Přejít na obsah

Dalink

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dalink

  1. Mám VW GOLF 8 po modernizaci s 1,5 tsi 110kw evo 2. Nejde poznat kdy jede na 2 válce, kdy vypne nebo zapne. Klidně jdi do toho tsi.
  2. Nastavení u tohoto typu DSG se provádí tak, že se nastavuje při jaké rychlosti má přeřadit. Od té doby co to mám nastaveno, tak jsem ještě na sport nejel. Jinak před touto úpravou i v režimu sport ve městě docházelo k podtáčení motoru. Právě proto jsem se rozhodl, že to nechám upravit.
  3. Na 4000, Auto Tužil Tlustice
  4. Po úpravě řazení DSG (aby motor nešel v nesmyslně nízkých otáčkách). Denní cesty do práce 20km. Dle PP 4,4l na 100km, dle dotankovani 4,9l na 100km. Takže velká spokojenost.
  5. Dalink

    Úpravy motorů

    Nejlepší tuning je koupit si silnější motorizaci. U nového nebo zanovniho auta by jsem to já osobně nedělal.
  6. Napadá mne jen to, že tu pětku tam dáváte moc brzo a tím pádem má motor moc nízké otáčky.
  7. Když už si rozhodnutý pro Scalu, tak určitě ne to tdi, do města se nehodí. Scala se vyloženě do města nehodí, rejd nic moc a benzíny jsou primovstřik. Kup ji Renault Captur, je to vyšší, rejd super, motor se nebude tak karbonovat, nemá to filtr pevných částic, cena podobná.
  8. Dalink

    DSG spokojenost

    Chtěl jsem se zeptat jak jste spokojeni s převodovkou DSG. Já osobně tak na půl. Řadí rychle, cukání neznám, při brzdění z kopce podřadí. Co je ale hrůza je tam dává moc brzo 4 a 7. Při zařazení 4 klesnou otáčky někde k 1200 a duní. 7 dává v 70 což je síla. Nejhorší je jízda ve městě když tam v 50 je schopná dát i 6. Neví někdo jestli by bylo možné tam třeba nahrát třeba starší software když byla měkčí ekonorma. Jedná se mi hlavně o to otravné podtáčení motoru. Ideální by bylo kdyby nešel pod 1500 otáček s výjimkou jízdy z kopce. Dík
  9. Teď jsem jel na otočku Ostravu a zpět. Spotřeba dle PP 4,6 a dle propočtů 5,0. 50% cesty dálnice 140-150 km/h dle tacho, okresky dle provozu + 10-20 nad limit, nějaké město. Startstop vypnutý docela dost kolon. DSG mimo dálnice ve sportu. Za mne spotřeba super. Hlavně ta dálnice pecka, např. s 1,2 tsi jsem byl o necelé dva litry výš.
  10. Dolival jsem asi 0,5l. Najeto 15tis.
  11. Toto je moje 3. 1,6 diesel kterou vlastním. Předtím i30 crdi a 308 hdi. Když by jsem je porovnal, tdi je z nich suverénně nejhorší. Hluk, duni, vibrace, DSG se nedá automatickou ani nazvat protože se musí pořád korigovat aby nepodtacela. Jedině ta spotřeba je na průměru.
  12. Připadá mi to,že to měření spotřeby udělali pro novináře a ne pro uživatele. Proč např. u Leona mi počítač kecal o 0,2-0,3 dcl a teď je tam takový rozptyl. Pro mne osobně nepoužitelná věc, jedině se řídit čistě orientačně těmi km od natankování + dojezd. I když vím, že se dá ujet více než to ukazuje.
  13. Od posledního přepočítání spotřeby najeto 3000km. Spotřeba dle PP 4,0l dle dotankování 4,5l na100km. Takže mi to připadá, čím nižší spotřebu ukazuje PP, tím je odchylka větší.
  14. Při chiptuningu který zvedne výkon a kroutící moment se doporučuje i výměna spojek za odolnější potažené kevralem cca za 20tis. Ty spojky jsou testovány na 470Nm. Mně osobně ten výkon pro mé potřeby stačí ale jestli někdo chce investovat něco kolem 60 klacků, proč ne.
  15. Mám odpojené a zatím vše ok. Jednou za čas se objeví hláška na displeji závada startstop nijak to neruší, tlačítko neřeším. Teď ještě trvale vypnout laneasist a jsem spokojen.
×
×
  • Vytvořit nový...