Myslím, že má dost velký vliv to, jestli jedete po rovině nebo přes kopce. Jezdíme přes České středohoří a průměr máme u 1,5TSI mezi 7,8 - 8,0
Přitom bez těch kopců jsme schopni jet ve třech od 5,8, ale jak jsou kopce, je konečná.
Ahoj ve spolek,
pro změnu vybírám příčníky - budu rád, když se podělíte o zkušenosti a váš výběr.
Zatím váhám nad Thule https://www.sportobchod.cz/stresni-nosic-wingbar-edge-pro-skoda-karoq-5-dr-suv-se-stresnimi-podelniky-hagusy-2018-.htm
Výhledově na nich bude okov-rakev, ale jako první se na nich asi povezou nějaké trámky a žebřík = omotáváte je něčím, než na ně hodíte nějaké dřevo nebo jiné předměty
mimo rakev?
Děkuju všem za tipy a rady. :-)
Sice jsem ještě nic nevezl, ale s prázdným se jelo dobře, nebyl skoro slyšet, pokavaď nebyl nějaká
nečekaná nerovnost a na kruháčích držel stopu.
Známej říkal, že ho má taky, už asi 10 let, odtahal s ním kde co a je pořád dobrej. Akorát dokoupil
kolečko a plachtu (s těma upínacíma ťuplíkama si prý vyhrál, než je navrtal).
Zapomněl jsem dát info, že vyhrál Agados Handy 7, v Uni Hobby v Chomutově. Za 17 tis. s kolečkem a namontovanými ťupliky na plachtu. Koupili jsem rovnou kus zátéžového lina a dal ho na ložnou plochu.
První majitel našeho Karouše (automat)m najezdil cca 3,5 tis. km a měl průměrnou spotřebu 6 litrů.
Je to tím, že jezdil podél Labe po rovině a sám.
Když jezdíme ve 3-4 přes středohoří a škrábáme se pořád přes kopce, tak jsme tak na 6,5 - 7,0
Ale po městě je to už kolem 9.
Průměr hlásí apka 7,8
Akorát se všude prodávají vozíky 750+
By mi z toho vyplývalo, že bych žádný nemohl koupit, neboť bych byl o 60kg mimo limit.
Ale jak psal Koudy, zjistili by to jen převážením.
Hm, zajímavý postřeh, díky.
Takhle jsem to nezkoumal.
Kolik máme u Karouše v TP, že můžeme tahat?
Počítá se to jako celková váha nákladu, tedy vozík + náklad, že?
Upřesňuju, že nebudu pořizovat bržděný.