-
Vyvracena kola
U zadní nápravy nastavíš kulové, na geometrii ti sice můžou zjistit hodnoty mimo, ale to je tak vše, co se dá dělat. Pokud do tebe nikdo nevrazil, bude to nejspíš v pořádku.
-
Konecne SNIH!!!
To je vidět, že jsi ještě nic nezažil. Viděl jsem borce se stejným autem jako ty, na střeše čepice sněhu. Při jízdě z kopce mu to sjelo na přední sklo. Stěrače si s tím rozhodně neporadily - musel zastavit a očistit si sklo ručně. Ale klidně si nečisti sklo, to je tvoje věc. Mě to za tu drobnou námahu navíc stojí. Ono i takové leknutí a k tomu když vůbec nevidíš chvíli před sebe může mít kritické následky.
-
Poraďte s výběrem navigace
Všechno je jen otázka kvality map. Tudíž i navigace do jednosměrek je daná kvalitou podkladů. Koupil jsem Nuvi 350 Deluxe náhradou za 300, které nebylo skladem a nabídli mi ji za stejnou cenu, tj. něco přes 10 tis. Má to oproti modelu 300 větší integrovanou flashku 2 GB, takže se dovnitř vejde jak mapa Czech Topo v.1, tak i poslední čerstvá verze 9 City Navigatoru NT+, která umí i východní Evropu. Slot na SD kartu je samozřejmě i přesto k dispozici. Původně jsem chtěl brát základní verzi Nuvi s tím, že Evropu "nějak" dodám. Ale nejde to, musí se koupit a pak už se to finančně nevyplácí. Dále nedávno vydaná aktualizace firmware řeší mimo jiné kritizovanou pomalou reakci na sjetí z cesty a následný přepočet. Co se týká kvality mapy pro ČR, tak aktuálně dodávaná Czech Topo je na tom určitě o něco málo lépe než mapa u Mio 710. City Navigator vychází z map Tele Atlas, které jsou na východ od nás poněkud slabší. Ale třeba se zase od poslední verze o krůček zlepšili. Zatím jsem to ale neměl možnost mimo republiku zkoušet. Jen bych dodal, že Czech Topo se zřejmě dodává pouze v akci do konce roku, a pak se asi vrátí k původnímu Atlas ČR 10R, který je starší, ale z pohledu silniční navigace je zhruba ve stejném rozsahu jako u topografické verze. ---------- K původní otázce - TMC RDS dokáží IMHO přijímat všechny Nuvi řady 3xx, ale ke všem je nutno dokoupit anténu pro TMC-RDS !!! Rozdíly jsou podle mě hlavně v tomto: Nuvi 300 - 512 MB interní flash Nuvi 310 - + bluetooth handsfree --------- Nuvi 350 - 2 GB interní flash, funkce text-to-speech Nuvi 360 - + bluetooth handsfree
-
Navigace
Koupil jsem teď Garmin Nuvi 350 za 10,5 kolíků s topografickou mapou ČR a kompletní evropskou mapou City Navigator NT+ verze 9, která už konečně obsahuje i mapy východní Evropy. Co se týká map, tak už tady myslím padlo, že kradené mapy nejde do jednoúčelových navigací dostat, narozdíl od PDA.
-
Diagnosticka zasuvka - umisteni
Akorát opatrně, ať ti neutrhnou západku té schránky jako mně. Ono je to sice pružné, ale nevydrží všechno.
- Tlumiče / Výměna tlumičů
- Ložisko předního kola
-
Svítí kontrolka EPC
Zrovna dnes jsem po nějaké době řešil uvedený problém a pro zajímavost jsem ten vypínač rozmontoval. Přestože mechanismus dvojitého spínače je poměrně důmyslný, je tam IMHO jistý konstrukční nedostatek. V mezipoloze (ve chvíli, kdy je pedál téměř puštěný nebo lehce namáčknutý) mají výkonové kontakty poměrně velkou vůli a jiskří. O čemž svědčí fakt, že kontakt byl úplně vypálený a plast kolem natavený. Z hlediska mechaniky byl spínač zcela v pořádku a po očištění kontaktů funguje dál. Bohužel to neřeší příčinu, se kterou se holt musíme smířit. Mám starý typ spínače používaný do 7/2001 a uvedený problém byl možná jedním z důvodů, proč došlo ke změně.
Kovis
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva