Zdravím vás pánové zase je tu téma škubaní motoru. No už si fakt nějak nevím rady :D Jedná se o škoda superb II 103kw kod motoru cffb. V první řadě chci říct ze je tam dane hybridní turbo z cfgb soft upraven na 1.7 baru (sedí tam jen potřeba dát hadičky z cfgb) turbo má najeto cca 30tis, dále nove originál dpf, nový egr wahler, nová spojka s dvouhmotou sachs, nové gufero za dvouhmotou (doufám že to nebude tento problém prý stačí o stupeň pootočit a problém je na světě ale myslím si že jsem ho tam dal správně) repasované vstřiky firmou autonorma, regulátor na čerpadle vzitý z pojizdného auta taktéž komplet rail, nové žhaviče. Nejhorší jsou ranní starty bez ohledu na to jaká je venku teplota motor pomalu ani neudrží otáčky a zdehne, je potřeba cca 10s držet na 1500 otáčkách tak kouří jak lokomotiva a pak ok. Při jízdě si auto občas škubne při lehké noze na plynu a když tomu šlápnu tak se rozvibruje cele auto bez ohledu na otáčkách a rychlosti. Při výměně spojky jsem si všimnul ze je menší vůle na hřídeli na převodovce, ale netuším zda to muže mít souvislost, poloosy vůle nemají. Jedíný co mě v poslední řade napadá udělat předčasně rozvody a hydroštely. Zajímal by mě váš názor a nějakou radu po čem se ještě podívat. Předem děkuji za odpovědi.