Přejít na obsah

honza superb II

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení honza superb II

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím pánové. Již jsem bez radný. A proto se obracím zde. Jde o motor 1.9tdi 77kw bxe. Hlava po go s novými sedly vstřiků. Nová vačka s hydroštely a šálky sada od engine team, kabely ke ke vstřikum origo, vstriky s vakuovkou z pojizdného auta. Novy oe pal. Filtr. Po startu se třepe ze by chtěl vyskočit. aktuální spotřeba 0,2-0.3l/h což je nesmysl. Jediné co se me vůbec nezdá je časová odchylka vstřiku. Už nevím co zkontrolovat. Takže budu rád za jakoukoli radu. Díky
  2. je blbost dělat jen vodní pumpu udělej cele rozvody. jestli problém bude stále stejný tak termostat.
  3. Dopředu se mužete vyvarovat tím ze odpojíte vodní pumpu u trojkových koncernu dělají el. rozpojeni nebo tak něco. Když je motor studený vodní pumpa se netočí a nežene vodu to je pro rychlejší zahřátí motoru aspoň tak mě to vysvětlili ve škodovce a že ten kablík ustřihávají tudíž se pumpa nerozpojí "prej"
  4. podle osciloskopu tlaky stejné. teď jsem to napíchnul a zarazila mě mínusová hodnota snímače teploty. Ale motor bez chyb.
  5. Olej ani voda se neztrácí. Olej měním každých 10tis km a dávám aditiva do olejele od metabond. Takže povolám kamaráda se stejným motorem a pučím si vstřiky zda to bude ok tak je to jasný.
  6. za studena korekce je katastrofa jde to i -2 a +2 což už není dobré, ale vrtá mě hlavou čím déle je auto nastartovaný tak se korekce vyrovnává a při zahřátém motoru korekce jsou do -0,5 a + 0,5. a ano auto norma není již jsem je 3x reklamoval a nejspíš to udělám po čtvrté a ať mě vrátí peníze.. za repas vstřiky jsem dal 20tis.
  7. Zdravím vás pánové zase je tu téma škubaní motoru. No už si fakt nějak nevím rady :D Jedná se o škoda superb II 103kw kod motoru cffb. V první řadě chci říct ze je tam dane hybridní turbo z cfgb soft upraven na 1.7 baru (sedí tam jen potřeba dát hadičky z cfgb) turbo má najeto cca 30tis, dále nove originál dpf, nový egr wahler, nová spojka s dvouhmotou sachs, nové gufero za dvouhmotou (doufám že to nebude tento problém prý stačí o stupeň pootočit a problém je na světě ale myslím si že jsem ho tam dal správně) repasované vstřiky firmou autonorma, regulátor na čerpadle vzitý z pojizdného auta taktéž komplet rail, nové žhaviče. Nejhorší jsou ranní starty bez ohledu na to jaká je venku teplota motor pomalu ani neudrží otáčky a zdehne, je potřeba cca 10s držet na 1500 otáčkách tak kouří jak lokomotiva a pak ok. Při jízdě si auto občas škubne při lehké noze na plynu a když tomu šlápnu tak se rozvibruje cele auto bez ohledu na otáčkách a rychlosti. Při výměně spojky jsem si všimnul ze je menší vůle na hřídeli na převodovce, ale netuším zda to muže mít souvislost, poloosy vůle nemají. Jedíný co mě v poslední řade napadá udělat předčasně rozvody a hydroštely. Zajímal by mě váš názor a nějakou radu po čem se ještě podívat. Předem děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...