kamilk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli kamilk

  • Hodnost
    Nováček
  1. Ahoj, pozoruji, že u kol, která by měla být vyvážená (provedeno v různých servisech) se projevuje vibrace okolo 120-130 km/h. Může být s koly něco, co se neprojeví při vyvažování kol na stroji?
  2. najeto cca 100 tis. km. Loni pumpa měněna. Před cca 3 týdny to začalo pískat znovu.
  3. Tohle mi dělá už minimálně rok. Diskutoval jsem to i se servisem a nenašli chybu, čili to neřeším a jezdím. V zimě jsem zatím nastartoval vždy.
  4. No po pravdě vlastně nevím, co přesně měnili - prý rozvody. Více nevím. Mizérie to teda je. Tuším, že je to spíše přesavovačem vačky. Jinak dnes opět problém se startováním. Maxidot nemám, ale na palubce chvíli zůstaly svítit kontrolky ABS a ESP. Pak to hned zmizlo. Dnes start na 3.pokus. Přes týden to odvezu do servisu. Při té příležitosti se jich poptám, co mi měnili.
  5. V posledním měsíci se mi již po 3-tí stalo, že jsem nemohl nastartovat. - startér normálně točí - motor na cca 1/2 s naskočí a hned chcípne - včera a dnes to naskočilo až na 3-tí pokus, předtím až na 5.pokus - na palubce žádná chyba nesvítí Před cca 6 tis.km mi měnili rozvody, protože chrastily cca 50 % startů. Po výměně chrastí ve 25 % startů. Prý to je normální. Záruka skončila minul měsíc :-(. Najeto je cca 65 tis.km. Máte někdo podobnou zkušenost?
  6. Do dneška jsem to nechal bez opravy (cca 3 měsíce) a dělal jsem si statistiku studených startů: 45 % startů rachotí :-). Už jsem objednaný na opětovnou kontrolu. Zajímavé je, že teď poslední týden, co začalo být kolem 0°C rachocení ustalo. Může to být ale i náhoda.
  7. Jo je to 1,4 TSI, Najeto mám necelých 60 tis.km. Ten "vadný" přestavovač vačkového hřídele má na starosti co? Moc nejsem do aut, spíše do kol.
  8. Ahoj, tak mám po záruční výměně rozvodů a napínáku (tedy alespoň dle trvzení servisu) a po týdnu ježdění (cca 3 kratší cesty) se mi rachot po startu začal ozývat zase. Volal jsem do servisu a řekli mi, že už to Škodovka přestala brát jako závadu. Že prý chvíli trvá, než se napínak napne (tomu i rozumím) a že tedy rachocení po startu je běžný jev (tomu rozumět nechci, po koupi to prostě 2,5 roku nedělalo). Dá se nějak poznat, že mi to skutečně vyměnili? Zdá se mi, jako kdyby na levé straně motoru bylo nové těsnění.... Kamil.
  9. Takže se asi taky zařazuju k lidem s problémy s řetězem. Po nastartování cca 2-5 s rachot z motoru, pak klid. Dělalo to tak týden, objednal jsem se do servisu a jako naschvál to přestalo dělat. V den odvozu do servisu to opět rachotilo. Nechali si to tam 2 dny, ale u nich se závada neprojevila. Čili mi to vrátili bez opravy. Prý s tím mám zase přijet až to bude dělat pravidelně. Záruku mám ještě 1,5 roku. Najeto 41 tis.km. Tak uvidím jak se to bude dále vyvíjet. Jo a dali mi nějaký papír vytištěný z Elsy, že by ty zvuky mohly být způsobeny tím, že při některých startech je motor v režimu rychlejšího ohřevu katalyzátoru a tam rý taky nějaké praskání jde slyšet. Srandisti. Ale připisuju to tomu, že ten zvuk ve skutečnosti neslyšeli a hledali co by to mohlo být. Jinak je to celkem slušný orig.servis.
  10. Ahoj, ted v tech mrazech se mi pokazde po nastartovani motoru stava, ze po nejakou dobu (cca 2-3 minuty) motor v nizsich otackach (1400 - 1800) cuka. Dela to pri vsech zarazenych rychlostech. Predtim nikdy zadny problem. Kdyz se to dostane do vyssich otacek nebo je uz motor teplejsi, tak to nedela. Cim to muze byt? Benzin jsem bral naposledy u Tesca, ale tam beru bezne.
  11. Mam 1 rok starou 1,4 TSi a zacalo mi to divne vrcet kdyz stojim s neutralem. Zvuk jde odnekud zpod zadnich sedadel. Kdyz pridam plyn, vrceni zmizne. Nevite nekdo co to je? Jinak nepozoruje problem. Kamil.
  12. Zdravim, chystam se kupovat O II Tour a ted v Polsku davaji LPG zadarmo (domontovavano primo pred prodejem auta). Je to nejaky system od Landi Renzo. Nemate s tim nekdo zkusenost? Pripadne kdo to montuje pobliz Ostravy (pro pripadny servis). Uvadeji, ze by mela byt zachovana zaruka. Taky sleva 3 % (rozdil DPH) je lakava. Diky.
  13. Akorat je divne, ze pri studenem motoru to necvaka. Taky je divne, ze kdyz po jizde vypnu motor a pak jen otocim klickem do prvni polohy, tak to dela ten rachot taky, aniz by byl nastartovany motor. To je taky normalni?
  14. Uz delsi dobu se mi stavalo to, ze po zahrati motoru zacalo neco v motorovem prostoru cvakat (slyset to bylo hlavne pri neutralu, napr. na krizovatce). Kdyz uz se to stane, tak jak vypnu zapalovani, jeste to cvaka tak 6 sec a pak to prestane. Jinak nic zvlastniho nepozoruju (mozna jen, ze zacal motor vice kourit, ale to muze byt jen subjektivni dojem) . Ted jsem se uz nastval a koukl jsem co to dela a zjistil jsem, ze cvaka jakysi ventil pred ridicem viz. foto. Vedou do nej 3 hadiciky a dratky. Co to je zac? Predtim mi to 100 % nedelalo. Mam O1, 1,9 TDi, 66 kW. Diky.
  15. No prave, ze blinkr zapnuty nebyl, to byla hned druha vec, ktera me napadla.