Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

BigFoot007

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Je to znamy problem - zial musis zmenit znacku mobilu. Ide doslova o "nekompatibilitu" vstavaneho radia s mobilmi Xiaomi. Ziadne riesenie nie je... Prave z toho dovodu musel svokor prejst od Xiaomi k Motorole a teraz posledne k Samsungu.
  2. Neviem ako to ma Skoda v appke, ale u VW sa este samostatne musi povolovat Plug & Charge pre dane auto. A evidentne je to nejaka SW zmena v ramci auta, kedze to chvilu trvalo (doslova to posobilo ako instalacia na dialku).. Este som to neskusal, asi najskor az o mesiac. Inak k nabijaniu - minimalne prve nabijanie bolo zle. Ak ma auto cez 50%, tak praveze dava zmysel pokracovat dalej. Nabijanie z 50% na 80% bezne trva dvoj az trojnasobok casu z 20% na 50%. Ked tak nad tym rozmyslam, prve nabijania boli obe s viac ako 50% -> davalo teda zmysel na prvom nabijani doslova len dobit na 65%, a pokracovat dalej. Na dalsiu nabijacku by dosiel clovek s minimalne 15%, a najma z tych 15% by to ladovalo fakt rychlo. Navyse pri druhom nabijani stacilo ist do 75% > k dalsej nabijacke by bol buffer cca 20%. Nech ratam ako ratam, tam sa dala minimalne hodina ak nie hodina a stvrt usetrit (prve nabijanie 5 minut namiesto 40, druhe 20 namiesto 40, posledne nabijanie si netrufnem odhadovat, zalezi kolko clovek potrebuje v cielovej destinacii).
  3. @100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate? Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
  4. Fuha, to je kvalitne zasrate. Pouzival majitel aditivovany benzin? Predpokladam ze nie (aj ked z dovodu len priameho vstreku by to iba ciastocne eliminovalo tvorbu karbonu). Z ktorej casti Slovenska si?
  5. Motor je to EVO II. Po HW stranke je 85kW verzia totozna so 110kW (EVO 2). Vykon je obmedzeny len cez riadiacu jednotku. Tu su detaily
  6. BigFoot007 odpověděl na p2p's téma v Motor 2.0 TDi
    Chipovanie je uz daleko narocnejsie. Z toho co viem sa to zatial neda - auto je konstantne online a ma aktivnu ochranu proti vstupu do riadiacej jednotky.
  7. Ten remen ma sklennikove vlakna (su tazsie, ale zaroven pevnejsie ako kevlar). Inak co som studoval a aj pozeral, tak u tychto motorov EA211 fakt nie su problemy s rozvodmi, skor je to rarita.
  8. BigFoot007 odpověděl na Timatko's téma v Motor
    Vzhladombna to, ze mas momentalne 1.5 TSI s 96kW, tak ti podla mna 110kW verzia pride v novom Passete pruznejsia. Totiz ten motor co mas, to bol pokus o najuspornejsi benzin za cenu horsej dynamiky. Tato podladena 1.5ka s 96kW mala riesenia, ktore nemal ziaden iny benzin v tom case (napr. VGT). Vo finale tak bola dynamika casto prakticky identicka s mensiou 1.0 TSI s 81-85kW. Tato nova 1.5 eTSI je trochu iny motor. Jednak ma na brzde fakt bezne 130kW, a po druhe ma elektricky doping vdaka mild hybridu. Ak si sporohlivy, niet lepsej volby. Ak chces dynamiku o dva levely dalej (a nie len o jeden), chod do 2.0 TSI.
  9. Jazdil som s 1.5 eTSI v Tiguane (trochu mensie a lahsie auto). Za mna prijemne vozitko. Nie je to sportove nacinie, ale ani som nemal pocit, ze by tomu chyba vykon. Na bezne jazdenie v ramci predpisov dostatocna volba. Navyse v meste sa to najrychlejsie zahreje, a aj spotreba bude priazniva. Ak je moznost doma nabijat, a su peniaze na 2.0 TSI, tak by som jednoznacne rozmyslal na 1.5 PHEV. Bude to najlepsia volba na cukacky po meste.
  10. Jop, zial toto je uz skor vlastnost novych aut s milion riadiacimi jednotkami. Sestre sa to iste stalo s novym Tiguanom. Dalsi majitel tu pisal o podobnej skusenosti s novym Kodiaqom. Ked auto vyhodi chybu. Treba vystupit, zamknut, pockat kym sa system uspi/restartuje (aspon 10-15 minut) a potom dufat, ze po restarte uz chyba nebude.
  11. BigFoot007 odpověděl na l79's téma v Podvozek
    Ahojte, Prosim vas, neviete niekto, aku gumy su predpisane pre Kodiaq RS 2023? Podla nemeckeho velkeho TP to vyzera len na R20ky.
  12. Pouzivam uz vyse roka no name cinu (android auto - galaxy s23). Absolutne ziadny problem. To iste kamos s jeho Pixelom...Za mna staci kupit z alika cokolvek, co ma ako tak dobre recenzie.
  13. @WalidAke mas pneu na tom Passate? A ake mas predpisane tlaky? Skus mozno ubrat na 2.3-2.4 baru a uvidis aky rozdiel to bude.
  14. Potvrdzujem daco podobne u noveho Tiguanu. Auto hned tyzden po prevzati spravilo vianocny stromcek, vyhodilo aj chybu motora. Neslo ani nastartovat. Po cca 30 minutach pokoja sa veci dali do poriadku a vsetko slapalo. Dost neprijemne, ak takto zostane clovek niekde stat, kde nie je co robit, pripadne ak sa niekam ponahla...
  15. Virtual Cockpit / HUD vie zobrazovat len vstavanu NAVI.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.