Jump to content

Autohifi, Navigace


14 topics in this forum

  1. Navigace Move & Fun 1 2 3 4 11

    • 264 replies
    • 52.9k views
    • 99 replies
    • 26.2k views
  2. GARMIN navigace

    • 1 reply
    • 158 views
  3. Drzak na mobil 1 2 3

    • 54 replies
    • 13.3k views
  4. Soundsystem

    • 8 replies
    • 7.5k views
    • 6 replies
    • 6.6k views
    • 34 replies
    • 14.2k views
    • 14 replies
    • 7.2k views
  5. Couvací kamera

    • 6 replies
    • 2.6k views
  6. TMC v Move&Fun

    • 3 replies
    • 6.4k views
    • 5 replies
    • 8.2k views
  7. DAB

    • 2 replies
    • 5.5k views
  8. Zadni repro

    • 3 replies
    • 6.8k views
  9. Zapojení Move&Fun

    • 7 replies
    • 7.8k views


  • Aktuální příspěvky

    • Není to tak, že by mělo auto se zvláštním lakováním samostatnou linku. Jde jen o jinak nalakovanou karoserii (a některé díly, jako kliky, nárazníky, zrcátka)
    • Pánové tak se taky přidávám. Superb 2 FL, 2014 combi, 2.0 TDI. Kola 17” a ať ojeté nebo nové pneu tak auto táhne doprava. Pokud jedu pomalu tak se celkem drží. Pokud ovšem rychle akceleruji nebo jedu na tempomat 130-140 po dálnici tak auto hodně táhne doprava. Kdybych pustil ruce z volantu tak za 3-4 sekundy jsem v příkopu. Zatím měněno horní uložení, vnitřní i vnější klouby na poloose, a silentbloky nám přední nápravě. Před koupenim byly prý dělané brzdy ale už při testovací jízdě to táhlo doprava. Podle měření laku byla znovu lakovaná karoserie kolem předního kola a na právem předním kole byla jiná pneu než na ostatních. Něco se tam nejspíš stalo ale kdo ví co. Karoserie lícuje dobře.  Nekolikrat dělaná 3D geo, test na brzdě jestli kolo nepřidzďuje a na STK na třasadlech kontrola vůle v nápravách. Vše se zdá být OK. Ovšem vždy krátce ok geo se volant lehce stočí do strany. 3x se stočil doleva a teď naposledy doprava. Pokud jedu po rovině tak musím volant pořad lehce korigovat aby auto jelo rovně. Už pomalu dochází nápady co měnit.  Nejvýraznější je to ale při té akceleraci.  Kdyz jedu po rovině. Auto nastavim tak aby jelo doleva, pustím volant a sešlápnu plyn tak stejně se hned tlačí doprava.    Napadá nekoho něco ?
    • Takže jsem včera zaplatil skoro 33t Kč za kompletní generálku převodovky. List náhradních dílů se sotva vešel na list papíru A4... Od té doby jsem s autem najel cca 100 km a vše je v pořádku. Mám ale takovou divnou pachuť, jak je možné, že převodovka, její ložiska + ostatní, vydrží pouze nájezd 86 000 km, auto je staré necelých 5 let. To se mi tedy ještě u žádné škodovky (a že jsem jich za celý život už měl x) nestalo...
    • Bylo i víc verzí před poslední změnou. Pamatuju si na to, že i visely Na Karmeli na zdi. Tohle by byl pěkný průšvih. Je to jak zničenej otvírák na konzervy.
    • Cawte Kúpil som komplet nové predné a zadne brzdy Zimmerman. (predné vŕtane Sport Coat Z) Aj s doštičkami, tiež Zimmerman. Mám najazdené cca. 60000km Predné sú ešte OK, zadné už skoro KO. Zadné doštičky majú cca 3-4mm, a zadný kotúč ma na tej "hrane" cca. 2mm Ale mením ich komplet...  Zajtra ráno ich dávam meniť do origo Škoda servisu.  Lenže poobede musím ísť do DE (1300km) Brzdy nebudú vôbec zabehnuté, tak mam trocha obavu...  Ako ich co najlepšie a najrýchlejšie "zabehnut"?  Viem, že nejakých 200km opatrne a s citom brzdiť. Treba absolvovať aj to co píšu na nete...? Ze zo 100km prudko brzdiť na 30km, potom to opakovať,zvyšovať rýchlosť a "prebrzdovat"... atď.?  Ďakujem    A ešte... Mam nechať vymeniť aj brzdou kvapalinu? 
×
×
  • Create New...