Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

kamilk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 Neutrální

O uživateli kamilk

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

316 zobrazení profilu
  1. kamilk

    Přeskočené rozvody / řetěz + napínák

    AS1 je UNICAR
  2. kamilk

    Přeskočené rozvody / řetěz + napínák

    možná to někoho bude zajímat - na 1 neautorizovaný servis a 5 autoriz. servisů jsem odeslal následující dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím napsat cenovou nabídku na výměnu rozvodů (včetně přestavovače vačkové hřídele, napínáku řetězu...) na Škodu OII, r.v.2010, motor 1,4 TSI CAXA? Některé servisy se následně ještě ozvaly s dotazem na VIN. Výsledek je tento: Neautorizovaný servis (nicméně žádná garážovka) - práce cca 3 600, rozvodová sada (včetně napínáku) 4 500, přestavovač vačk.hřídele 11 200 = 19 300 Kč AS1 - rozvodová sada 5 400 (včetně stavěcí jednotky pro vačkovou hřídel), práce 2 500 = 7 900 Kč AS2 - cca 12 000 Kč (včetně práce, bez rozpisu toho, co sada obsahuje) - doporučena i výměna oleje AS3 - rozvodová sada 6 000, napínák 1 100, přestavovač vačk.hřídele 14 500, práce 4 500 = 26 100 Kč AS4 -Výměna rozvodové sady včetně řetězu pro pohon olejového čerpadla a nového motorového oleje longlife s filtrem cca 19 570,-Kč. Po započtení slev z Šekové knížky Škoda cca 17 620,-Kč. AS5 - materiál (neuvedeno co obsahuje) 10 200, práce 3 000 = 13 200 Kč Zajímavé, jakých cenových rozdílů byly schopny servisy dosáhnout... Zjevně se vyplatí si před jakoukoliv trošku větší opravou nechat vypracovat cenovou nabídku. Pro zajímavost posílám rozpis materiálu, který poslal ten AS1 (bez dotazu na VIN).
  3. kamilk

    Přeskočené rozvody / řetěz + napínák

    no zkusím tedy poptat autorizáky v okolí, kolik by si za výměnu (včetně sady) účtovali - počítám, že dostanu kupu srandovních cenových nabídek. Je někdo osvědčený z OV, který by byl případně ochoten mi to udělat?
  4. kamilk

    Přeskočené rozvody / řetěz + napínák

    A k čemu je v tom obchodě tento díl, když je o hodně levněji k dostání v té sadě? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c109088g-staveci-jednotka-vackove-hridele-skoda-29411.html Ptám se, protože výměnu kompletu zvažuju, tak ať mi v servisu nenutí nějakou blbost, když by to nebylo potřeba.
  5. kamilk

    Přeskočené rozvody / řetěz + napínák

    Pawouk, ta sada na výměnu rozvodů za cca 5600 Kč je vše, co potřebuju? V cca 40 tis. km (někdy kolem roku 2012) mi měnili v autorizáku rozvody, přičemž chrastění ale nepřestalo a konstatovali, že to může být ještě způsobeno přestavovačem vačkové hřídele. Nicméně cena za výměnu toho hebla byla cca 16 tis. Kč (jen samotný díl měl tuším stát kolem 12 tis. Kč). Tak jsem teď zmaten, zda je to stejná komponenta, která je již v ceně té sady nebo se jedná o něco jiného?
  6. Ahoj, pozoruji, že u kol, která by měla být vyvážená (provedeno v různých servisech) se projevuje vibrace okolo 120-130 km/h. Může být s koly něco, co se neprojeví při vyvažování kol na stroji?
  7. kamilk

    piskani na volnobeh 1,4 tsi

    najeto cca 100 tis. km. Loni pumpa měněna. Před cca 3 týdny to začalo pískat znovu.
  8. kamilk

