Přejít na obsah

cibi4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

761 zobrazení profilu

Oznámení cibi4

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ok som rád že je to vyriešené, viete aké to boli piny? Ten otrasovy už bol aj mne.
  2. Tak napíšte postup čo robíte vy a ktorý krok vám nefunguje, pretože v návode je to jasné písané.
  3. Ahoj. Mám montovaný alarm magic 881 a podľa návodu viem že si môžeš nastaviť dĺžku uzamykacieh impulsu . Myslím si že máš teraz dlhý uzamykacieh impulz. Nastav ho na Max 1sec a nebude zamykať. Je to pretože že si ho zamykas ako keby si ho zamykal klucikom od auta. Skús a uvidíš. Andrew
  4. Ahoj profesional, som rad ze si sa pripojil do diskusie, podla toho co som cital vyzera ze mas dost skusenosti. Ak by si mi vedel poradil, bol by som velmi rad. Mne nacuka ani volantom ani do pedalu, skusim to presne popisat. Pri brzdeni citit cukanie auta a to brzdenim, je tazke to definovat, tak to skusim popisat ako by sa to dalo napodobnit. Popis problemu: pri dobrzdovani mi cuka s auto ale V SMERE JAZDY, cim pomalsie tim citelnejsie, necuka volant ani pedal, iba zotrvacnostou citit, ze nebrzdia brzdy pravidelne. Ako by sa to dalo napodobnit: prerusovany dotlacanim pedalu brzdy, alebo ako keby som brzil na zvlnenej vozovke. Nikto nevie mi dat presnu odpoved, menili mi toho uz dost, kotuce aj dvakrat a stale to iste, moj typ je zvlnene kotuce vzadu, pripadne zle naboje v zadu, inac by mi triaslo volant? No nie?
  5. Zdravim vas pani, tak citam vase tema a takuto diskusiu uz hladam dost dlho. Mam rovnaky problem, len mi netrasie volant. Mam OI 1,9 TDI 81kW, auto mam 2 roky. Brzdy kotucove, v predu v zadu Prvy krat som menil iba kotuce a oblozenie pretoce uz boli zjazdene, po 10 000 - 15000 km, mi zacalo robit to ze mi cukalo auto pri brzdeni, citelnejsie sa to prejavuje pri dobrzdovani 10 km/h. Pozor netrase mi volant, len cuka v smer jazdy( ako keby som pravidelne povoloval brzdovy pedal). Pedal je ok, necuka. Znami v servise mi druhy krat zmeral ci su kotuce nepravidelne zjazdene a zistil ze su, cital som u nho nejaky clanok o chybnych nabojoch na octaviach, tak som sa rozhodol vymenit vsetky kotuce v zadu mam tiez kotuce, oblozenie, naboje silenbloky loziska, este aj abs senzory som musel menit, pretoze boli dost daleko od prstenca naboja. Kupil som nove a zbrusil som ich. Bolo vsetko ok, cena cca 700€. Zase som najazdil par tisic km a opat to iste. ci je auto tazsie (viac ludi) tym to viac citit. Vedeli by ste mi prosim niekto poradit? Dakujem pekne
  6. Dobry den pani, rad by som sa pripojil ku vasej diskusii. Kupil som davnejisie alarm dvojcestny Omega K-9 Eclipse, mozem vsetkych ubezpecit ze alarm namontovat do Octavie I nie je problem. Ja som menil stary nefunkcny alarm za tento, tz. len prekablovat, pripadne nieco dorobit. Montaz tohoto dvojcestneho alarmu s demontazou stareho mi trvala cca 3-4 hodiny. Ale k veci, mam prosbu potreboval by som chemu, pripadne inforaciu o zapojeni dverovych kontaktov. Mam ten problem ze pri zatvarani auta mi blika na DO nedovrete dvere. Mam konfortu, z ktorej som pouzil vystup na stropne svetlo ako signal z dveri. Rad by som to dal do poriadku, som elektrikar, ale nechce sa mi robit kabel z kazdeho zamku. Vedel by mi niekto poradit, kde by som vedel najist vyvody vsetkych spinacov dveri. Vopred dakujem za radu.
  7. Dik za vysletlenie, len si mylim ze sa to nemeria tak jednoducho. Chcem sa teda teba, pripadne aj ostatnych opytat, ci im stupa spotreba pri studem motore a pocas statia? Predpokladam ze urcite nie. To by ti palubny pc nezobrazoval l/100km - l/h. Ved by to nedavalo ani logiku. Nevie nahodou niekto z vas co v Octavii I snima pietok paliva a nasledne aj zohladnuje spotrebu?
  8. A aby som sa vratil spat k prispevku. Neviem ci som sa spravne vyjadril, mne na palubnom pc stupa priemerna spotreba pri stojacom aute o cca 0,1 L za cca 10 sekund, to znamena, ze som stal na semafore 1 minutu, stupla mi spotreba o 0,6L, co si myslim ze nieje normalne. Pritom okamzita spotreba na volnobehu je 0,6L Diky
  9. OK sorry je mi to luto, ospravedlnujem sa. Znamena to ze ak davam odpoved cez "odpovedz" ma vzdy vymazat text z predchazajuceho prispevku? Tak ako teraz? Pripadne mozete mi poslat postup sposobu na odpovede. Clenom som uz dlsie a dostal som upozornenie prvy raz, pritom odpovedam vzdy rovnako. Dakujem
  10. Zdravim, ja som pisal ze mne stupa spotreba pri studenom motore a to ked stojim cca 3 min, vystupa mi priemerna spotreba o 3 litre a pritom okazita spotreba je 0,6L. Chcel by som vediet ze ci sa s tymto nikto nestretol. Dik
  11. Zdravim vsetkych amaterov a profesionalov. Mam taku prosbu. Mam octavku I rv. 2001 TDI 81kW. Pri studenom motore a volnobeznych otackach mi stupa priemerna spotreba na palubnom pc za 3 min o cca 2,5l a auto stoji! pri teplom motore stupa tiez spotreba ale velmi mierne 10 min 0,1l. Pozor menil som motor typ ASV ma som prasknuty blok motora. Viete mi prosim niekto poradit? Dakujem
  12. cibi4

