-
Zavada OII 2.0TDI - Emise Do dílny!
Hlášku "Emice do dílny!" mi moje OII napsala poté co si kuna pochutnala na jedné z hadiček. U nás na dílně šli na jisto, prej jsem byl letos už desátý. Bohužel nevím, která to byla, říkali něco o podtlaku. Prej stojí pár peněz. OII 1.9 TDI
-
Špatný start motoru 1.9 TDI
Trápil jsem se s podobným problémem od jara do podzimu. Měření kapacity baterie, nový filtr, nový ventil u filtru, přenastavený předstřik a nic. Pak bez varování klekla baterka, dal jsem novou (74 Ah) a od té doby je klid. O1 startuje na drc. O1 66kW, 2000 210 000 km
-
Rýchle opotrebenie pneu O II
Zničená vnitřní strana pneu ukazuje na špatnou geometrii (po nárazu, havárii), kombinaci podhuštěné pneu a zatíženého auta špatná pneu - protektor (snad ne) nebo špatný styl jízdy. Když vyjdeme z předpokladu, že auto nebylo bouráno, geometrie je OK a ten, kdo si koupí OII, si nekupuje pneu ze supermarketu, pak to autem asi nebude. I opravdu kvalitní pneu se dají zničit za 10 000 km stylem jízdy. Mám OII, 1.9 77kw, 40 000 km a do výměny pneu ještě daleko (na letních mám 25 000 km)
-
Zvuk turba na volnoběh
Kolik taková "sranda" stojí. Nové nebo repasované? Na koho se doporučujete obrátit s výměnou? (Škoda servis jsem už zavrhl) po "dobrých" zkušenostech ... Díky za odpověď
-
Zvuk turba na volnoběh
Ahoj, už nějaký čas je z mé O1 slyšet typický zvuk turba i na volnoběh. zvuk se ozve hned po startu motoru a po přidání plynu se ztratí. Od 1800 otáček je už zase slyšet (ale to je už normální). Když otáčky klesnou zpátky na volnoběh, pískání turba se zase objeví. Auto táhne normálně, jen se mi zdá celkově hlučnější. V sání olej není a olej není nutno mezi servisem dolévat. O1 1,9 TDI, 66kW, AGR, rok 2000, 212 000 km. Co s tím? Je někdo na Plzeňsku, kdo by schopen se na mou O1 podívat a případně ji opravit? Díky
-
Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu
Originál musí být značky Pierburg.
-
Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu
k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...) 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč) více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká. Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km,
Adriano
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva