DJ_Dee
Uživatel-
Počet příspěvků
39 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli DJ_Dee
- Narozeniny 07/21/1978
Návštěvy profilu
1029 zobrazení profilu
Oznámení DJ_Dee
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Zdravim, nemate niekto popis zapojenia pinov na Bolere? Chcel by som tam pripojit subbas a neviem kam, ak je to vobec mozne.
-
Asi bude viac typov svetiel. Ja mám konkrétne horné a spodné žiarovky jednovláknové 21W a aby mi svietili obidve hmlovky som si nakódoval VAGom. Ale tie bočné dve sú menšie, asi len 15W tak tie asi nikdy nebudú svietiť ako tie 21W. MR2006 Eleg.
-
Ale píše že climatic na OII nie na OI...
-
Ahoj. Problémy ktoré sa nevyskytujú pravidelne sa identifikujú dosť ťažko. Možno by si to mohol skúsiť diagnostikovať keď to nefunguje. Na základe toho čo píšeš sa dá odporučiť pár tipov. Ja by som to konkrétne podľa toho čo píšeš videl na čerpadlo klimatizácie, resp. na tú magnetickú spojku čerpadla. Ak chladí tak je zopnuté ak nie tak zopnuté nieje. Po vypnutí a zapnutí to zase zopne. Ďalej to môže byť niečo na ceste, spínacie relátko, vedenie a konieckoncov aj riadiaca jednotka climaticu.
-
Akože rozobere interiér aby zistil či tam ten nivel je ??? Či bude pozerať pod kolesá či sú tam senzory ??? Aj keby si jeden sadol na zadok a druhý kukal či to niveluje tak nič nezistia pokial auto stojí. Nivel sa pohne až ak sa auto začne hýbať a to po hodnom kuse pokial viem. Jasné že ostreky si skúsi či sa dajú dvihnúť, ale prakticky som ešte nezažil že to niekto skúšal.
-
Tiež som mal tento problém a urobil som to tak, že som kúpil krytky na osterkovače svetiel a prilepil ich silikonom na nárazník. A vymenil som ten ovládač jasu palubky a sklonu svetiel za ten xenový a pôovodný som dal do toho malého kastlíku čo je na ľavej spodnej strane. Odvtedy mám pokoj. Nikto nikdy nechcel vidieť ako ostrekujú ostrekovače. A keby aj tak poviem že sa to posralo a že som objednaný do servisu.
-
No samo sa všetko dohromady nedá. Napríklad minimálne bude treba naučiť okná otvárať a zatvárať. Ďalej asi bude svieitiť kontrolka posilňovača. To sa ale spraví rozjazdom auta samo. Nehovoriac o nastavení hodín, vyresetovania počítača atď. No a jedna dôležitá vec. Ak máš alarm tak zabudni na odpájanie baterky.
-
Oficialne by sa mala vymeniť aj RJ airbagov. A neoficialne existuju nastroje na reset crash dát z RJ. Ale VAGOM asi ťažko.
-
Pokial ti počas jazdy zblbne páčka tak naozaj treba vypnúť a zapnúť motor aby si riadiaca jednotka otestovala ten spínač a ak je v pohode, tak to funguje. Ak to zblbne počas jazdy tak, už sama od seba nenaskočí. Mimochodom problém v tej páčke je práve s týme vypínačom tempomatu. Ak s ním nebudeš hýbať tak ti to skoro na 100 percent bude fungovať ďalej.
-
Samozrejme z toho čo píšeš sa dá len hádať, ale s najväčšou pravdepodobnosťou tieto závady spolu nesúvisia. Tipoval by som to tak, že asi ti začína blbnúť páčka tempomatu, čo je u OII celkom bežná závada. Vyhľadaj na fóre, je tu toho o tomto probléme kopec. A chyba EPC (electronic pedal check) je závada súvisiaca s poruchou plynového pedálu. EPC tie ale vyskočí aj pri poruche spínačov spojkového a brzdového pedálu a ktovie čo ešte. Súvislosť si viem predstaviť len takú, že by ti zblbol niektorý zo spínačov a vtedy by nešiel zapnúť tempomat, lebo keby si mal nastavený tempomat a zošlapol spojku a spínač by nevypol tempomat tak by si mohol pretočiť motor.
