Přejít na obsah

Jiri204

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jiri204

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. V zime jezdim hodne po sterkovanych silnicich a za zimu nejmin 3x mam kaminek v kole. Dostane se zezadu mezi ochranny kryt a kotouc a dela sileny rambajs. Je to az neuveritelne, jak hlasitou zvukovou kulisu dokaze vytvorit. Jsem uz z toho dost namichnuty. Nekdy totiz nechce vypadnout sam a musim do servisu na zvedak sundat kolo a kaminek vystourat. Fakt mi to uz leze na nervy. Jestli nekdo vite jak tento nesvar vymytit dejte vedet. Uvazoval jsem o tom nejak ten kryt oriznout nebo nejak ohnout aby ty kaminky snadneji vypadavaly. Minule mi tam trcel 120 km a stale piskal, je to deprimujici, kdyz mate skoro nove auto a vsichni se za Vama otaceji, ze vam to vrze jako by melo za chvili upadnout kolo. Moc prosim o radu pokud nekdo vi jak na to.
  2. Jezdim casto po sterkovych cestach. V zime pravidelne. Uz jsem mel ten kaminek u kola nejmin petkrat. Projevi se jako odpornej vrzavej zvuk. Jako kdyz drete dratem do plechovky. Zatim jsem pokazde s tim sjel k znamemu do servisu - 5 min prace a kaminek je pryc.
  3. Asi takhle mame dva auta v rodine OII diesel 4x4 a o druhou starsi feldu ktera bezne stoji pred panelakem jako popojizdedlo a fackovaci panak. Po meste jezdime feldou, Octa jen mimomesto. Nicmene byly v zime dva tydny kdy ve meste napadlo asi 40 cm snehu a silnicari nestihali. A asi jeste dva tydny pote byla vetsina parkovist a krajnic nepuzitelnych pro predohraba. Ctyrkolka prisla na radu a nemela nejmensi problem nikde zaparkovat ani odnikud vyjet. Jeden priklad za vsechny - vezu kluka na fotbal pred halou hromady snehu neni kde stat, suverenne najizdim k chodniku kde auto se bori az po prahy do snehu, za mnou borec s citroenem C4 taky suverenne najizdi. Po par minutach ja v klidu vyjizdim a on tam zustava a hleda pomoc - bohuzel mu nemuzu pomoci protoze haldex neni vhodny na vytahovani mohl by se pritom znicit. Jiny priklad, kdyz jsme jeli po dalnici ktera znenadani zapadala snehem, vetsina predohrabu se vlekla 20 km v hodine, ja jsem uhanel 90 (mozna by to slo i vice) a auto sedelo stabilne i v situacich stridani melciho a hlubsiho snehu, obcas jsem akorat videl vodotrysky snehu od zadnich kol jak haldex a ESP vyrovnavaly. Jinak hlavni duvod pro 4x4 byl ze v zime jezdime kazdy vikend na hory a nekdy i v tydnu odskocime na vecerni lyzovani. A reknu Vam ta pohoda kdyz nemusite resit retezy - tj. lezt po ctyrech kolem kol a zmrzlymi prsty casto potme nasasovat ci sundavat neposlusne a vzdy jak na potvoru zapletene retezy. V zime je to proste jina dimenze rizeni. A ze zima v podbeskydi zacina nekdy koncem rijna a konci koncem dubna, tak mne se to vyplati. Jinak pro lidi co zijou na placatem terenu kde moc nesnezi tak 4x4 je podle mne zbytecna.
  4. Uz z toho silim, je to uz asi treti vlakno ktere konci slovy " uz jsme to tu resili" nikde jsem vsak nenasel ani jediny navod jak na to. Zajima me to originalni napojeni jako z fabriky. Uzj sem prosel snad vsechny prispevky od r. 2006 v kategorii Elektrika a Exterier. Tak mi prosim nekdo uvedte link na vlakno kde to to bylo tak rozsahle probirano. Jsem uz jsem z toho na nervy. Dvakrat jsem uz tuknul zadni naraznik pri couvani a rozhodl jsem se, ze ten parkovaci asistent chci. Mam radio stream a chtel by to na nem mit i opticky. Nevite o nekom kdo to v severomoravskem kraji nainstaluje za rozumne penize v rozumne kvalite. Servisy ktere jsem zatim obesel mi rekly bud castky kolem 15 - 20 tis. a nebo rovnou mi rekli ze to delat nebudou.
×
×
  • Vytvořit nový...