-
Upadlá část chladiče.
No zřejmě je to opravdu z toho většího chladiče, je to dlouhé jako on a když jsem ho zespodu ohmatával, tak se mi zdálo, že to bude vylomené ze spodního nosného U profilu. Podle ohmatu to vypadá, že by to nemělo mít žádný kontakt s chladící kapalinou a že to je prostě jen lištička zvyšující z vnějšku plochu chladiče. Tj. věřím, že to nebude mít žádný výrazný negativní dopad.
-
Upadlá část chladiče.
Zdravím, tak mi upadla jedna lištička zřejmě zespodu chladiče, jen nevím kterého. Našel jsem ji vevnitř předního nárazníku. Přiloženy jsou fotky a kód té části z nálepky na ní je 1J0 820 411D. Tento díl jsem nikde v ceníku ani autokelly ani skoda-dily nenašel. Mám 1.9TDi 81Kw climtronic (automatická klima). Nevíte jak moc je to kritický, v co to může eskalovat (chci jet v létě na Korsiku autem a nerad bych tam něco dával opravit) a kde to jde případně koupit? Zatím tam nic neteče ani jiný problémy jsem nezaregistroval. Díky M
-
Upadla část chladiče.
Zdravím, tak mi upadla jedna lištička zřejmě zespodu chladiče, jen nevím kterého. Našel jsem ji vevnitř předního nárazníku. Přiloženy jsou fotky a kód té části z nálepky na ní je 1J0 820 411D. Tento díl jsem nikde v ceníku ani autokelly ani skoda-dily nenašel. Mám 1.9TDi 81Kw climtronic (automatická klima). Nevíte jak moc je to kritický, v co to může eskalovat (chci jet v létě na Korsiku autem a nerad bych tam něco dával opravit) a kde to jde případně koupit? Zatím tam nic neteče ani jiný problémy jsem nezaregistroval.
-
Váha vzduchu
Chlapy a než mě přijde objednaná váha, mám jezdit s odpojenou nebo připojenou? S odpojenou (konektor) to jede líp, ale nevím zda tím něco nekazím.
-
Váha vzduchu
Dík, ještě dotaz. Mohlo by to být nějak ucpaným filtrem? Má cenu tu váhu nějak čistit? Nebo radši rovnou vyměnit.
-
Váha vzduchu
Nemohl by to být ucpaný filtr? Ovšem byl měněný tak před 4000km. Nebo nějaká klapka?
-
Váha vzduchu
Ahoj, dal jsem do zipu ty logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly.
-
Váha vzduchu
Ahoj, dal jsem do zipu ty logy (viz. úvodní text). Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly.
-
Váha vzduchu
Ahoj, dal jsem do zipu ty logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly.
-
Váha vzduchu
Ahoj všem, přikládám grafy 3,8,11 kanálu mého motoru 1.9TDi 81kW (poslední část grafu = do mírného kopce zhruba od 1600 ot., plný plyn). Dneska mi začala blbnout a ve chvíli kdy očekávám nárůst výkonu, při sešlápnutí plynu na doraz (cca okolo 1600 otáček), naopak přijde i do pedálu cítitelné přidušení. Ve výpisu chyb motoru byly dvě chyby (občas jedna občas druhá - viz. obrázky, které se po smazání opakovaly. Konektor váhy jsem prohlídl, vytáhl a dal zpět a vypadal ok. Chtěl bych vědět zda ji rovnou vyměnit nebo se podívat ještě na něco jiného, např. vzduchový filtr, hadičky, ... Dík moc za reakce. PS: Před 3 dny jsem si čistil kastlík pod stěrači (u řídící jednotky) od listí a bordelu. Mohlo se stát něco tam? Dají se např. nějak proměřit kontakty na konektoru zda tam třeba už od řídící jednotky není zkrat? Přikládám ty *.csv logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. logy.zip
-
Ztáta klíčku
Ahoj, začíná to vypadat že jsem někde ztratil klíček od auta. Mám ještě náhradní ale asi bych to chtěl nějak řešet protože nevím zda mi nevypadl někde u auta kde ho někdo sebral a ví jaké mám auto. Mám dálkový centrál s alarmem na klíček jak to půjde udělat???? Udělají to v autorizovaném servise???? Budu muset měnit vložku zámku nebo jen přeprogramují imobilizér, když nebudu chtít aby ten starý klíček fungoval??? Dík za odpovědi M
-
jak vytáhnout pin z iso konektoru rádia???
tak konečně . zajímal by mě materiál těchto konektorů, nechápu jak takový plíšek mohl odolávat takové hrubé síle tak dlouho. ten kdo to tak vymyslel včetně materiálu by zasloužil velkooooooooooooooou pochvalu a nebo s rozběhem nakopat do prrrrrrrrrrr.
-
jak vytáhnout pin z iso konektoru rádia???
Už u toho zuřím, vytáhl jsem tu žlutou zarážku a stejně to nejde ven?????????????? jak na to?????????????? Please help me?????????? foto??????????????Dííííííííík
- Schema pojistek
-
Schema pojistek
Ahoj, nejede mi zapalovač, jak jsem se dočetl tak to možná bude zamáčklou děckou pojistkou, hned jak budu moci zkusím. Zkoušel jsem se dívat zda náhodou není spálená nějaká pojistka a nejsu si jistý zda jsem jednu 30A vrátil na správné místo (nepozornost ) proto bych to rád zkontroloval a taky bych rád věděl kde má co být. Auto mám dovezené z německa a myslím, že k tomu nemám nic v čem by to bylo napsané, natož česky nebo anglicky. Může mi někdo poslat schéma zapojení pojistek, nebo alespoň fotku a co na které pozici je? Mám O1 1.9TDi SLX, r.v. 2000. V případě že by někde nějaká pojistka chyběla, bylo by to signalizováno?
MikiKo
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva