Přejít na obsah

Kovis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kovis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Kovis

    Vyvracena kola

    U zadní nápravy nastavíš kulové, na geometrii ti sice můžou zjistit hodnoty mimo, ale to je tak vše, co se dá dělat. Pokud do tebe nikdo nevrazil, bude to nejspíš v pořádku.
  2. Kovis

    Konecne SNIH!!!

    To je vidět, že jsi ještě nic nezažil. Viděl jsem borce se stejným autem jako ty, na střeše čepice sněhu. Při jízdě z kopce mu to sjelo na přední sklo. Stěrače si s tím rozhodně neporadily - musel zastavit a očistit si sklo ručně. Ale klidně si nečisti sklo, to je tvoje věc. Mě to za tu drobnou námahu navíc stojí. Ono i takové leknutí a k tomu když vůbec nevidíš chvíli před sebe může mít kritické následky.
  3. Všechno je jen otázka kvality map. Tudíž i navigace do jednosměrek je daná kvalitou podkladů. Koupil jsem Nuvi 350 Deluxe náhradou za 300, které nebylo skladem a nabídli mi ji za stejnou cenu, tj. něco přes 10 tis. Má to oproti modelu 300 větší integrovanou flashku 2 GB, takže se dovnitř vejde jak mapa Czech Topo v.1, tak i poslední čerstvá verze 9 City Navigatoru NT+, která umí i východní Evropu. Slot na SD kartu je samozřejmě i přesto k dispozici. Původně jsem chtěl brát základní verzi Nuvi s tím, že Evropu "nějak" dodám. Ale nejde to, musí se koupit a pak už se to finančně nevyplácí. Dále nedávno vydaná aktualizace firmware řeší mimo jiné kritizovanou pomalou reakci na sjetí z cesty a následný přepočet. Co se týká kvality mapy pro ČR, tak aktuálně dodávaná Czech Topo je na tom určitě o něco málo lépe než mapa u Mio 710. City Navigator vychází z map Tele Atlas, které jsou na východ od nás poněkud slabší. Ale třeba se zase od poslední verze o krůček zlepšili. Zatím jsem to ale neměl možnost mimo republiku zkoušet. Jen bych dodal, že Czech Topo se zřejmě dodává pouze v akci do konce roku, a pak se asi vrátí k původnímu Atlas ČR 10R, který je starší, ale z pohledu silniční navigace je zhruba ve stejném rozsahu jako u topografické verze. ---------- K původní otázce - TMC RDS dokáží IMHO přijímat všechny Nuvi řady 3xx, ale ke všem je nutno dokoupit anténu pro TMC-RDS !!! Rozdíly jsou podle mě hlavně v tomto: Nuvi 300 - 512 MB interní flash Nuvi 310 - + bluetooth handsfree --------- Nuvi 350 - 2 GB interní flash, funkce text-to-speech Nuvi 360 - + bluetooth handsfree
  4. Koupil jsem teď Garmin Nuvi 350 za 10,5 kolíků s topografickou mapou ČR a kompletní evropskou mapou City Navigator NT+ verze 9, která už konečně obsahuje i mapy východní Evropy. Co se týká map, tak už tady myslím padlo, že kradené mapy nejde do jednoúčelových navigací dostat, narozdíl od PDA.
  5. Akorát opatrně, ať ti neutrhnou západku té schránky jako mně. Ono je to sice pružné, ale nevydrží všechno.
  6. Já jsem dneska měnil silentbloky (najeto 113 tisíc) a bylo mi řečeno, že se mám pomalu připravit na tlumiče, přibližně přespříští prohlídku (tj. 135 tisíc). Ale není to prý ještě akutní.
  7. Nemám tu teď fakturu a navíc jsem dělal i přední brzdy, ale tuším, že materiál byl kolem 1350,- a práce cca 400,- ve značkovém servisu plus DPH k tomu.
  8. Zrovna dnes jsem po nějaké době řešil uvedený problém a pro zajímavost jsem ten vypínač rozmontoval. Přestože mechanismus dvojitého spínače je poměrně důmyslný, je tam IMHO jistý konstrukční nedostatek. V mezipoloze (ve chvíli, kdy je pedál téměř puštěný nebo lehce namáčknutý) mají výkonové kontakty poměrně velkou vůli a jiskří. O čemž svědčí fakt, že kontakt byl úplně vypálený a plast kolem natavený. Z hlediska mechaniky byl spínač zcela v pořádku a po očištění kontaktů funguje dál. Bohužel to neřeší příčinu, se kterou se holt musíme smířit. Mám starý typ spínače používaný do 7/2001 a uvedený problém byl možná jedním z důvodů, proč došlo ke změně.
×
×
  • Vytvořit nový...