    Huci alarm...

    Neviem ci si to uz vyriesil ale asi ano, tak pre buducnost a mozno pre niekoho ineho, kto ma takyto problem. Portman alarmi, su dost citlive na vstupy a tvoj problem bude najskor v zatecenych spinacoch dveri, respektive ti preraza kostra na niektory z kablov dveri. Pre portman, staci aby tam bola vlhkost a uz to bere ako spojenie s kostrou a tym padom otvorene dvere. Isiel si na to ale spavne, treba odpojit co sa da z alarmu a potom to postupne skusat pripajat, pri spinacokch dervi je treba v tvojom pripade odmontovat postupne kazdy spinac dveri az pokial prestane hucat. Este predpokladam ze ti to huci pri dazdi a vlhku?!
  13. cibi4

    Spatne zrcatka

    Neviete niekto, ci maju spetaky, riadiacu jednotku? pripadne, neviete v ktorej polohe maju ist spetaky naraz?
  14. cibi4

    Spatne zrcatka

    Zdravim vsetkych auto-elektrikarov. Videl som ze sa tu rozobera, vsetko mozne a hlavne to co nam nefunguje, tak by som sa vas chcel opytat, ci nema niekto skusenost s takymto problemom: Nastavenie spatnych zrkadiel na Octavii I funguje opacne, alebo z polovicky. Prepnem prepinac do polohy L a nastavuje sa mi pravy spatak, dam do polohy P a nastavuju sa obidva (pripadne ani jeden, co je horsie). Vypinac, som uz skusal aj novy a bez zmeny. Poradit mi niekto? Dakujem Andrej
×
×
  • Vytvořit nový...