-
Cvrlikání při plném plynu a strašné dunění při ACT
Mám VW GOLF 8 po modernizaci s 1,5 tsi 110kw evo 2. Nejde poznat kdy jede na 2 válce, kdy vypne nebo zapne. Klidně jdi do toho tsi.
-
Vaše spotřeba
Nastavení u tohoto typu DSG se provádí tak, že se nastavuje při jaké rychlosti má přeřadit. Od té doby co to mám nastaveno, tak jsem ještě na sport nejel. Jinak před touto úpravou i v režimu sport ve městě docházelo k podtáčení motoru. Právě proto jsem se rozhodl, že to nechám upravit.
-
Vaše spotřeba
Na 4000, Auto Tužil Tlustice
-
Vaše spotřeba
Po úpravě řazení DSG (aby motor nešel v nesmyslně nízkých otáčkách). Denní cesty do práce 20km. Dle PP 4,4l na 100km, dle dotankovani 4,9l na 100km. Takže velká spokojenost.
-
Úpravy motorů
Nejlepší tuning je koupit si silnější motorizaci. U nového nebo zanovniho auta by jsem to já osobně nedělal.
-
Řadící páka - rozvibrování na 5. st.
Napadá mne jen to, že tu pětku tam dáváte moc brzo a tím pádem má motor moc nízké otáčky.
-
Motor do města s nájezdem 1500 měsičně
Když už si rozhodnutý pro Scalu, tak určitě ne to tdi, do města se nehodí. Scala se vyloženě do města nehodí, rejd nic moc a benzíny jsou primovstřik. Kup ji Renault Captur, je to vyšší, rejd super, motor se nebude tak karbonovat, nemá to filtr pevných částic, cena podobná.
-
DSG spokojenost
Chtěl jsem se zeptat jak jste spokojeni s převodovkou DSG. Já osobně tak na půl. Řadí rychle, cukání neznám, při brzdění z kopce podřadí. Co je ale hrůza je tam dává moc brzo 4 a 7. Při zařazení 4 klesnou otáčky někde k 1200 a duní. 7 dává v 70 což je síla. Nejhorší je jízda ve městě když tam v 50 je schopná dát i 6. Neví někdo jestli by bylo možné tam třeba nahrát třeba starší software když byla měkčí ekonorma. Jedná se mi hlavně o to otravné podtáčení motoru. Ideální by bylo kdyby nešel pod 1500 otáček s výjimkou jízdy z kopce. Dík
-
Vaše spotřeba
Teď jsem jel na otočku Ostravu a zpět. Spotřeba dle PP 4,6 a dle propočtů 5,0. 50% cesty dálnice 140-150 km/h dle tacho, okresky dle provozu + 10-20 nad limit, nějaké město. Startstop vypnutý docela dost kolon. DSG mimo dálnice ve sportu. Za mne spotřeba super. Hlavně ta dálnice pecka, např. s 1,2 tsi jsem byl o necelé dva litry výš.
-
Chladiaca kvapalina
Dolival jsem asi 0,5l. Najeto 15tis.
-
Vaše spotřeba
Toto je moje 3. 1,6 diesel kterou vlastním. Předtím i30 crdi a 308 hdi. Když by jsem je porovnal, tdi je z nich suverénně nejhorší. Hluk, duni, vibrace, DSG se nedá automatickou ani nazvat protože se musí pořád korigovat aby nepodtacela. Jedině ta spotřeba je na průměru.
-
Vaše spotřeba
Připadá mi to,že to měření spotřeby udělali pro novináře a ne pro uživatele. Proč např. u Leona mi počítač kecal o 0,2-0,3 dcl a teď je tam takový rozptyl. Pro mne osobně nepoužitelná věc, jedině se řídit čistě orientačně těmi km od natankování + dojezd. I když vím, že se dá ujet více než to ukazuje.
-
Vaše spotřeba
Od posledního přepočítání spotřeby najeto 3000km. Spotřeba dle PP 4,0l dle dotankování 4,5l na100km. Takže mi to připadá, čím nižší spotřebu ukazuje PP, tím je odchylka větší.
-
Chiptuning
Při chiptuningu který zvedne výkon a kroutící moment se doporučuje i výměna spojek za odolnější potažené kevralem cca za 20tis. Ty spojky jsou testovány na 470Nm. Mně osobně ten výkon pro mé potřeby stačí ale jestli někdo chce investovat něco kolem 60 klacků, proč ne.
-
Deaktivace Start stop
Mám odpojené a zatím vše ok. Jednou za čas se objeví hláška na displeji závada startstop nijak to neruší, tlačítko neřeším. Teď ještě trvale vypnout laneasist a jsem spokojen.
Dalink
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva