
ress
Uživatel-
Počet příspěvků
18 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení ress
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Taky mi připadlo, že 1.2 47kW jela lepé od spodu (combi). Čekám, až budu mít najeto více km (zatím 7 500 km), na druhou stranu nečekám drastickou změnu. Co je opravdu lepší je tak od 3000 ot, jen škoda uvadnutí v 5000 ot. Jediné, na co si stále nemohu zvyknout, je poměrně větší hlučnost.
-
Brzdy jsou opravdu "podivný". Přes noc vždy brzdový pedál ztvrdne na kámen a celkový průběh brzdného momentu je jako "brzdí, brzdí, sakra já to nedobrzdím". Tak jsem zvědav, kde je zakopanej pes.
-
HTP je do města je úplně v pohodě. Prakticky rozdíl je jen v lepším tahu do kopce a při naložení, 1.4 16V neumírá tak brzy. Větší rozdíl člověk pozná až po přiložení cihly na pedál a vytočení cca nad 3 500 ot.
-
-
Sorry, nepřálo počasí. Hned jak to půjde, auto projde očistou a provedu nafocení. Jinak zatím přikládám dojmy z motoru 1.4 16V 63 kW, který ale mohu porovnat jen s 1.2 HTP 47 kW. Hlučnost Po zajetí (cca 1500 km) se motor znatelně ztišil, ale i tak mi připradne např. při 3000 ot dunivější než HTP. Inu válec navíc.. Dynamika Největší změna po zajetí. Lépe táhne odspodu a rozhodně je lepší než 1.2 HTP. Cca od 3500 ot slušně táhne a téměř zmizelo i vadnutí okolo 4800 ot. Do červeného zatím netočím, zkoušel jsem max 5500ot. Spotřeba Žere, kombinace syrový motor + zima je smrtící. S velmi lehkou nohou jezdím ve městě za 7.5 - 8l, mimo město o litr méně. Rekord zatím 6l.
-
Víčko i uzávěr se zdají identické s F1. Také mi vrtá hlavou, proč F2 nemá otevírání tlačítkem ani v Elegance. Někde jsem četl, že to bylo poruchové, ale spíš to vypadá na šetření a asi i pokus o "odlišení" v rámci koncernu.
-
O víkendu ji nafotím. Jinak na léto jsou připraveny 15" ALU Antares.
-
Výsledek akce "kufr": - žádná velká změna oproti původní verzi - nárůst je hlavně do výšky - krokem zpět je plastové čalounění podběhů, koberec se neodře zato plast ano - madlo zasunuté roletky nelze úplně zaklopit, trčí nahoru a trochu zavazí ve výhledu
-
El.zasuvka v kufru je u F2 Combi pritomna (vybava Ambiente).
-
Kufr včetně kočárku snad nafotím za chvíli, zatím přidávám vyjádření k funkčnímu paketu, resp. co je součástí výbavy Ambiente. Je součástí - 2 čtecí světla vpředu, 1 vzadu (kromě 5451*) VZADU NENÍ - víko odkládací schránky spolujezdce s osvětlením (pro 5451*) SVĚTLO JEŠTĚ OVĚŘÍM Není součástí - otevřené odkládací schránky za zadními podběhy - pružná odkládací schránka, 2 sklopné háčky - odkládací kapsy ve výplních zadních dveří - výklopná odkládací schránka pod sedadlem řidiče a spolujezdce - schránka na brýle
-
To jsem D1 jen přejížděl u Brna. Po D1 jsme se pohybovali 27 a 28.12.
-
Kontroloval jsem předávací protokol a potvrzuji šedou satin.
-
Popel na mou hlavu, mate samozrejme pravdu. Jinak v technicaku je modroseda stredni metaliza.
-
-
Zítra ji nafotím, máte konkrétní přání?