-
snímač tlaku nadmořské výšky
Nemá náhodou někdo schema od čidla tlaku k řídící jednotce? Abych si to mohl propípat.
-
snímač tlaku nadmořské výšky
Tak to vypadá, že sice nějaké čidlo v ŘJ je, ale není to jediné čidlo které v autě je. Při výměně řídící jednotky stále píše chybu na čidle výšky.
-
snímač tlaku nadmořské výšky
Řeším stejný problém a otázkou je, zda řídící jednotka v dvojkové octavii RS 125kW má taky čidlo v řídící jednotce(siemens PPD 1.2) Nebo čidlo jako takové neexistuje a bere data s více čidel a vyhodnotí nadmořskou výšku?
-
Nejde komfortní jednotka
Čau, nejde se mi přes VAG 11.11.5 připojit do komfortní jednotky. V automatickém testu jednotka je vidět, ale když na ní kliknu, tak bohužel není k dispozici. Ve výpisu chyb není žádná vidět. Jedná se o modelový rok 2011 L&K s motorem 2.0 TDI CR. Auto mám krátce a nikdy se mi do jednotky nepodařilo připojit.
-
Zpátečka jde přes zuby
spojka zabírá stejně jak před poruchou, rychlosti dopředu jdou bez problém, až na zmíněnou jedničku. Někde jsem četl že spojkový pedál musí být výš než brzdový, ale nevím jestli to platí pro nové auta. při úplném sešlápnutí mi přijde že spojka 2 cm před podlahou jde hůře než dříve, ale třeba nemá jít až do podlahy.
-
Zpátečka jde přes zuby
čau kluci, po výměně setrvačníku a spojky mi po 3 nedělích začala blbnout zpátečka. Při studeném motoru zařadím, ale cítím zachvění řadicí páky. Když se to maličko ohřeje zpátečku zařadím maximálně přes zuby. V Posledních dnech začínám pozorovat že začíná jít z tuha 1, ale řadí. 2 Octavia,1,9 BKC Díky za rady.
-
Vag-com: hlásí signál snímače nadmořské výšky
Tak tohle jsem dnes viděl taky, ten snímač je asi někde v řídící jednotce. Chyba je 005522.
-
Nesvítí světla ani palubovka
Asi mám stejný problém, fabia je rok 2006 a nesvítí mi kompletně zadní světla + přední parkovačky a to ani když přepnu do polohy zapnutých světel. Kde prosím najdu to relé?
- Motor BMN 125KW -nejde nastartovat
- Motor BMN 125KW -nejde nastartovat
- Motor BMN 125KW -nejde nastartovat
- Motor BMN 125KW -nejde nastartovat
-
Motor BMN 125KW -nejde nastartovat
Čau kluci, včera jsem jel po dálnici konstantní rychlostí a najednou auto chcíplo. Při chcípnutí blikalo žhavení motoru. Při zastavení na výjezdu z dálnice jsem zkoušel nastartovat, ale bohužel už to pouze točilo startérem a motor nenaskočil. Nenaskočilo to ani po uplynutí delší doby. Motor točí, ale nenaskočí, jako by tam nešlo palivo. Předpokládám, že palivo do motoru nezačne ani nasávat, protože to nemá kam hnát. Někde jsem se dočetl, že by mohla být příčina v kabelovém svazku pod víkem. Nevíte prosím někdo o tomto problému něco víc? Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-018-BMN.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 018 HB HW: 03G 906 018 EB Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.2 G 2148 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 33710 202 93313 VCID: 6CD1FBE44F90D63 1 Fault Found: 004160 - napajeni vstrikovaciho ventilu (ventilu) A P1040 - 006 - chyba v el. obvodu - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 92588 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 18:43:53 info o závadě: Otáčky: 3168 /min Kroutící moment: 224.0 Nm Rychlost: 175.0 km/h Napětí baterie: 89.7 V Napětí baterie: 100.7 V Napětí baterie: 94.7 V Napětí baterie: 88.7 V
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Lanovod mám odpojený a stále to brzdí, někdy víc někdy míň. Páka ruční brzdy je pořád na dorazu. Mám vyměněnou i brzdovou kapalinu a ve škoda servisu si s tím nevědí rady.
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Tak mám stejný problém, s tím rozdílem že jsem nic neměnil. Levé zadní kolo z ničeho nic začalo přibržďovat. Dnes jsem vyměnil celý třmen a bez výsledku. Prasátko se správně pohybuje, lanovod mám odpojený a páka je na dorazu. Destičky se pohybují volně. Fakt netuším kde mám chybu.
Petr Střilka
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva