilo sa mi to aj cez voltmeter. @e1. Nevedel by si mi prosim poslat odkaz na ten cinsky desulfator? Viem o jednej firme tu v Prahe, ktora to riesi (repas + desulfatacia), ale nie je to zadarmo a je otazne, ci sa to vobec financne vyplati nez nova bateria. Kupovat dalsiu smart nabijacku ktora vie nabijat 10+ Amperov - co som sa dival, tak tie lepsie su celkom drahe. Limitne napatie mam teraz tusim nastavene na 12.2v. Ale mam v plane hodit do kufru nejaku lepsiu gelovu AGM trakcnu bateriu s DC/DC step-down menicom (kvoli ucinnosti) z 12V priamo na 2x5V/3A USB porty a potom na to napojit kamery. Plan je taky, ze tie kamery by nahravali non-stop, bez nejakeho parkovacieho rezimu a ta trakcna baterka by sa raz za cas (podla kapacity 2-3 tyzdne) nabila. Zalozim ked tak separatne vlakno, ak bude v tomto projekte nejaky seriozny progres ;-) Je to kvoli tomu, aby som co najviac usetril primarnu baterku. Suhlasim s tym, ze by to tam chcelo omnoho vyssiu kapacitu - no mali sme si tusim potom miesto Supu objednat najdrahsie SUV od Skodovky, ktore ma tusim uz priamo v kufru nejaku druhu bateriu ;-)
-
Diky vsetkym za odpoved. Zmeral som a vacsie rozmery ako dlzka 27.5cm tam nakoniec nepojdu, pretoze na spodnej lavej strane vycnieva akysi sroub, ktorym tam je nieco prichytene. Keby tam nebol, myslim ze by to slo. Rekuperaciu by som najradsej poslal niekam - lenze, vytahovat konektor z minus polu uplne nechcem, takze to jedine riesenie je "potlacenie" rekuperacie. Start/Stop mam od zaciatku pouzivania auta cez jeden sikovny CAN dongle permanentne vypnuty. Suhlas, ze necele dva roky je podla mna tiez dost malo, ale mohol som tej baterke "pomoct" dostat sa do tohto stavu aj sam - mam od zaciatku v aute 2x 4K kamery s nonstop nahravanim v parkovacom rezime, viac nez casto som pouzival v zime Webasto a imho mohli dopomoct aj lockdowny, ked som nejazdil vobec cele tyzdne a samozrejme, na nabijanie odstaveneho auta som vobec nemyslel. @Michaltvr Aky velky prud mas na mysli? Teraz nabijam cca 6A a silnejsiu nabijacku nemam...
-
Ahojte, budem menit po necelych 2 rokoch AGM baterku (prekvapivo ma tak 50-60perc. kapacity). Ma zmysel uvazovat nejaky nestandartny rozmer dlzky (cca 31,5cm vs klasickych 27,8cm, ostatne rozmery sedia) kvoli vacsej kapacite alebo odpoved je jednoznacna - nepodari sa mi to tam namontovat? Su to cca 4cm naviac a nejake miesto tam este je. Je to Sup3FL MY2020. Diky vopred za akekolvek postrehy.
-
Ahoj, vdaka, funguje :-)