Přejít na obsah

Zadní část Fabia II

Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu


35 témat v tomto fóru

    • 38 odpovědí
    • 26.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  1. Těsnění pátých dveří

    • 6 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 28.3k zobrazení
  2. Háčky do kufru

    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  3. Krytka kliky dverí

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
  4. Sedacky

    • 15 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  5. PRIMRZANIE DVERY 1 2

    • 29 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • PS teď od Tej doby co to nejede se nemůžu dostat se spotřebou pod 8.5l
    • Zdarec borci , mám oktávku po švagrové 1.6 najeto 330k  Ale už je tam druhý motor ( měněno daleko predemnou ale na něm ujeto cca 60k )  asi týden nebo dva po rozvodech sem si všimnul že auto přestalo jít přes 5000 otáček  Vždycky vím že když sem potřeboval rychle se rozjet do připojovaku tak sem mu podržel dvojku až na  6k a jelo to krásně na to co je a průměrnou spotřebu sem měl na letních pod 7l/100km Ale teď to i začalo střílet  do sání když mu dáš míň než 2000 otáček a když jedeš na plný tak to kolem 4cukne a pri 5 přestane táhnout jak když dáš nohu z plynu a na 5200 začne vynechávat jako bys trefil omezovač ( co to auto znám tak mu svítí na diagnostice čidlo teploty nasávaného vzduchu + cidlo vačky ale nejevilo se to jako problém ) máte někdo zkušenost podobnou? Motor samotný je zdravý vím že komprese má fajn , vodu nežere a olej jen tak střídmě (asi litr na 3000km)  Neví někdo co s tím? Octavia 1998 
    • ahojte chcem ozivit temu trosku o postreh a skusenost .ja mam 200000 km a myslim si ze este dalsich 200 da. ziaden problem ziadna leniva krabica .mam moznost porovnat s 1.5 ale tou86kw tam je to horsie.oproti mojej 110kw. no aj auta su ine ja mam sup III kamos golf sportsvan .oba manual .na kamosovom tie 2 valce viac citim ako na mojom aute a aj pocit mozno je to odhlucnenim neviem.mne osobne vyp 2 valcou nevadi ked chcem a zameram sa viem ze ich odpaja ked si uzivam jazdu nereagujem na to a idem si.jeden postreh by som mal a chcem sa opytat a hodit do placu. zmena uprava riadacej jednotky na otacky? da sa to? nebude to hadzat pri 1500 ale od 1600/1700? ze na 1.5 sa da dokonca kablom aj natvrdo odpojit.no zvastom o karbonizacii a pod neverim lebo ja som skusal pri 180tis auto na tlak skusku na piesty a vsetko bolo v norme dokonca cez kameru sme kukali steny na valcoch a vsetko uplne v poriedku ziana karbonizacia. tu uvidim uz na vicku na dolievanie na olej ak by bola.vela mudrich hlav tu asi je . nechcem vyp odpajat tie 2 valce ale len ma zaujima ci sa to upravit na motore a cez co to ide odys?alebo vcds vdaka 
    • Pokud jste se někdo setkal s podobným problémem nebo vás napadá co to způsobuje, tak prosím o radu.
    • Ahoj, před 2 lety jsem vyměnil vadný termostat (furt otevřenej) a přestalo to chladit, tak se tam dal čistič chladiče a to nepomohlo. Avšak se mi podařilo přehoupnout přes 90 stupňů a začalo to foukat do chlad. kap. Takže se udělalo těsnění (ale bez pořádnýho zarovnání hlavy) a vyměnil se i termostat (kterej byl furt zavřenej) a i chladič. Od tý doby nefouká nic do vody, avšak se mi tvoří tohle na stěnách chladící nádobky. Přikládám foto po vypuštění kapaliny.   Nevím jestli to neudělal ten čistič. Nebo jestli se blbě udělalo to těsnění. Ještě mě i napadly spaliny, který se tam můžou dostávat přes chladič EGR/praskla hlava/blok. Pokud to je olej, tak to ještě může bejt chladič oleje?   A možná se mi ztrácí i kapalina.. ale to nemůžu říct 100%, protože je to fakt málo, pokud se to děje a já mezitím vždy vypláchnu tu nadobku chlad. kapaliny.   Samotná kapalina se mi zdá, že nemění barvu, přikládám foto vypuštěné kapaliny.   Opravdu se jedná čistě jen o usazeniny, které se tvoří na stěnách nádržky. Tyto usazeniny jsem našel i na stěnách hadice, která vede kapalinu směrem do chladiče.   Žádná emulze nebo šlem se mi netvoří.     Struktura toho je taková mazlavá... někde je více "pevnější" a někde zas vůbec. Přikládám foto kousku té usazeniny.   Jedná se o Octavii 2 rs - BMN motor.
×
×
  • Vytvořit nový...