Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Tragedie_v_JZD

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 450
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    8

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Tragedie_v_JZD naposledy zvítězil 20. Srpen 2018

Tragedie_v_JZD nejvíce like obsah!

Popularita

376 Výborná

O uživateli Tragedie_v_JZD

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

2 275 zobrazení profilu
  1. Tragedie_v_JZD

    Karoq a autonomie - vaše zkušenosti

    No... co na to napsat. Asi tak to, ze klub sebevrahu te vita. zadny udelator neni potreba - staci mit volant v ruce. Staci, aby byl na bolant vyvijeny slaby tlak, a system je spokojen. nicmene je krajne nebezpecne z lane asistentu delat neco vic, nez je. Je to jen tupa optika, ktera sleduje dve cary. Staci, aby byla cara spinava, na chvili koncila, a system se vypne. doufam, ze mamlasu jako ty je mezi nami minimum, a na silnicich jich jezdi miminum, a prirozenym vyberem se co nejdriv eliminuji - aniz by pri tom ohrozili nekoho dalsiho.
  2. Tragedie_v_JZD

    Zimní pneumatiky

    A proc bys tam montoval neco “lepsiho”? Nejaky hlubsi smysl takoveho pocinani? :)
  3. Tragedie_v_JZD

    Zimní pneumatiky

    Resp omluva pro 215/55 by to melo byt 94v
  4. Tragedie_v_JZD

    Zimní pneumatiky

    92w
  5. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    omlouvam se, v minulem prispevku jsem se teosku seknul. Ale uwn trosku. prichozi hovor (vyzvaneni) - digipanel: bez ohledu na aktualni rezim se zobrazi funkce mobilu, mam moznost prijmout ci odmitnout, zobrazi mi i to kdo vola - columbus: prepne se do mobilniho zobrazeni, vidim kdo vola a muzu odmitnout/prijmout po prijeti hovoru - digipanel: (tady jsem se sekl) se prepne do puvodniho rezimu, co tam byl pri prijeti hovoru (cili treba navigace, neno zobrazeni spotreby atd) - columbus: zustava v modu mobilu po polozeni hovoru: - digipanel: zustava beze zmen - columbus: zistava v modu mobilu, na puvodni mod ho musim prepnout rucne
  6. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    To je fakt divny .... tohle mi funguje uplne v pohode . Bezici hovor muzu tipnout, priichozi hovor se na columbusu i na digipanelu zobrazi a muzu ho prijmout/odeslat. pravda, mam karoqa, ale cekal bych, ze funkce bude stejna naproc skodovkou.
  7. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Divne ...
  8. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    bez ohkedu, v jakem mas rezimu digipanel, pomud je prichozi hovor, tak se ti na digipanelu zobrazi informace o tom kdo vola, a jakou chces provest akci... tocenim koleckem muzes vybrat prijmuti nebo odmitnuti hovoru (a stiskem tlacitka tuto akci pitvrdis). vyvhozi akce je “prijmout”, takze kdyz ti nekdo vola, jen das pravym koleckem prijmout.
  9. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Priznam se, ze uplne nerozumim... kdyz prijde telefon, tak ho zvednes stisknutim praveho kolecka.... bez ohledu, co mas navolene.
  10. Tragedie_v_JZD

    Škoda KAROQ

    ad odstoupeni pri prodlouzeni dodavky o mesic - kupoval jsem auto od trech ruznych delaeru, a vsichni meli ve smlouve, ze mohou prodlouzit vyrobu az o nejakych 12 tydnu, aniz by se to stalo moznym duvodem pro vypovezeni smlouvy.
  11. Tragedie_v_JZD

    Škoda KAROQ

    ... a bez sankci to vetsinou nejde. Pokud jsi slozil zalohu, tak je velmi pravdepodobne ze o ni prijdes
  12. Tragedie_v_JZD

    Škoda KAROQ

    Jake ma 1.5 problemy s rozjezdy? podminky zruseni objednavky ma kazdy dealer vlastni (ty nekupujes auto od skodovky, a tvuj obchodni vztah neni se skodovkou), takze nejlepsi bude se podivat do te hromady textu ktera doprovazi tvou smlouvu s dealerem. podminky odstoupeni od smlouvy tam budes urcite mit.
  13. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    To se ale tyka jen fotek. Ve slutecnosti ty cary clovek vubec nevnima, rusive nejsou.
  14. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    "kolik práce navíc by to dalo udělat více konfigurovatelné? téměř nic" - čas od času něco podobného slýchám, když začínámě nějaký nový projekt. prakticky vždy to znamená, že to bude ukrutnej průser, protože z "téměř nic" se stane "spousta práce". a vím o čem mluvím, v SW vývoji se těch 20 let motám :) "kolik lidí by bylo spokojených. téměř všichni" - věř mi, že cca 99% lidí co maj auto, je to naprosto jedno. tím, že chodíme na skoda-home, žijeme v trošku upravené sociální bublině, a myslíme si, že každý řeší každou ptákovinu a strašně mu záleží na tom, jestli to auto má 3 nebo 4 válce.. a nebo jestli má 70 nebo 80 kW, a nebo jestli si může nastavit otáčkoměr na digi panelu. realita v širém světě je ale úplně jiná - lidi řeší něco naproso odlišného.
  15. Tragedie_v_JZD

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    to přece není "o přístupu apple" a o tom " nedovolit něco lidem" - ale o zachování rozumné komplikovanosti firmwaru toho přístroje, při zachování rozumných nákladů. já bych tam chtěl informace o zatmění slunce v příštím tisíciletí. je to o tom, že kolik lidí, tolik chutí, a všem se nezavděčíš. (mimochodem, k čemu otáčkoměr? pokud jsi řidič, který potřebuje vědět otáčky motoru, tak nepotřebuješ otáčkoměr - otáčky odhadneš podle zvuku a projevu auta ... a pokud to nepoznáš, tak ti stejně otáčkoměr k ničemu není).
×