Přejít na obsah

lulinak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lulinak

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. možná to tu už bylo, článek na téma oleje 0W20 https://www.auto.cz/nove-motorove-oleje-0w-20-zelene-a-ridke-jak-budou-chutnat-motorum-111485 měním teď poprvé po najetých 10 tisících (6 měsíců staré auto, OIII) tak uvidím jestli z toho poteče zelená anebo tam ve výrobě dávají už něco jiného. Lít budu Castrol EDGE Titanium LL IV 0W-20, filtr kupuju originál, u něj kompromisy vzhledem k zpětné klapce dělat nechci.
  2. Ahoj, tenhle thread je mega dlouhý tak se zeptám - jde v jednotce zcela deaktivovat vypínání dvou válců u 1,5TSI 110kW? OIII vyrobena listopad 2019. Na dva válce to na můj vkus dost duní a obejdu se bez této vychytávky i za cenu mírně vyšší průměrné spotřeby..... díky
  3. lulinak

    Opěrka hlavy

    Ahoj, tuší někdo jestli jdou úplně vyndat opěrky zadních sedadel v O3 Combi 2019? Zdá se že ne, ale kvůli dětským sedačkám je potřebujeme vyhodit.... díky moc
  4. tak v posledních dvou dnech najeto ca 500 km s novou OIII Tour s tímto motorem a manuálem - dojmy - zajíždím, takže předčasný, ale marně tam těch 150 koní hledám, uvidíme jak si to sedne po řádném zajetí. Jinak zbytek auta na jedničku, nic nevrže, nerezonuje, ticho jak v hrobě i na kostkách, palec nahoru, jsem zvyklý kupovat auta těsně právě před koncem jejich výrobního cyklu, očekávám že bude vše dotažený jak je potřeba. Co se mi ale moc nelíbí je projev motoru na 2 válce, duní to a není to moc příjmený, takže dotaz - tuší někdo jestli se dá někde v jednotce přepínání na 2 válce zcela deaktivovat? Jen teoretický dotaz po skončení záruky.... Díky
  5. Ahoj, Roomster 1,2TSI 63kW, asi ve stejnou chvíli odešly na autě dvě věci najednou: - klima přestala chladit (climatornic), asi se vůbec nespouští kompresor - ventilátor chladiče motoru běží pořád naplno tušíte někdo pls jestli to může mít společnou příčinu? Najeto 100.000 a dodnes jako hodiky.... Díky moc Martin
  6. jsou to dve uplne odlisne veci, komu to piska pri ustalene rychlosti a pri hybnuti plynem to hned prestane tak je to hadice, komu to piska dal tak to bude klima, u m hadici vymenili a prestalo to ale klima piska dal takze s tim casem pujdu taky... proste tohle auto je i nadale jedna velka beta verze a uz nikdy neudelam tu chybu ze poridim auto co bylo na lince teprve rok, idelane vzdy az tak rok po faceliftu...
  7. tak jen update - loupani v rizeni take uznali a opravili, byl to udajne spatne nastelovany kloubek na tyci od volantu nekde v interieru pod nim, plus promazano, cili pokud to nekomu loupe pri toceni volantem tak by to melo byt ono, je to pryc a hurara.
  8. tak jen update - prvni reklamace neprosla ze nic neslysi, v jinem servisu jim to trvalo hodinu jezdeni po meste nez uznali ze to tam fakt mlati, tedy vysledek a doporuceni: - pred navstevou servisu si nekde pobliz najdete misto kde se zvuky jasne projevuji a vytahnete tam rovnou servisaka, i kdyz se mu nebude chtit, - idealne z toho poridte i video z ktrereho bude jasne jaky VIN ma auto a k jakemu datu to je - v privni fazi (pry) vyrobce trva jen na napatlani silentbloku tim sajrajtem, a teprve pokud by se toto casem projevilo jako nedostatecne tak jej vymeni za jiny typ - ano, i po problemech v Rapidovi dava vyrobce i do Fabii vytrvale opet ten puvodni problematicky typ silentbloku, proc nikdo nevi, holt skladove zasoby je potreba resit bez ohledu na to ze je dil prokazatelne problematicky, nakopat nekam.... - udajne o teto zavade prozatim nevedi a je potreba jim rovnou poslat i tu technickou zpravu co s tim maji delat, diky za ni Jinak napatlani pomohlo, aktualne jsou zvuky pryc a je to uplne jiny auto, uvidime za jak dlouho se to ovsem znovu vymacka, fyziku neokecame....
  9. obecne by se ruka na radicce nemela nechavat vubec, nedela to dobre vidlicim atd..., alespon takto to byvalo pred lety a ridim se tim porad...
  10. jojo po najetych 18 tisicich to loupe jako krava, vetsinou po vetsim rejdu v male rychlosti to tam slysitelne lupne, fakt netusim co ti technici pri (ne)testovani auta nez ho pustili do vyroby delali, je to jeden fail za druhym... Ca za 14 dni zkusim protekcne jiny servis a hodim jim to na hlavu, spolecne s tim mlacenim ulozeni prevodovky, ktery maj asi z principu taky zakazano slyset.
  11. tak po eskalaci primo na ŠA reklamace zamitnuta ze nic neslysi, jinymi slovy at si zakaznik trhne nohou, hlavne ze poslal penize a auto koupil, tim starost vyrobce konci, premyslim jestli ostre vidle by nekomu ty usi dostatecne procistily nebo ne.... Tak se zeptam jeste tady - existuje nejaky servis ktery si dokaze vystrcit hlavu ze zadku a klepani jasne slysi a je schopen to nejak doresit? Idealne vychodni cechy. Dik
  12. krasne to je slyset na videich co tu uz jsou, Rapid dela to samy: http://forum.skodahome.cz/topic/126219-klep%C3%A1n%C3%AD-%C5%A5uk%C3%A1n%C3%AD-v-lev%C3%A9-p%C5%99edn%C3%AD-%C4%8D%C3%A1sti-vozu-vadn%C3%BD-silentblok-ulo%C5%BEen%C3%AD-p%C5%99evodovky/page-2#entry1832913 a tohle je vcera natoceny to nahradni auto s najezdem 30 tisic, zvuk neni uplne vypovidajici (hlubsi, blbej mikrofon) ale kdo to tam chce slyset slysi to hned, a jak clovek ten zvuk dostane do hlavy tak si ho bohuzel uz vsima na kazdy druhy nerovnosti a je to vic nez otravny.... https://www.youtube.com/watch?v=DNHwSmtLmog postaci se jen chvilkove rozjet a hned smacknout spojku (idelane jen tesne nad doraz), ta rana jak to sedne zpet do luzka je jasne slysitelna, a to i pak pri razeni vejs
  13. robi to v podstate vzdy kdyz se auto uplne ustali na jedny rychlosti a vyrovnaji se tlaky, idelane dlouha vesnice, trojka padesat, po chvili se to rozezni jak plasic na krtky.... ale je to slyset i na sestku a obcas jsem to slysel i na jednicku, proste pistalka kdyz ma dostatek vzduchu tak vesele piska.....
  14. dneska jsem se vratil ze servisu, klepani bylo jednou z hlasenych zavad, ale vysledek ze nic nenasli. Mel jsem pujcenou nahradku s najezdem 30 tisic a tam to mlatilo jeste vic, cili jsem technika rovnou vytahl at si to poslechne a sam uznal ze to tam je, a taky ze u Rapidu se to uz nekolikrat resilo, ale ze pro me aktualne nemohou nic jinyho udelat bo na tenhle VIN neni zatim hlaseny zadny TPI... Po dohode s nim budu tedy eskalovat primo na Skodovku, mam natocene video z obou aut kde to je pekne slyset a budu je otravovat tak dlouho nez s tim neco udelaji. Je to projev kurna jak v 30 let starym ziguliku, a ze stejne blby technicky reseni co nefunguje v Rapidovi zopakuji znovu i ve F3, za to by potreboval nekdo nakopat.
  15. dneska jsem se vratil ze servisu, piskani bylo jednou z hlasenych zavad, i s infem o te hadici a mozne pricine v ni, podarilo se to i nasimulovat pri zkusebni jizde a hadice typ husi krk v ramci reklamace vymenena za jinou hladkou, nevim kde presne to v motoru je takze jim budu verit... vyroba auta v 9/2015, ty novejsi to snad uz maji poresene.
×
×
  • Vytvořit nový...