Podarilo se ti to nejak vyresit s tim nastavenim pres klice. Ja bohuzel neobjednal 3.klicek protoze me nenapadlo, ze se pod tim skryva personalizace, ale vypada to ze personalizace je nove ve verzi 2.0 a uklada se pod ucet v connectu v cloudu (sdileni mez vice vozy). Akorat to nejde napojit asi pres klice. Me se neukladaji ani sedadla ke klicum, coz by mely kdyz teda nemam personalizaci s 3. klickem, ale funguje to jak popisujes, zmenou uctu v infotainmentu - bohuzel po otevreni to voli ten posledni aktivni a ne podle klice
topeni lze planovat na max 3 casy, klidne i na ten stejny den, popr na cely tyden pro dany cas, ale nejde to jak pises na "jen" pracovni dny. nejjistejsi je vstat, zapnout na dalku dle pocasi (ovladacem / appkou), nasnidat se a vyrazit ;) stejne tak kdyz pak jedu z prace a je hnusne
@Aleš_BXja psal o appce, ne o systemu. Navic to o cem pises je Skoda online sluzby v aute. Skoda connect je jina sluzba, ta aplikace stoji za velky H.
Napsal jsem na infolinku, tak uvidme co a jestli vubec odpovi.
Nechci zakladat nove tema, tak polozim zde mensi dotaz, jak vam funguje ta appka SkodaConnect. Po aktualizaci se zlepsila stabilita ale pravidelne me to odhlasuje, chce to pak login/heslo a nekdy capcha a to treba i po 24h. System iOS.
Fajn, jak jsem tu nedavno psal ze to malo topi a co s tim tak ticho po pesine :)
Nechapu Skoda, proc to nedela automaticky, ze zvysi ofuk na max pri spusteni NT i teba po chvili az se ohreje okruh a po nastarotvani to muze vratit zpet na puvodni nastaveni
Tak jsem zjistil jak trochu 'vylepsit' pridavne topeni, aby bylo ve voze vice teplo. Problem je v tom, ze jednotka klimatizace zapina po spusteni NT posledni zvoleny rezim. Pokud mate rezim auto s medium ofukem (standard) tak to moc nefouka. Jezdim ted s volbou s ofukem celniho skla (tlacitko hned vedle ohrevu sedacek) - nebo staci tuto volbu nastavit pred dojezdem - coz dava trochu vice ofuku na sklo a hle jak je to poznat. 30min topeni je na kratky triko pri dnesnich teplotach :)
Neco si nastuduj o alternatorech. Cituji: “Magnetické pole rotorového a statorového vinutí alternátoru posune vektor síly odporu do příznivější oblasti zátěžové charakteristiky. Alternátor tak pracuje s nižším odporem, takže z klikové hřídele spalovacího motoru odebírá menší mechanickou energii. Dávkování paliva se elektronicky přizpůsobí sníženému výkonu pohonné jednotky a výsledkem je vyšší hospodárnost provozu. Pokud jde o emise CO2, přináší rekuperace v laboratorním emisním testu NEDC snížení o 2-4 g/km.”
Je jasne, ze zkuseny ridic co jezdi hlavou a predvida reguluje jizdu plynem a prave pro takove je rekuperace prinos co se spotreby tyce. Proto verim, ze to dokaze vratit do systemu spousta amperu. Neni zadny problem vyrobcu zmerit v realnem provozu kolik se takto da zpetne energie "zadarmo" vyzuzit a asi se to vyplati.
@Clerfayt je genius fyzik/matematik, z aktulani rychlosti, vzdalenosti a zarazeneho prevodoveho stupne spocte kdy ma pustit plyn aby docilil pozadovane rychlosti v danem miste. Mas muj obdiv.
@ClerfaytTady se nebavime o zachovani energie, ale o potrebe vuz zpomalit (z duvodu provozu) a jde o to tu energii na zpomaleni na neco uzitecneho premenit. Zamyslet by ses mel Ty.
Rekuperace je premena nadbytecne kyneticke energie na elektrickou za ucelem uspory paliva. Teorie, ze to zpomaluje a o to vic musim pridat je nesmysl, preci zpomaluji proto, ze zpomalit chci a kdyz zpomalim na pozadovanou rychlost tak pridam stejne, jako bych brzdil brzdou. Mnozstvi emisi je pak primo umerne spotrebe.
A da se nejak naprogramovat sila/rychlost vyhrevu?
@Martin Bednář indukcni ohrev? Jak by to melo fungovat, jedine ze bys mel v prdeli kus zeleza :) Leda infra, ale to nehrozi. Spise bez zatizeni se ta decka tolik nespoji s tim potahem a hreje pak mene.
Docela me, udivuje ze u vozidla za 1mio nekdo resi dobijeni nejakym bastlenim a ze to vubec resi.
Radeji poradte jak urychlit ohrev kozenych sedacek ;)
A jeste dotaz, Skoda neodpojuje 12V zasuvky po uzamceni vozidla?
Mam SIII s NT a mam AGM. Jezdim rok, hodne kratke trasy, NT v zime skoro denne, baterka no problem, napeti naprazdno 12.5V aktualne, zadnou rekuperaci neresim, at si to dobiji jak chce. Mozna dobiju 1-2x v zime nabijeckou podle situace.