-
STK DEKRA PRAHA PROSEK
byl jsem na STK černý most, docela pohoda. sice mě na poprvý vyhodili protože ručka neměla správnou sílu a byl odpálenej motůrek nastavení světlometu, ale za tejden jsem opravnou prošel bez problému. Technik byl v pohodě, nehledal vyloženě cokoliv a byl dost tolerantní. Povinnou výbavu zkouknul jen letmým pohledem. Ve výsledku tam mam jen lehkou závadu - netěsnost motoru....na to že chčije olej úplně všude, docela dobrý
-
uvaření motoru
ano olej tam je primo na spodni rysce
-
uvaření motoru
Mam Octavii I 2.0i , rok slapala bez problemu a včera motor při normální jízdě začal rachtat, ztrácet tah. řekl jsem si, že zastavim na nejblizsi pumpe, ale motor rachtal cimdal vic a najednou po vyřazení chcípnul a z kapoty se valil kouř, přitom rafika teploty furt ukazovala normal. Nadržka kapaliny byla skoro prazdna. Nechal jsem motor vychladnout a pote zkousel nastartovat. _Starter točí, motor semtam škytne ale už nenaskočí. Baterie je v pohodě. Takže spíš se v motoru něco upeklo. Otázkou je co? Co se mohlo stát s motorem vlivem přehřátí, že nelze nastartovat? Je to na výměnu motoru, nebo se stim ještě nechá něco dělat?
-
kterou verzi 1.8T?
no to jsem blbe napsal, bud je klima zapla nastavis si teplotu a bud manualne kam to ma foukat nebo automaticky aby bylo vsude stejne nebo klimu vypnes a regulujes foukani nebo topeni bez klimy:)
-
kterou verzi 1.8T?
tak to nevim....ma to ABS+ebd, protiprokluz vypinatelnej, tempomat,vsechny okna v el. i zrcatka, palub pc, vyhrivane- sedacky, zrcatka, ostriky,predni,zadni sklo, imobilizer, zamek radici paky vestaveny primo do stredoveho mustku (je tam jen zamek, zadna zastrkavaci paka), automaticka i manualni klima, kontrola zapnutych pasu, 4airbag (predni+bocni), imitace dřeva . Na tehdejsi dobu luxusni autoradio s CD se 6ti repro(uz nefunguje mechanika) + manualni equalizer. mozna jsem jeste na neco zapomnel:) kupodivu vse krome toho cd funguje jak ma:) jediny co mně vadí je slabej nástup brzd (oboje jsou kotoučove s chlazenim)
-
(OI) - 1.8T 110kw 4x4 - velkej problém
to jo, kontrolku mazaní je lepší neignorovat....ikdyž u starého seata toledo se mi to občas stávalo a prděl jsme na to, vždycky na tu chvíli přestal motor reagovat a když to zhaslo (kontrolka) tak se zas jelo (zřejmě nebyl chvilku tlak:)...po roce jsem to ještě funkční střelil nějakýmu romovi, kterej ztoho byl unešenej ikdyž to bylo prorezly že se prahy na zvedaku prohybaly jak kdyby byly z čokolády:)
-
obcas netahne a cuka
bud váhá vzduhu nebo někdy i nový svíčky nemusí byt pro daný motor ok
-
Octavia 1,8T 132kW nestartuje
lanko ručky se nemusi vracet, kdyz byla dlouho zatazena....na ABS muze byt bordel, ale zkusil bych treba i jinou baterku, jestli byla vybita dlouho, muze byt v haji a delat bordel s kontrolkama (muj pripad v zime)..
-
neutrál
Neutral jen když je ta křižovatka třeba v kopečku, jinak taky podřazuju, vetšinou na 3, na dvojku už ne, to už brzdim. Dost často začnu brzdit podřazením i před vesnici. Vždy musím brát v úvahou auto za mnou.
-
oct.1.6 75kw
tak hodně podobný problém měl otec na tom samém motoru na seatu cordoba, měnili svíčky a šktící klapku.
-
(OI) - 1.8T 110kw 4x4 - velkej problém
tak to je hustej příbeh skoro k neuvěření, že hned po cestě z bazaru... byl jsem v Praze kdysi kouknout na Hondu Accord, když otevřeli kapotu a na motoru normálně hnizdo od myší(sláma,kameny), rozvody rozpraskany, nálepka oleje už nešla přečíst.....tak jsem rychle zdrhal...
-
vypínanie turba pri udržiavaní rýchlosti
předpokládám, že když je turbo Ok, tak se nikdy nevypíná, ani při nízkých otáčkách. Zřejmě jen sníži otáčky, pak může v určitých okamžicích 1-2s být turbolag než mohutně zabere... no třeba na trojku,, která vyžene otáčky nahoru ten lag neni, ale třeba na pětku někdy bývá ikdyž už jsou otáčky nad 2000.... je to tak?
-
(OI) - 1.8T 110kw 4x4 - velkej problém
no tak tenhle okamžik je pro mě noční můrou. Doufám, že nenastane. Každopádně, když seženeš někoho kdo to dokáže dát relativně levně dohromady, tak dej kontakt:) člověk nikdy neví....
-
Hlučný motor
kdyby to byl silentblok, tak by byly podle mě i trochu cítit vibrace v interieru, třeba na řadící páce, plynovém pedálu...
-
Strata tahu (Octavia 1.6 55kw)
to muže být hodně věcí...mně cukání vyřešila výměna svíček:)