Přejít na obsah

BigFoot007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    88
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení BigFoot007

  1. @100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate? Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
  2. Fuha, to je kvalitne zasrate. Pouzival majitel aditivovany benzin? Predpokladam ze nie (aj ked z dovodu len priameho vstreku by to iba ciastocne eliminovalo tvorbu karbonu). Z ktorej casti Slovenska si?
  3. Motor je to EVO II. Po HW stranke je 85kW verzia totozna so 110kW (EVO 2). Vykon je obmedzeny len cez riadiacu jednotku. Tu su detaily
  4. Chipovanie je uz daleko narocnejsie. Z toho co viem sa to zatial neda - auto je konstantne online a ma aktivnu ochranu proti vstupu do riadiacej jednotky.
  5. Ten remen ma sklennikove vlakna (su tazsie, ale zaroven pevnejsie ako kevlar). Inak co som studoval a aj pozeral, tak u tychto motorov EA211 fakt nie su problemy s rozvodmi, skor je to rarita.
  6. BigFoot007

    Výběr motoru

    Vzhladombna to, ze mas momentalne 1.5 TSI s 96kW, tak ti podla mna 110kW verzia pride v novom Passete pruznejsia. Totiz ten motor co mas, to bol pokus o najuspornejsi benzin za cenu horsej dynamiky. Tato podladena 1.5ka s 96kW mala riesenia, ktore nemal ziaden iny benzin v tom case (napr. VGT). Vo finale tak bola dynamika casto prakticky identicka s mensiou 1.0 TSI s 81-85kW. Tato nova 1.5 eTSI je trochu iny motor. Jednak ma na brzde fakt bezne 130kW, a po druhe ma elektricky doping vdaka mild hybridu. Ak si sporohlivy, niet lepsej volby. Ak chces dynamiku o dva levely dalej (a nie len o jeden), chod do 2.0 TSI.
  7. Jazdil som s 1.5 eTSI v Tiguane (trochu mensie a lahsie auto). Za mna prijemne vozitko. Nie je to sportove nacinie, ale ani som nemal pocit, ze by tomu chyba vykon. Na bezne jazdenie v ramci predpisov dostatocna volba. Navyse v meste sa to najrychlejsie zahreje, a aj spotreba bude priazniva. Ak je moznost doma nabijat, a su peniaze na 2.0 TSI, tak by som jednoznacne rozmyslal na 1.5 PHEV. Bude to najlepsia volba na cukacky po meste.
  8. Jop, zial toto je uz skor vlastnost novych aut s milion riadiacimi jednotkami. Sestre sa to iste stalo s novym Tiguanom. Dalsi majitel tu pisal o podobnej skusenosti s novym Kodiaqom. Ked auto vyhodi chybu. Treba vystupit, zamknut, pockat kym sa system uspi/restartuje (aspon 10-15 minut) a potom dufat, ze po restarte uz chyba nebude.
  9. BigFoot007

    Zimní pneu

    Ahojte, Prosim vas, neviete niekto, aku gumy su predpisane pre Kodiaq RS 2023? Podla nemeckeho velkeho TP to vyzera len na R20ky.
  10. Pouzivam uz vyse roka no name cinu (android auto - galaxy s23). Absolutne ziadny problem. To iste kamos s jeho Pixelom...Za mna staci kupit z alika cokolvek, co ma ako tak dobre recenzie.
  11. @WalidAke mas pneu na tom Passate? A ake mas predpisane tlaky? Skus mozno ubrat na 2.3-2.4 baru a uvidis aky rozdiel to bude.
  12. Potvrdzujem daco podobne u noveho Tiguanu. Auto hned tyzden po prevzati spravilo vianocny stromcek, vyhodilo aj chybu motora. Neslo ani nastartovat. Po cca 30 minutach pokoja sa veci dali do poriadku a vsetko slapalo. Dost neprijemne, ak takto zostane clovek niekde stat, kde nie je co robit, pripadne ak sa niekam ponahla...
  13. Este k tomu naradiu - co viem, tak vymena rozvodov je v ramci EA211 narocna na techniku, a netyka sa to len motorov s ACT, ale aj obycajna 1.0 TSI potrebuje extre presne casovanie... Bol inak dovod menit rozvody? Co som pocul, tak ten remen so sklennymi vlaknami znesie fakt vela.
  14. @100BubuPar otazok ak mozem: - co ta to stalo? - kde si to nechal vymenit? AS? - nechal su vymenit aj vodnu pumpu?
×
×
  • Vytvořit nový...