    Battery low

    Tohle mi dělá už minimálně rok. Diskutoval jsem to i se servisem a nenašli chybu, čili to neřeším a jezdím. V zimě jsem zatím nastartoval vždy.
  9. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    No po pravdě vlastně nevím, co přesně měnili - prý rozvody. Více nevím. Mizérie to teda je. Tuším, že je to spíše přesavovačem vačky. Jinak dnes opět problém se startováním. Maxidot nemám, ale na palubce chvíli zůstaly svítit kontrolky ABS a ESP. Pak to hned zmizlo. Dnes start na 3.pokus. Přes týden to odvezu do servisu. Při té příležitosti se jich poptám, co mi měnili.
  10. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    V posledním měsíci se mi již po 3-tí stalo, že jsem nemohl nastartovat. - startér normálně točí - motor na cca 1/2 s naskočí a hned chcípne - včera a dnes to naskočilo až na 3-tí pokus, předtím až na 5.pokus - na palubce žádná chyba nesvítí Před cca 6 tis.km mi měnili rozvody, protože chrastily cca 50 % startů. Po výměně chrastí ve 25 % startů. Prý to je normální. Záruka skončila minul měsíc :-(. Najeto je cca 65 tis.km. Máte někdo podobnou zkušenost?
  11. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    Do dneška jsem to nechal bez opravy (cca 3 měsíce) a dělal jsem si statistiku studených startů: 45 % startů rachotí :-). Už jsem objednaný na opětovnou kontrolu. Zajímavé je, že teď poslední týden, co začalo být kolem 0°C rachocení ustalo. Může to být ale i náhoda.
  12. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    Jo je to 1,4 TSI, Najeto mám necelých 60 tis.km. Ten "vadný" přestavovač vačkového hřídele má na starosti co? Moc nejsem do aut, spíše do kol.
  13. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    Ahoj, tak mám po záruční výměně rozvodů a napínáku (tedy alespoň dle trvzení servisu) a po týdnu ježdění (cca 3 kratší cesty) se mi rachot po startu začal ozývat zase. Volal jsem do servisu a řekli mi, že už to Škodovka přestala brát jako závadu. Že prý chvíli trvá, než se napínak napne (tomu i rozumím) a že tedy rachocení po startu je běžný jev (tomu rozumět nechci, po koupi to prostě 2,5 roku nedělalo). Dá se nějak poznat, že mi to skutečně vyměnili? Zdá se mi, jako kdyby na levé straně motoru bylo nové těsnění.... Kamil.
  14. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    Takže se asi taky zařazuju k lidem s problémy s řetězem. Po nastartování cca 2-5 s rachot z motoru, pak klid. Dělalo to tak týden, objednal jsem se do servisu a jako naschvál to přestalo dělat. V den odvozu do servisu to opět rachotilo. Nechali si to tam 2 dny, ale u nich se závada neprojevila. Čili mi to vrátili bez opravy. Prý s tím mám zase přijet až to bude dělat pravidelně. Záruku mám ještě 1,5 roku. Najeto 41 tis.km. Tak uvidím jak se to bude dále vyvíjet. Jo a dali mi nějaký papír vytištěný z Elsy, že by ty zvuky mohly být způsobeny tím, že při některých startech je motor v režimu rychlejšího ohřevu katalyzátoru a tam rý taky nějaké praskání jde slyšet. Srandisti. Ale připisuju to tomu, že ten zvuk ve skutečnosti neslyšeli a hledali co by to mohlo být. Jinak je to celkem slušný orig.servis.
  15. kamilk

    1.4 TSI (90 kW)

    Ahoj, ted v tech mrazech se mi pokazde po nastartovani motoru stava, ze po nejakou dobu (cca 2-3 minuty) motor v nizsich otackach (1400 - 1800) cuka. Dela to pri vsech zarazenych rychlostech. Predtim nikdy zadny problem. Kdyz se to dostane do vyssich otacek nebo je uz motor teplejsi, tak to nedela. Cim to muze byt? Benzin jsem bral naposledy u Tesca, ale tam beru bezne.
×