Pro martink0. Ještě v rámci reklamace a ve spojení s problémy dlouhého startování. V prvním kole jsem to projížděl s technikem servisu. Nejdříve mlel něco o stylu jízdy, ale já již věděl, v jakých modelových situacích k tomu dochází. Pak uznal, že to tam je. Spojil se se ŠA a nějaký den laborovali s výčtem dat z auta a posíláním do Bolky. Pak přijela z Bolky delegace s měřící technikou a hledalo se za provozu. Zafungoval proncip schválnosti a museli jsme najezdit hezkých pár kiláků, než to chytili a zaznamenali. Pak odjeli a za týden dali pokyn k výměně celého AGR i s chlazením. Ale neodpustili si poznámku, že za čas se to zase vrátí. A měli pravdu, občas to znovu zaznamenám, ale opravdu jen občas a již vím, jak se tomu vyhnout. Tak je pravda, že v tomto případě také zaleží, v jakých režimech auto povětšinou jezdí a tím se to zasírá. Já to mám tak na půl, většinou jízdy do 10km a dvakrát měsíčně vyrazím na dálniční jízdu od Litoměřic do Hradce Králové a dál na Olomouc. Ale stejně je něco špatně, přece není normální, aby si musel jezdit jenom dálky nebo měnit tyto díly dejme tomu každých 30-40000km. O vyřazení AGR vůbec nemluvím.