Přejít na obsah

matto wednesday

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení matto wednesday

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám nasledovný problém s prístrojovou doskou v Škode Octavia 2 facelift. Po zapnutí stretávacích svetiel začnú niektoré kontrolky slabo svietiť, aj keď by nemali. Na priložených obrázkoch je tento problém viditeľný. Ďakujem za pomoc.
  2. Mám problém s Fabiou. Stále mám rozsvietenú kontrolku paliva. V nádrži je palivo, cca. polovica nádrže. Ani po natankovaní paliva sa nezmení stav. Po odpojení svorkovnice ukazovateľ paliva už ukazuje správne ale stále svieti kontrolka paliva a zapípa budík. Aký a kde môže byť problém? Ďakujem.
  3. Zdravím Vás! Mám takýto problém s Fabiou 1.4 Mpi, 50 kW, kód motora AME rok výroby 2001. Od roku 2008 je tam namontovaný LPG podtlakový systém LOVATO LOVECO. Auto štartuje vždy na benzín. Keď sa jazdí normálne tzn. naštartujem na benzín prejdem kus cesty (v lete hneď prepínam) a potom prejdem na plyn, tak sa auto chová normálne, žiadny problém. Problémy sa vyskytujú až, keď jazdím dlhšie iba na benzín. Stačí prejsť 40km v kuse na benzín a ďalšie ráno už auto ledva naštartujem. Asi na 10-15. krát sa chytí. Má zvuk ako traktor, potom sa to ustáli. Keď štartujem na benzín potom prepnem na plyn tak všetko ide ako švajčiarske hodinky. Čo môže spôsobovať problémy iba na benzíne? Kompresný pomer na valcoch 1:10. Ďakujem za všetky príspevky.
  4. Zaujímave bolo, že keď sme odvzdušňovali tak žiadny vzduch neišiel, možno sme malo odvzdušňovali? Koľko by sme mali odpustiť? 1 deci? Ďakujem
  5. Dobrý deň! Pri prepínaní na plyn mi doteraz 3x strelilo do sania. Roztrhol mi 2x plastovú krabicu vzduchového filtra, potom sme tam dali protizašlahovú klapku. Strelilo to aj 3 krát ale už plastová krabica vzduchového filtra prežilo. Mám takú otázku prečo strelí do sania, ale len pri prepnutí na plyn, inokedy nie. Ďakujem.
  6. Myslel som aj nato, odvzdušnili sme spojku, vypustili sme asi poldeci brzdovej kvapaliny. Ako by sa dalo korektne odvzdušniť? Koľko brzdovky by sme mali pretlačiť spojkovými valcami aby sa to prevetralo novou brzdovkou?
  7. Dobrý deň! Mám problém so spojkou na Fabii 1.4 MPi. Keď sú vonkajšie teploty nad 2-4 °C tak sa mi začne blbnuť spojka, a to tak že spojkový pedál mi vracia pružina a nie hlavný valec, mám také podozrenie. Keď zašliapnem spojkový pedál, tak začne zaberať pedál nižšie, ale keď ho napumpujem (v hornej polohe) tak nachvíľu sa spamätá. Skúšali sme to odvzdušniť – nepomohlo. S čím môže byť problém? S hlavným spojkovým valcom, vypínacím valcom, treba to lepšie odvzdušniť? Ako sa dá zistiť, že s ktorým valcom je problém? Alebo so spojkou? Ďalší problém mám s klinovým remeňom, mal som tam originál Contitech, kúpil som si náhradu Rubena. Vymenili sme si, ale odvtedy začal pískať. Pozeral som po týždni trošku sa natiahol, skúsime ešte napnúť. Keď neustane pískanie s čím by sa dalo natrieť aby to prestalo? WD40, silikónový olej, klasické mydlo, PUR, JAR? Ďakujem.
  8. Kúpil som si zvukové tlmenie servočerpadla TRW na Fabiu s obj. číslom: 6Q0423165, vyzerá to že to pasuje na čerpadlo z hornej strany kde je nádržka. Našiel som v ETKE info otom. Z čoho sa vlastne skladá to servočerpadlo? Malo by tam byť nejaké ozubené čerpadlo+elektromotor, elektronika a pod. Nemá niekto nejaký obrázok, že ako to vyzerá z vnútra? Preto sa pýtam, lebo podľa všetkého stačí len zvukovo tlmiť hornú stranu toho čerpadla. Nemá stým niekto skúsenosti?
  9. Teraz nemusím meniť olej, len ma zaujíma, že z poslednými piatimi filtrami som škodil motoru, aj teraz mám tam taký filter, alebo aj tento filter je dobrý pre MPi motor.
  10. Keď som si vypýtal v autodieloch Turza v Blave olejový filter, tak vždy mi dali, ten prvý s tou maticou na konci a to som už 5x menil olej s takýmto filtrom, čo si o tom myslíte?
  11. Jediný rozdiel čo som našiel je otvárací tlak obtokového ventila. Ja mám filter značky AQ, neviem či je tam vôbec takýto ventil.
  12. Dobrý deň! Mám tu taký problém s olejovým filtrom, pasuje do Fabie 1,4 MPi 50kW olejový filter z Fabie 1.4 16V/55kW/63kW/74kW ? Tento filter to je http://www.skoda-dily.cz/eshop/030115561an-olejovy-filtr.html Pôvodne by mal ísť tento filter: http://www.skoda-dily.cz/eshop/047115561c-olejovy-filtr.html Pozeral som na stránke Filtronu, že ten prvý filter má anti-drain valve v sebe a druhý nemá. Okrem toho ešte je tam nejaký rozdiel? S pozdravom Matto
  13. Keď Ti vymenili servoriadenie tak stačilo nastaviť len geometriu, alebo aj niečo iné? Na servočerpadle je čierny plastový kryt, ten sa rozpadáva, nedá sa nejak zohnať ten kryt? alebo zlepiť? Nemáš stým nejaké skúsenosti?
  14. áno, tečie z obidvoch strán. Ja som čítal na stránke TRW, že tieto serva s označením JNP739 pochádzajú od firmy TRW Conekt http://www.trw.com/additional_businesses/trw_conekt, http://www.conekt.net/ čo je dcérska spoločnosť TRW, nemám istotu či to nie je repas od TRW, tu otom píšu: http://www.trwaftermarket.com/en/Products/Steering--Suspension/Remanufactured-Steering-Racks-and-Pumps/, tak čo to je vlastne?
  15. Tu píšu, že je to jednorotorové: http://www.hamar.cz/cs/10002510-rizeni-trw-jnp739-jrp739-jednorotorove-kompletni-3322937390519.html Je to komplet nové alebo repas vykonaný firmou TRW? Čo si myslíš o repase starého servoriadenia? Koľko vydrží repas toho čo mám teraz v aute? Ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...