-
Táto chyba je skoro na 100% kôli vybitej baterke.
-
Daj kompletný výpis z VAG. Na vlastnej koži som sa stretol s tým, že z VAG-u vypadli relatívne banálne chyby, ktoré v konečnom dôsledku znamenali vážny skrat. Mne to konkrétne robilo aj túto chybu a potom chyby komunikácie viacerých RJ na CAN BUSe. Potom zase chvílu nie až nakoniec sa objavila chyba open or short na konkrétnom čidle.
-
Podvozok 2UC je naozaj minimálne o 3 cm nižšie. Môj šéf má OII Eleg. 2.0TDI a ja presne v tej istej výbave, ale ja mám 2UC podvozok a on má navyše webasto. Inak sú to identické autá, ja mám síce Pegasusy 17" a on 16", ale to nieje rozhodujúce v prípade že sú tam obuté predpísané gumy. Teda na 17ky 225/45 a na 16ky 205/55. V takomto prípade je obvod kolesa rovnaký a tým pádom teda aj výška a rozdiel ak nejaký je, tak minimálny. Keď stojíme na parkingu vedla seba, tak ja mám spätné zrkadlo nižšie minimálne o 3-4 centimetre. Nemám to presne zmerané, ale je to vidieť aj na medzere medzi kolesom a blatníkom.
-
Zdravim. Podarilo sa mi konečne nájsť závadu. Bolo to vo vedení ako som predpokladal. Zradu sme našli jednoduchou pomôckou. Na 5W žiarovku som naletoval káble, rozobral som jednu poistku a na káble zo žiarovky som priletoval tie nožičky z poistky. Odpojil som všetky zariadenia, snímač vysokého tlaku G65, panel climatroniku a po rozobraní nasávacieho ústrojenstva (Vzduchový filter s váhou vzduchu a celý nasávací systém) aj spínač spiatočkového svetla. Potom som pripravenú žierovku napojil namiesto poistky. Po prepnutí klúča do pozície 1 sa okamžite naplno rozsvietila. Potom sme začali hýbať s kabelážou ku čidlu G65 a spínaču spiatočky. Keď sme bojovali s kabelážou ku spínaču spiatočky, žiarovka začala zhasínať. Potom sme rozbalili káble našli sme predraný kábel. Pre tých čo majú, alebo budú mať podobné problémy. Káble idú z pod palubovky po nosníku smerom ku predku auta v relatívne hrubej plastovej chráničke. Potom v mieste kde je nad kabelážou držiak vzduchového filtra, zväzok zchádza dole, ale odpája sa tam menší zväzok ktorý ide ku spínaču spiatočky a štartéru. Tam už kábeláž nieje v chráničke a tu bola zrada. Kábel mal pretlačnú izoláciu, bol zaoxidovaný a už bolo spojených len pár žíl. Ostatné boli začiernené a prehorené. Potom to už nabralo rýchly spád, vystrihnutie asi 10cm kábla naletovanie nového, zaizolovanie zmršťovacou bužírkou a navyše som na tom zlome dal to rozrezanej gumovej hadičky o sile 1mm. To by už malo vydržať. Poskladali sme to naspäť, vymazali všetky chyby a hotovo. Čo je zaujímavé, ešte než mi začalo vypalovať tú poistku, tak mi VAG vykazoval chyby 00187 a 00188 na RJ centrálnej elektroniky. Po oprave toho kábla tieto chyby zmizli tiež. Zrejme mal zatečený a zaoxidovaný kábel zvýšenú impedanciu a takto sa to prejavovalo. Na záver by som rád poďakoval všetkým zúčastneným, ktorí mi pohohli idetifikovať kade vedie kabeláž a dali aj nápady kde by sa mohol problém nachádzať.