Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    12 témat v tomto fóru

    1. Soundsystem

      • 7 odpovědí
      • 4 136 zobrazení
    2. Drzak na mobil

      • 37 odpovědí
      • 3 337 zobrazení
      • 38 odpovědí
      • 4 949 zobrazení
    3. Navigace Move & Fun

      • 226 odpovědí
      • 29 651 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 2 549 zobrazení
    4. Hudba v autě

      • 91 odpovědí
      • 13 325 zobrazení
    5. TMC v Move&Fun

      • 3 odpovědi
      • 3 593 zobrazení
    6. Rádio Funky

      • 5 odpovědí
      • 5 282 zobrazení
    7. DAB

      • 2 odpovědi
      • 2 821 zobrazení
    8. Zadni repro

      • 3 odpovědi
      • 4 015 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 4 322 zobrazení
    9. Zapojení Move&Fun

      • 7 odpovědí
      • 4 990 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Pytlaku, diky! Konecne nekdo zjistil v cem muze byt problem a poskytl konkretni info. Jeste by mohli majitele poskakujicich aut zkusit, jestli Tva rada nepomuze i jim.  
      • ach jo a kam asi tankujeme my všichni tady, do nárazníku? většina z nás do nádrže...    chápu, že ti co mají služební auto (jako třeba jako pan skejpa) a firemní platební kartu uvažují trochu jinak, ale proto není třeba ty, co si na PHM musí vydělat, urážet....   no ono to asi souvisí i s celkovou mentalitou, když pan skejpa jezdí rychle (jak sám výše píše - předpokládám že ne podle předpisů),  .... divné, když někoho řízení v podstatě živí a napsal doposud jen 7 příspěvků, asi by měl být trochu ukázněnější a pokornější...   nicméně chápu že téma je o velikosti nádrže, ale jak vidět, jiní nepochopili nadsázku a realitu a krásu češtiny/slovenčiny.... ano nádrž je malá, ale dá se na to zvyknou, logika věci je jen a jen EU, tedy nižší hmotnost vozu = nižší emise.... které nás jednou zahubí...   pěkný den...
      • Nedělá to vždy, např. když někam přijedu, čekám na někoho než přijde, tak následné nastartování to neprotočí ručičky.
      • Téma je NÁDRŽ a teprve pak je pomlčka, kolik tankujete. Spíš u Vás bude mozková bariéra.
      • To mi přijde normální, že je v ohřátém motoru hladina chladící kapaliny vyšší než za studena. A trocha emulze na víčku při krátkých trasách nemusí znamenat prasklé těsnění. Asi bych se na to zaměřil, jestli emulze po delší jízdě zmizí, zkontroloval bych, co jde z výfuku, hlídal chladící kapalinu, ale jinak nevidím důvod stresovat.
    ×