Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Václav007

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj Mám octavii 2 1.9tdi 77kw, která brala vodu a kouřila. Po odtlakovani se zjistila praskla hlava. Dal jsem tedy jinou hlavu a při té příležitosti udělal rozvody. Po nastartování vše běželo jak má. Po chvilce se motor trochu ohřál a začalo něco pískat. Piska ve frekvenci dle otáček motoru. Zvuk se zdá jakoby vycházel z kladky vackoveho hřídele. Sundal jsem řemen alternatoru, pískalo pořád. Vyměnil jsem ještě vodni pumpu a vrátil původní napinaci kladku. Piska pořád Vrátil jsem původní i vodící kladku a řemen. Píská pořád. Zkusil jsem na remen a kladku maznout trošku mýdla. Bez změny Studené po nastartování chvíli ok a pak to začne. Frekvence pískání dle otáček a řemen se drží na kladkach na straně u motoru. Už nevím co vyzkoušet. Nemá někdo prosím nějaký typ? Děkuji
  2. Tak uz mam namotano 270tis. km
  3. Tak už jsem překročil 250tis. km
  4. Václav007 odpověděl na Václav007's téma v Motor 1.0 CNG
    Díky za upřesnění, nevěděl jsem, že tam jsou dva okruhy. Klimu nemám vubec. A klapky bych asi taky vyloučil, jelikož když je to v tahu tak to topí dobře a při delší volné jízdě třeba z kopce teplota klesne. I při napíchnutí diagnostikou a zobrazení teploty při jízdě, teplota kolísá podle zátěže. Prostě vše nasvědčuje na termostat. Do servisu s tim rozhodně nepojedu, jen jsem chtěl zda tu bude mít někdo nějaké typy než se do toho dám
  5. Václav007 zveřejnil téma v Motor 1.0 CNG
    Zdravim vespolek. neřešily jste už někdo náhodou termostat? Ted jak je zima tak mi to docela mizerně topí. Zatím jsem nic nehledal a nerozebíral ale měl by být součástí tělesa pumpy. Našel jsem, že se prodávají 2typy. Montovací strana vnitřní s teplotou otevírání 80stupňů a montovací strana vnější s teplotou 105stupnů. Což jsou dva uplně rozdílné typy. Který z nich bych měl použít a co obnáší jeho výměna? Děkuji za rady
  6. Mám Volkswagen UP! CNG rok 2013, nevím jak zjistím jaký týden. Najeto 247tis. a chtěl bych vyměnit olej v převodovce. Musím použít original nebo už je nějaká náhrada? Stejná norma je uvedena i u těchto olejů: https://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-febi-bilstein-21829-1l_54166.html?gclid=EAIaIQobChMIocnSgKjv5gIVBp53Ch2bNg9cEAQYASABEgK86PD_BwE https://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-valvoline-gear-oil-75w-1l_256630.html https://automedik.cz/olej-do-automaticke-prevodovky-swag-10921829
  7. Zkusit se jedině obrátit na Volkswagen jestli tam mají servisní historii. Nebo jestli k ní má někdo odsud přístup... Popravdě mi to bylo celkem jedno, tak jsem po ničem nepátral
  8. To nemám, vubec netušim co se s tim kdy kde dělo. Ale co se týká spojky a tlumičů, tak mi ani jedno nepřijde zrovna zázračné. Spíš mě to asi bude někdy čekat
  9. Projel jsem to jen tak letmo, ale asi z vás mám najeto nejvíc. Nemám tedy Citigo, ale Volkswagen UP! CNG Nyní najeto 246000, jezdilo v nějakém rozvozu. Já mám auto necelý rok, najel jsem na něm 10000km. Jezdí dobře, dělal jsem jen běžný servis, olej a rozvody. Ještě se chystám na olej v převodovce a na svíčky.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.