Přejít na obsah

zido

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení zido

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nejlépe se to čistí,když tu klapu demontuješ.Dostaneš se ůplně všude,drží jen na čtyřech torxech.V opačném případě ji vyčistíš jen na půl,takže na ho...!!!
  2. To není usměrňovač,ale regulátor napětí,a ne na startéru,ale na alternátoru!!!Můžu potvrdit,může přebíjet až 18v a hrozí exploze akumulátoru při delší jízdě!!!! Ještě tam někdo psal o vatáži,že druhá H4 bude více namáhána,tak to není pravda!!!!
  3. Ve spínači světel je žárovka,která má zelenou barvu.Stářím se barva opálí,a proto svítí barvou obyč. žárovky. Může se opálit,i když alternátor přebíjí.Pokud to pálí žárovky v hlavních světlech. tak bych určitě změřil nabíjení znovu, a hlavně v otáčkách!!!!!!! pokud je to 13,8-14,5 V je to OK.
  4. Náhodou jsem na to nezapoměl. Panel přístrjů-T10c/7. Řj motoru T45/9 u 1.3 BMM. Prochází to svorkovnicí u nádobky s aktivním uhlím T6/4 na příčné stěně vlevo v motorovém prostoru. Čau Leoš.
  5. Máš přehozené celé budíky? Musíš mít osazený ve žluté svorkovnici pin 7 žlutý drát v panelu přístrojů. Pokud nemáš musíš ho natáhnout do ŘJ motoru,ale nemám schéma po ruce na 1.3 BMM. ( U 1.3 MPI je to pin T52/6 ).Ke schématu se dostanu nejdříve po Novém roce.Pokud to neseženeš dřív tak se ozvi.Cau Leo.
  6. Tak to číslo dílu sedí i podle Škodovácké Etky (6U0 721 817) stojí cca 30 Kč
  7. V každém případě se to bude špatně řešit tady u PC. ale připadá mi to jako málo benzínu.Bylo by dobré změřit tlak paliva. Vybavení na to musí mít každý značkový servis.Nepochopil jsem ten imobiliser???
  8. zido

    Diagnostika

    Špatně jsem četl- pro -MATES3802 To co jsem psal viz. výše platí pro 1.3 MPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U 1.3 BMM se nic nenastavuje,ani škrťák se nešpiní.Pokud je nízký volnoběh je něco špatně např. volnoběný spínač,falešný vzduch(utržená gumová podložka pod škrťákem)........
  9. zido

    Diagnostika

    Pokud je motor v pořádku tak není důvod nic na volnoběhu nastavovat. Pokud má motor tendenci zhasnout a není žádná závada v ŘJ motoru bylo by dobré demontovat škrtící klapku zkontrolovat na znečištění karbonem,vyčistit udělat základní nastavení.Po této operaci většinou volnoběh začne kolísat-mělo by se upravit samo jízdou do cca 800km.Aby se tomu jevu zabránilo,používá se program na vymazání adaptačních hodnot(jako by byla nová ŘJ).Program je na netu zdarma odkaz jsem viděl tady na foru ALE HROZÍ POŠKOZENÍ ŘJ-není podporován značkou ŠKODA-viz. odkaz.
  10. Snížený výkon může mít za následek cokoli např. Přicpaný výfuk,hodně malá ventilová vůle,snímač klepání,snímač tlaku v sac. potrubí,nízký tlak paliva............je třeba popsat jak se to chová.
  11. ŘJ nemusí být vadná.Píše diagnostika nějaké závady????Má motor nepravidelný chod????Jsou slyšet nějaké zvuky v tahu "chrastění ventilů" tzv. detonační hoření??????kolik to má najeto????Kdy se měnil palivový a vzduchový filtr,svíčky?????Cuká (škube)???
  12. Proměřit kabeláž mezi ŘJ motoru a snímačem klepání.Dotažení snímače na předepsaný moment podmínkou!!!!!!!!!!!!!!!!! Kabeláž se v tomto případě bude hůře opravovat kabel je stíněný.
  13. zido

    problem z dvermy

    Popiš to nějak líp.Mechanicky se odemknou ty které odemykáš klíčem??????????????nebo je ten klíč úplně bez odporu?????????
  14. zido

    Motorový olej

    S tím olejem je to pravda,15 000km nebo jeden rok podle toho co nastane dříve. Je fakt že jezdíš hodně málo,ale opravdu stárne tahá do sebe vzdušnou vlhkost.Je lepší tam dát 15W40 nějaký obyčejný a vyměnit ho nejpozději do rokaapůl max. než 5W40 Značkový a měnit po třech letech.
×
×
  • Vytvořit nový...