
-
Nepravidelný chod motoru
Zdravím pánové. Již jsem bez radný. A proto se obracím zde. Jde o motor 1.9tdi 77kw bxe. Hlava po go s novými sedly vstřiků. Nová vačka s hydroštely a šálky sada od engine team, kabely ke ke vstřikum origo, vstriky s vakuovkou z pojizdného auta. Novy oe pal. Filtr. Po startu se třepe ze by chtěl vyskočit. aktuální spotřeba 0,2-0.3l/h což je nesmysl. Jediné co se me vůbec nezdá je časová odchylka vstřiku. Už nevím co zkontrolovat. Takže budu rád za jakoukoli radu. Díky
-
honza superb II změnil svou profilovou fotografii
-
Přehřátí motoru
je blbost dělat jen vodní pumpu udělej cele rozvody. jestli problém bude stále stejný tak termostat.
-
Přehřátí motoru
Dopředu se mužete vyvarovat tím ze odpojíte vodní pumpu u trojkových koncernu dělají el. rozpojeni nebo tak něco. Když je motor studený vodní pumpa se netočí a nežene vodu to je pro rychlejší zahřátí motoru aspoň tak mě to vysvětlili ve škodovce a že ten kablík ustřihávají tudíž se pumpa nerozpojí "prej"
-
Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI
podle osciloskopu tlaky stejné. teď jsem to napíchnul a zarazila mě mínusová hodnota snímače teploty. Ale motor bez chyb.
-
Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI
Olej ani voda se neztrácí. Olej měním každých 10tis km a dávám aditiva do olejele od metabond. Takže povolám kamaráda se stejným motorem a pučím si vstřiky zda to bude ok tak je to jasný.
-
Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI
za studena korekce je katastrofa jde to i -2 a +2 což už není dobré, ale vrtá mě hlavou čím déle je auto nastartovaný tak se korekce vyrovnává a při zahřátém motoru korekce jsou do -0,5 a + 0,5. a ano auto norma není již jsem je 3x reklamoval a nejspíš to udělám po čtvrté a ať mě vrátí peníze.. za repas vstřiky jsem dal 20tis.
-
Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI
Zdravím vás pánové zase je tu téma škubaní motoru. No už si fakt nějak nevím rady :D Jedná se o škoda superb II 103kw kod motoru cffb. V první řadě chci říct ze je tam dane hybridní turbo z cfgb soft upraven na 1.7 baru (sedí tam jen potřeba dát hadičky z cfgb) turbo má najeto cca 30tis, dále nove originál dpf, nový egr wahler, nová spojka s dvouhmotou sachs, nové gufero za dvouhmotou (doufám že to nebude tento problém prý stačí o stupeň pootočit a problém je na světě ale myslím si že jsem ho tam dal správně) repasované vstřiky firmou autonorma, regulátor na čerpadle vzitý z pojizdného auta taktéž komplet rail, nové žhaviče. Nejhorší jsou ranní starty bez ohledu na to jaká je venku teplota motor pomalu ani neudrží otáčky a zdehne, je potřeba cca 10s držet na 1500 otáčkách tak kouří jak lokomotiva a pak ok. Při jízdě si auto občas škubne při lehké noze na plynu a když tomu šlápnu tak se rozvibruje cele auto bez ohledu na otáčkách a rychlosti. Při výměně spojky jsem si všimnul ze je menší vůle na hřídeli na převodovce, ale netuším zda to muže mít souvislost, poloosy vůle nemají. Jedíný co mě v poslední řade napadá udělat předčasně rozvody a hydroštely. Zajímal by mě váš názor a nějakou radu po čem se ještě podívat. Předem děkuji za odpovědi.